Aparthotel Gozpinar ***

Gozpinar
8,3

7 reviews over Aparthotel Gozpinar in het Nederlands

nicole, 9-7-2006

Wij zijn vorig jaar ook in dit app geweest, ik kan alleen vertellen over de kamer en de mensen bij de receptie want verder zijn we nauwelijks in het app geweest omdat we een holland area hadden gecreeerd bij Villa Sol.

De kamers waren best goed! Alleen als je pech hebt dan zit je op een hoekkamer, die zijn bijna 2x zo klein als de meeste kamers. Maar ze waren wel schoon en netjes verzorgd.

De ligging is prima, je bent zo bij het strand! En met geluk kijk je ook uit op het strand, en anders op de winkels maar dat is 's avonds ook wel leuk met die lichtjes!

De mensen die bij de receptie staan zijn echt geweldig aardig, ze doen alles voor je!

Het personeel vonden wij wel wat handtastelijk, daarom renden we er steeds zo hard mogelijk weg.

Verder een echte topvakantie gehad, maar dan eigenlijk vooral bij Villa Sol, toch raad ik dit app wel aan want het is wel gewoon goed!

Gereisd anders in juli 2006

marmaris, 8-9-2005

Wij zijn ook net terug van twee weken marmaris en hebben het echt prima naar ons zin gehad. Het apt was ook goed. En idd vooral bar/restaurant el mundo was erg gezellig. En je hebt gelijk de mannen waren erg leuk. Mijn vriendin vond vooral engin en volkan erg leuk :-) en ze konden het goed vinden met elkaar. Gaan zeker weer terug naar marmaris volgend jaar.
      Gereisd anders in september 2005

Helma, 22-8-2005

De vakantie in Gozpinar was geweldig!!

Hele aardige mensen die ons met alles hielpen. We hadden de eerste 2 dagen een te kleine kamer maar daarna werd dat heel goed opgelost met een hele grote ruime kamer met geweldig uitzicht. De bar die bij gozpinar hoord was ook heel gezellig. Leuk barpersoneel. Strand was nog geen 5 minuten lopen alleen het straatje uit. en barstreet is na de lange boulevard te bereiken. Het restaurant el Mundo wat ernaast zat was echt geweldig. Wat hebben we daar lol gehad zeg. echt leuke mannen. en natuurlijk ook goed en betaalbaar eten. Ik kan iedereen aanraden als je een rustige leuke centrale locatie wilt in marmaris kan ik je zeker Gozpinar aanraden. En als iemand nog gaat doe de groetjes aan Ibo, Sertac, engin, Can, Alex en natuurlijk Volkan (werken bij el Mundo)

Groetjes Helma

Gereisd anders in augustus 2005

Margriet, 18-8-2005

De appartementen waren prima (eenvoudig), maar lagen wel in een hele drukke omgeving. Veel muziektenten eromheen, dus je hoorde steeds een aantal nummers door elkaar. Wel lag het heel dicht bij het strand en restaurant Call Aysha, waar je heerlijk kan eten!

Het uitgaan lag een stuk verderop, maar het lopen langs de boulevard was prima en gezellig.

Gereisd anders in augustus 2005

Anousje, 13-7-2005

Marmaris was GEWELDIG!! Gozpinar ligt 3 minuten lopen van het strand en de boulevard waar je super kunt eten. Strand is super, overal gezellige muziekjes envergeet luchtbed niet! Barstreet, de uitgaansstraat is 20 minuten lopen. Dat is juist goed. Het is supergezellig, hele groepen lopen langs de enorme boulevard erheen. Uitgaan is fantastisch. Op terugweg ben je na 20 min met zn allen lopen een beetje nuchter, kun je lekker slapen :P

De werknemers zijn vet aardig in Gozpinar, ze draaiden mijn Marco Borsato cd! En om 4 uur smorgens maakten de barman nog wel even een cocktail voor me, terwijl alles eigenlijk al dicht was.

Onder het appartement zit een internet cafe, altijd handig. Naast Gozpinar zit El Mundo een mexicaans/italiaans restaurant. Echt lekker eten daar!! Dit was echt een geweldige vakantie! Iedereen die erheen gaat veel plezier en doe de groetjes aan Muzo!

Gereisd anders in juli 2005

Erik en Gabriella, 21-6-2005

Echt een gewelsige tijd gehad.

Zou er zo weer heen gaan. We zijn drie keer in marmaris geweest, maar dit was het goedkoopste, maar wel de leukste vakantie. De medewerksers waren echt top en de manager heeft er alles aan gedaan om het ons naar ons zin te maken. Ja, we wilden zeezicht, maar de appartementen lagen aan de achterkant. Hebben we een hotelkamer gekregen, met koelkast, zeezicht en de hoogste verdieping. Alles was geweldig. Ondanks dat alles zo simpel was, is het een te gekke vakantie geweest.

Gereisd anders in juni 2005

Jeroen, 16-5-2005

Appartementengebouw zonder overbodige luxe. Service meer dan goed! Fijn zwembad met een gezellige bar. Gozpinar ligt wat verder weg van het grote uitgaansgedeelte (het ligt vlakbij de McDonalds) maar verder is alles op loopafstand (strand, winkels, restaurants).
                Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Gozpinar in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Gozpinar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Gozpinar scoort een 8.29 uit 10 op basis van 7 reviews.