Hotel Golden Rock *****

7,8

109 reviews over Hotel Golden Rock in het Nederlands

Nooit meer

Samir, 7-8-2017

Zeker geen 5 sterren waard,Hotel lijkt azc in de lobby zitten ze hele dag op wifi, personeel helpt eigen volk als eerste terwijl jij al lang stond te wachten,kamers zeer slecht schoongemaakt hebben 10 dagen in zelfde bedlakens enz gelegen, strand geen plek na 10 uur, vieze ligbedden ruzie elke dag iedereen naast mekaar,Eten altijd koud geen variatie alleen kip of kalkoen geen smaak,veel buikklachten, Nooit meer voor ons ik raad Nederlanders aan niet heen te gaan.Wij zijn vaak geweest in Turkije maar nooit in zo een slecht hotel.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

zeer prettig hotel zeker een aanrader.

H v Roosmalen, 17-6-2017

het hotel voldoet prima hoor.niks op aan te merken volgend jaar weer.
Gereisd met partner in mei 2017

fantastisch me tweede thuis word het

bianca rietveld, 3-6-2017

het is een super goed hotel goed eten en gevarieerd . zeker kom ik er nog vaker terug , ze zijn vriendelijk in het hele gebied , personeel is top daar

ik heb me vermaakt 8 dagen ,hotel kamer alles is top en vooral het eten mis ik nu al ik kom zeker terug mischien nog dit jaar ook de omgeving is super mooi en de mensen vriendelijk ik zou ook de hamam en de kapper doen in het hotel ook super en super aardig tot gauw hotel golden rock

Gereisd met vrienden in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Golden Rock bij:

We hebben veel plezier beleeft in het hotel.

Jessie de Hond, 2-5-2017

Dankzij het animatieteam hadden we iedere dag wel iets leuks te doen. Het personeel in het hotel is heel vriendelijk en geïnteresseerd. Het eten was ontzettend lekker en gevarieerd. In de ochtend tot aan de avond konden we leuke dingen doen in hotel en was er ook een mogelijkheid om uit te gaan. De ligging is heel mooi!
Gereisd met vrienden in april 2017

Fantastisch een aanrader

Johan, 28-9-2016

alles was echt geweldig.

vriendelijk en behulpzaam personeel , van manager tot en met kamerjuf.

ik noem geen namen anders zou ik iemand te kort doen.

het eten goed gevarieerd en op temperatuur.

de Hammam, een knip en scheerbeurt bij Salhi is een aanrader.

Gereisd met partner in september 2016

Aanrader!

Candice, 23-8-2016

Net terug van 2 weken vakantie in dit hotel. Heel leuke tijd gehad, mooi en net hotel, kamers modern, groot genoeg en alle dagen netjes gepoetst, gaf uit op de boulevard maar totaal geen last van lawaai, eten overvloedig en lekker, niets op aan te merken, bediening drank aan tafel in het begin en na een kleine fooi dagelijks, wifi id lobby en deels ah zwembad, animatie oke ah zwembad,team niet allemaal even enthousiast, avondanimatie stelt echter niet veel voor, geen handdoekje leggen, was verboden en om 10u had je nog plaats, zeer mooie omgeving, met de jeep en boot zie je veel prachtige dingen, mooie boulevard en dicht bij Marmaris, busje spotgoedkoop, en geen enkele Rus dit jaar wat een verademing kortom een aanrader!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Kip, kalkoen en loze beloftes

Dhr., 22-8-2016

Hotel geboekt via touroperator. Op de website en in de bevestigingsmails staat expliciet aangegeven dat er gratis Wi-Fi op de kamers beschikbaar is. Na aankomst in het hotel bleek dit niet zo te zijn. Internet op de kamer kost 2 euro per dag. Omdat internet tegenwoordig zelfs belangrijker is dan televisie op de kamer, is dit toch wel een kwalijke zaak. Contact opgenomen met de reisleiding, echter niets meer van gehoord.

Ligging en accommodatie zijn erg mooi. Echter is dit hotel geen vijf sterren waard. Er is weinig variatie in het eten. Elke dag, zowel als lunch en diner is er kip of kalkoen. In 8 dagen welgeteld één dag ander vlees kunnen eten.

Qua service kunnen er ook serieuze vraagtekens bij de vijfde ster geplaatst worden. Hotel heeft niets exclusiefs of extra's t.o.v. een viersterren hotel in Marmaris. Kleine dingen als bediening van drankjes of een gevulde minibar tref je niet in dit hotel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Geweldig! Ik kom zeker terug

T. Sandbrink, 22-6-2016

Geen opmerkingen toe te voegen. Wij hebben werkelijk een super vakantie gehad. Een gezellig team, wat dag en nacht voor je klaar staat. Het Turkse eten, vonden wij heerlijk. Kortom alleen maar waar voor ons geld gehad, en keren zeker terug. Het centrum van Marmaris is prima lopend 3km, of met de groenelijn bus te doen. Je wordt voor de deur opgehaald, en weer teruggebracht. Dit hotel is zeker een aanrader!!
Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

Prima hotel

Henry van roosmalen, 11-6-2016

Vriendelijk personeel en het animatie team doet er alles aan om je het naar de zin te maken .de kamers zijn netjes.een gezellig en gemoedelijk hotel ,zeker de moeite waard.
Gereisd met partner in mei 2016

een aanrader!

chantal, 7-6-2016

Fantastische hotels. Super vriendelijk.
Gereisd met partner in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Golden Rock bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Rock in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Rock zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golden Rock scoort een 7.8 uit 10 op basis van 111 reviews.