Hotel Goldstone **

Goldstone
7,4

4 reviews over Hotel Goldstone in het Nederlands

Bianca, 18-9-2007

Wat een superleuk hotelletje! Receptiemannen superaardig, zowel degene die overdag werkt en degene die snachts werkt. Kamers zijn groot genoeg, lekkere bedden en de airco werkt prima. Van andere mensen hoorden we dat de airco niet goed werkte, hier werd dezelfde dag nog wat aangedaan! Schoon, netjes en vriendelijk en 's avonds entertainment, niet van grote getalen, want het is dan ook maar een klein hotel. Maar super leuk! Hotel ligt pal naast hotel Blue Bays deLuxe.
Gereisd met vrienden in september 2007

connie , 23-5-2007

goldstone een echt feest hotel. de kamers schoon en groot 3 bedden een net badkamertje .de staff heeeeel vriendelijk . ik ben met een ticet gekomen en ze halen je van dalaman vliegveld want zo als ik vernomen had kan je dit hotel niet boeken in nederland. op het internet kan je het hotel boeken . ze halen je van het vliegveld echt geweldig. een net hotel ,maar je moet wel van feesten houden want daar kunnen ze er wat van .het eten heerlijk, een fijn familie hotel.ga er zeker terug . heel geschikt voor singels want je heb er zo contakt met iedereen .het ligtzo aan het strand een leuk zwembadje niet zo groot met 15 zonnebedden , echt een aanrader goldstone .
Gereisd alleenreizend in mei 2007

patricia, 30-3-2007

Wij gaan al jaren naar marmaris!! Echt geweldig!! Zeker nu guven en abdullah weer in goldstone zijn!!

Het zijn echt super gasten !! Erg vriendelijk en zorgzaam. Hou je ook van een feestje?? Dan moet je zeker bij goldstone zijn. Dit jaar gaan wij trouwen en dansen de kabouter plop dans in goldstone haha

Groetjes patricia & mark (ploppie)

Gereisd met partner in juni 2005

Tulp, 25-7-2006

Wij zijn vorig jaar in dit hotelletje geweest. Klein, gemoedelijk en vriendelijk personeel. De kamers zijn klein maar schoon. Het ontbijt stelt niet veel voor, gewoon brood, koffie, sap, een beetje fruit en kaas. Ligt precies achter de boulevard. Prijs/kwaliteit is dus zeker in verhouding.
    Gereisd anders in juli 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Goldstone bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Goldstone in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Goldstone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Goldstone scoort een 7.4 uit 10 op basis van 5 reviews.