Appartement Golden Moon ***

Appartement Golden Moon
Golden Moon

4 reviews over Appartement Golden Moon in het Nederlands

Goedkoop, maar dat zie je ook

Anonymous, 19-2-2009

Met 4 meiden geweest eind juli 2008. We hadden iets van €420 p.p. betaald voor 8 dagen, maar het was een lastminute. Aangekomen schrokken we ons dood, we hadden geen airco, er was geen kookplaat, de douchedeur viel er steeds uit en ga zo maar door. De ligging was redelijk, maar met de dolmus ben je zo in het centrum. Personeel overigens was érg vriendelijk, hebben ons goed geholpen met het boeken van excursies en hoge kortingen daarbij. Zo waren we 3 uur in de hamam voor nog geen €10 p.p., heerlijk!

Kortom: verwacht hier niet teveel van, het is goedkoop, maar dat zie je ook.

Gereisd met vrienden in juli 2008

Prima maar simpel apartement voor een lage prijs!

Yael, 5-12-2008

30 juli t/m 20 augustus hier verbleven met een vriendin. Het ligt in de wijk Armutalan, ongeveer 20 minuten lopen vanaf het strand.We hebben dit apartement geboekt en betaalden voor 3 weken per persoon maar 170 euro.Apartement opbovenste verdieping,groot apartement met een woonkamer inclusief bank,tafel en grote garderobekast.Keukenblok met koelkast,helaas geen kookplaatje.Ruime slaapkamer,tweepersoonsbed,kaptafel.Badkamer was ook prima in orde. Wij zijn 2 studenten en kwamen vooral in Marmaris om van de zon te genieten en hebben dan ook weinig tijd hier doorgebracht.Zwembad was groot voor turkse maatstaven,drankjes aan de bar goedkoop.Personeel was aardig, sommigen een tikje apart,maar ach, wie in Turkije niet?Een geweldige vakantie gehad,Als we nog een keer naar Marmaris gaan boeken we Golden Moon zeker weten nog een keer!
Gereisd met vrienden in december 2008

nicole, 8-8-2007

zeer slecht appartement, personeel wel vriendelijk maar baas erg onbeschoft, 3 dagen niet kunnen douchen omdat er geen water was in de kamer, 2 kamers gehad beide geen water, blijkt dat we gewoon in een personeelskamer waren gezet. toen de derde dag maar overplaatsing aangevraagd naar een andere accomodatie.
Gereisd met vrienden in augustus 2007

Fiona, 21-9-2004

het is een heel leuk en gezellig appartement dat tussen de stad en het strand inligt. Met de dolmus ben je binnen enkele minuten op het strand en om in de stad te komen hoef je alleen de berg af te lopen. Het nadeel is alleen dat je `s avonds de berg weer op moet, maar dat is wel te doen. Het appartement is redelijk netjes. Je moet alleen al vroeg een stoel bij het zwembad veroveren want die zijn er maar weinig. Het zwembad zelf is niet heel groot maar wel een lekkere verkoeling. Het is zeker een aanrader!
    Gereisd anders in september 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Golden Moon in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Golden Moon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Golden Moon scoort een 6 uit 10 op basis van 4 reviews.