Appartement Gokay

8,6

49 reviews over Appartement Gokay in het Nederlands

Gewoon leuk

Steef & Dieuwer, 4-8-2010

Ben hier een aantal jaren terug geweest. Toen was het een prim appartement. In de tijd met Memmet. Maar zo te lezen is het niet meer als toen...
Gereisd met partner in juli 2003

leuk appartement

Jeanet & Patrick, 3-1-2010

appartementen zien er prima uit en ligt zeer centraal!
Gereisd met vrienden in juni 2005

Cor en Lineke, 13-9-2006

Na jarenlang naar Gokay te zijn geweest kunnen we wel zeggen dat dit de laatste keer was. Geen bar meer geen service bij zwembad, geen Nederlanders geen muziek. Eigenlijk alles wat Gokay zo gezellig maakte was weg. zeker dat Memmet er nu niet meer is is er veel veranderd. Het appartement was nog steeds geweldig schoon en de eigenaresse was echt super vriendelijk. Er waren alleen Turkse gasten en die maken over het algemeen geen contact. Je zag ze ook de hele dag niet dus we hadden wel een privezwembad en veel rust. Nee jammer dat de gezelligheid weg is. Na heel veel jaren gaan we nu wel een andere bestemming zoeken. Jammer!!!!
    Gereisd anders in september 2006

Evelyn, 17-8-2006

Hallo,

Helaas hebben wij dit jaar Turkije nog niet aan kunnen doen. Wij kennen Memet zelf ook goed, en vragen ons af hoe het verder met hem is, Zijn er ook mensen die per email mij kunnen vertellen hoe het met hem gaat, en waar dat restaurant exact ligt? Ik zou er erg mee geholpen zijn.

Alvast heel erg bedankt.

Gereisd anders in augustus 2006

Nicolet en Fabienne, 9-8-2006

Na vele fijne vakanties in Gokay te hebben doorgebracht, dit jaar helaas niet. We hoorden dat Memet er niet meer werkte. We hebben hem wel opgezocht deze zomer in zijn nieuwe restaurant Green Garden in de wijk Armutalan. Het restaurant ligt achter het Armar hotel. Iedereen die Memet kent en hem weer wil zien is van harte welkom en kan je hem niet vinden kan je hem altijd bellen.
        Gereisd anders in augustus 2006

alie, 8-8-2006

wij hebben het hier altijd naar onze zin gehad en zijn diverse keren teruggeweest heel aardige eigenaren die alles voor je doen.memet heeft nu zijn eigen restaurant Green Garden in club Armar tel:00905375177068 schijnt erg goed te zijn. wij hopen in ieder geval nog een keer terug te gaan, Turkije is een prachtig land
        Gereisd met partner in september 2005

Daantje, 27-6-2006

Gokay is echt geweldig. Appartementen zijn mooi en schoon.Aardige mensen. Geen Memmet meer dit jaar. De ligging is uitstekend. Overal dicht bij. (Strand, barstreet, longbeach) Ook veel leuke restaurants in de buurt. Probeer Faulty Towers eens. Lekker eten en aardig personeel. Echt een aanrader!
          Gereisd anders in juni 2006

Annet en Sanne, 26-10-2005

het was echt een heerlijke vakantie!Als ik terug ga naar Marmaris wordt het zeker weer appartement Gokay. De mensen zijn heel erg gastvrij, doen alles voor je!Ik raad het iedereen aan!!
            Gereisd anders in oktober 2005

Ruud en Willeke app.106, 30-9-2005

Net terug van vakantie kunnen wij terug kijken op drie heerlijke weken in app. Gokay. Schoonmaak is prima en een fooitje doet natuurlijk wonderen! Het complex is rustig gelegen en op loopafstand van het strand en barstreet. In de directe omgeving van het app. zijn weinig of geen barretjes. De familie is erg vriendelijk en behulpzaam. Op het moment dat ik ziek werd, hebben ze zelfs heerlijke verse soep voor me gemaakt en als je echt medische hulp nodig hebt wordt dit direct voor je geregeld. Overigens verdienen de medewerkers van "Mayday" een dikke pluim. Jammer dat barman Memmet, op het moment dat hij huwelijkproblemen heeft, zich niet profesioneel kan opstellen tegenover zijn gasten! Uit frustratie vond hij het nodig om tot midden in de nacht luide muziek te draaien! Ondanks dit kunnen wij terug kijken op een geslaagde vakantie en zijn zeker van plan om terug te keren naar app. Gokay.
              Gereisd anders in september 2005

Charlotte en Petra, 27-9-2005

Wij zijn nu 2,5 week weer terug in Nederland. We zijn 8 dagen in Gokay geweest. Het appartement ziet er van buiten keurig netjes uit, de kamers krijgen van ons een 6. Het viel ons tegen dat de handdoeken maar 1x werden verschoond in de 8 dagen dat wij er waren. Ook het schoonmaken gaat anders als in nederland niet super maar ging er mee door. De familie was heel vriendelijk en willen alles voor je doen, Memmet de barjongen was wel wat schagerijnig, jammer hoor! De ligging was nog wel een eindje van de boulevard maar is lopend wel te doen. Verder hebben we een topvakantie gehad, Groetjes Charlotte en Petra.
                Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gokay in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gokay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Gokay scoort een 8.63 uit 10 op basis van 49 reviews.