7,3

7 reviews over Hotel Ertur in het Nederlands

Super leuk hotel

Linda, 24-8-2009

Ik ben deze vrijdag teruggekomen uit Marmaris, ik ben daar 8 dagen geweest (min vliegen dan) en hotel Ertur was echt een leuk hotel. De mensen die daar werken zijn aardig, vooral de man met zijn roze D&G shirt die altijd achter de bar staat te glimlachen. Er werd elke dag schoongemaakt en we hebben verder geen problemen gehad met gejatte spullen ofzo. Het zwembad is super relaxt vooral als je wakker word gebrand uit je bed door de hitte kan je meteen in het zwembad duiken om af te koelen. het minpunt is alleen, maar dat zal niet alleen bij dit hotel zijn, dat je dus geen koelkast hebt en geen keuken, en dat je ook geen eten zelf mag kopen en meenemen je kamer in. Als je het slim aanpakt kan het natuurlijk wel. Het strand is super dichtbij en er is een leuke boulevard! Alleen als je naar het centrum wilt is het wel te ver weg, sowieso is het te heet om overdag iets anders te doen dan zwemmen. Ik vond de mensen hier super vriendelijk en vond t echt een leuk verblijf!!!
Gereisd met partner in augustus 2009

Goed hotel

28-7-2009

Het hotel is zeer schoon, gezellige mensen.

Sommige mensen zeuren over het onbijt maar wat betaal je nou voor het hotel.

Dan moeten ze maar naar een 5 * hotel gaan.

Het ontbijt was niet veel maar wel goed.

De ligging is goed je bent zo bij het strand

Alleen het strand was niet zo mooi, smalle drukke stranden

Maar het hotel was zeker goed!

Gereisd met partner in juli 2009

Never, nooit meer..!

Loes en Rachel, 14-6-2009

Ik ben hier verleden jaar samen met een vriendin geweest..

Wij hadden alleen ontbijt.. en dat kun je beter laten,, want stelt niks voor.. dr liggen 3 stokbroden wat jam boter en wat cornflakes .. op een tafeltje van 1X1 m :P

De kamer was erg klein..!

wij konden onze koffers niet eens kwijt..!!!

Maar dr werd wel goed schoongemaakt..!

als je je sleutel maar inlevert..;)

Het zwembad was ook altijd schoon..!

maar drinken en eten is helemaal niks..!

De muziek gaat sochtends 10 uur aan..!:O en daar word je wakker van..

Verderop zit wel een leuk hotel waar wij meer tijd hebben doorgebracht.. ''intercontie'' ! geweldig hotel..!

Ook zit het nederlandse restaurant ''Den Tol'' daar om de hoek..! (aanrader voor jongens die van nederlands voetbal houden)

Ook de mac donalds is 200m lopen en 24u p/d open..! Ideaal voor als je laa thuis komt van stappen..!

Gereisd met vrienden in juni 2009

Prima hotel voor goedkope vakantie

Nelleke, 2-10-2008

Leuk hotel, prima zwembad, kamers zijn proper en schoon. Schoonmaak bedlinnen en handdoeken 2xper week. Ontbijt is turks, brood, jam weinig bijzonders maar prima voor ontbijt. Dicht bij het strand en boulevard. Airco kost 25 lira per week.

Niet geschikt met kinderen.

Gereisd met partner in september 2008

uitstekende prijs-kwaliteit vakantie

Ellen, Nele & Jona, 12-8-2008

Net enkele dagen terug van Marmaris, hotel Ertur. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het is een klein maar gezellig hotel die op slechts 5 minuten van de boulevard ligt. Ideaal voor een zalige nachtrust maar toch niet ver van alles. Het ontbijt is sober en typisch Turks maar lekker. Een echte aanrader!
Gereisd met vrienden in augustus 2008

Conny, 5-2-2006

Eenvoudig maar prima hotelletje. Voor z'n tweeën ruim genoeg. Netjes ingericht, schoonmaak prima. Wij zaten op een hoekje en hadden een ruim balkon. Bij het zwembad is een trapje naar de tuin toe waar je rustig kan liggen. Het ontbijt was niet zo heel veel. Personeel doet goed z'n best.
Gereisd anders in februari 2006

marjan, 13-6-2005

Ik ben hier twee jaar geleden geweest.het is een redelijk complex,de kamer ook,wij hadden een kamer op de begane grond met zwembadzijde,het ontbijt stelt alleen helemaal niks voor ,een heel klein tafeltje met stokbrood,koffie/ thee.boter jam en feta,en dat was het,wij zijn hier in augustus geweest,en airce moet je dan wel echt nemen anders is het niet om uit te houden,het nadeel is wel dat die alleen op je chip werkt dus als je de kamer verlaat werkt die niet meer,als je nog vragen hebt kan je me mailen
    Gereisd anders in juni 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ertur in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ertur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ertur scoort een 7.29 uit 10 op basis van 7 reviews.