Appartement Erdenhan ***

8,3

9 reviews over Appartement Erdenhan in het Nederlands

Goed appartement

A.V., 4-8-2017

Leuk appartement met een goede ligging t.o.v. het centrum + strand.

Appartement op de 4e verdieping gekregen met mooi uitzicht op het ruime balkon.

Leuk klein simpel zwembad om lekker af te koelen. Genoeg ligbedjes aanwezig, helaas zonder kussens erop.

Personeel is wat stug, maar wel vriendelijk als je vragen hebt.

Prima hotel en zou er zo weer naartoe gaan!

Gereisd met partner in juli 2017

Magnifiek

Ton Bodelier, 18-8-2016

Grote en goed verzorgde kamer op de begane grond, zeer vriendelijk personeel en vooral Mali, de barman, zorgde voor veel vertier en onderhield zich met groot en klein. Klein, maar goed verzorgd zwembad en je hoefde niet te rennen om een ligbed te krijgen.Strand op loopafstand. Leuke Turkse avond gehad, georganiseerd door het complex.

Al met al een supervakantie.

Let op: je moet apart voor de airco betalen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Prima appartement

123Ans123, 5-8-2015

Prima appartement. Keukengerei was redelijk compleet en de kamer was werkelijk brandschoon. Onze badkamer was keurig en alles werkte prima. WIj zaten op de vierde verdieping in een studio, dit is niet echt aan te raden...de ruimte was te groot voor de airco, dus de airco kon de warmte niet aan...snachts kregen we het redelijk koel, overdag totaal niet. Strand/boulevard is op loopafstand.
Gereisd met vrienden in juli 2015

Leuk en gezellige vakantie

Elisa, 22-9-2014

Het appartement is lekker kleinschalig en rustig. Het zwembad is echt schoon. Alles op de kamer wel veroudert, maar prima te overzien aan prijs kwaliteit verhouding. Wij zijn 15 dagen in het appartement geweest en het personeel is wel vriendelijk. Alleen wil ik hier vermelden dat de barman echt een vieze jongen is. Hij heeft veel seksuele praatjes en houd alles dames in de gaten. Als je als vrijgezelle dame op stap gaat denk dan niet dat je je gezelschap kan meenemen, want dan is de barman jaloers en wordt je gezelschap gewoon weg gestuurd. Pas dus goed op voor deze praatjes maker. Ik ben met mijn vriend op vakantie geweest dus ik had hier gelukkig geen last van.
Gereisd met partner in augustus 2014

ik zou zo weer gaan/ aanrader

Denise, 6-4-2013

ben hier afgelopen zomer 2012 geweest.

Alles werd netjes schoon gemaakt.

De kamers zijn ruim en netjes.

Strand in de buurt, goedkoop eten!

Als je uit wil gaan is dat ook in de buurt.

Ik heb een heerlijke vakantie gehad en zou hier zo weer boeken!!!!

Gereisd met vrienden in juli 2012

Fantastische bestemming

renske , 23-9-2012

Wij zijn in september 2012 met zijn tweeën acht dagen verbleven in het appartementen complex Erdenhan. Dit appartment is ideaal voor wanneer je lekker je eigen ding wil doen en verder niet heel veel tijd doorbrengt in je appartement. De bedden werden iedere dag netjes opgemaakt en soms voorzien van schoon bedlinnen, het appartement werd keurig gepoetst en de afwas werd zelfs gedaan. Uitermate vriendelijk personeel welke voor je klaar staan wanneer je ze nodig hebt. Tevens een schoon en lekker zwembad aanwezig en het strand is op 5 minuten lopen.

Kortom een top accommodatie wat wij zeer aanraden!

Gereisd met partner in september 2012

Schoon en rustig

Lisette, 29-8-2011

Erdenhan is een keurig en rustig appartement aan het einde van augustus, zowel voor oudere als jongere stellen/vrienden. Kamers zijn brandschoon, elke dag schoonmaak en eens in de drie dagen schone handdoeken.

Ligging is super als je niet elke avond uit wilt gaan in barstreet. Vier min lopen van het strand, super! Winkeltjes om de hoek en elke avond kun je voor zo'n 15-20 lira p.p. goed en erg lekker eten aan/bij de boulevard.

Simpele inrichting verder, harde matrassen, dekbed was meer een grote handdoek, maar daar zie ik geen problemen in. Als je zelf zou willen koken kan dat ook nog, pannen en ander keukengerei is aanwezig. Als je een dag de afwas niet doet wordt dat ook voor je gedaan door de schoonmaaksters!

Er is geen lift aanwezig en we sliepen op de 4e etage, niet aan te bevelen voor mensen die moeilijk lopen.

Top vakantie gehad bij Erdenhan! - Zou volgend jaar zo weer gaan! :D

Aanraders als excursies om te gaan doen: Jeepsafari, Dalyan boottocht en Scubadiven!

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Redelijk/matig

Ludo, 23-7-2009

Wij zijn afgelopen augustus naar erdenhan geweest. Eigenlijk is alles redelijk maar niet geweldig. Kamers zijn redelijk groot en alles is redelijk schoon.

De airco maakt erg veel lawaai waardoor je bijna niet kunt slapen. De douche is een ramp. Het (vieze) douchgordijn is groter dan de bak waardoor het een groot waterballet wordt. Verder spreekt het personeel erg gebrekkig engels en bij de bar zit een norse man die zijn vak niet verstaat.

Het strand etc. is op loopafstand en tegenover het appartement zit een restaurant waar je gratis kunt internetten.

Op sommige sites word het als 3 sterren appartement neergezet maar dat is het niet.

Wel oke voor een stapvakantie maar zeker geen luxe.

Gereisd met partner in juli 2009

Fantastisch!!!

Marleen, 17-7-2009

Kamers worden elke dag schoongemaakt. Als er een probleem is word dit zeer snel verholpen. En de mensen die er werken zijn super oprecht aardig tegen je. Kortom een Top tijd gehad!
Gereisd met vrienden in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Erdenhan in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Erdenhan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Erdenhan scoort een 8.3 uit 10 op basis van 9 reviews.