Hotel Erden ***

Matig

18 reviews over Hotel Erden in het Nederlands

Janet

Janet, 3-8-2008

Vorige zomer ben ik samen met een vriendin naar Hotel Erden & Oskar geweest in Marmaris. We hebben een geweldige vakantie gehad maar aan het hotel heeft dat niet gelegen. We kwamen om 4u 'sochtends aan en werden door een receptionist die geen woord Engels sprak naar onze kamer gebracht, waarvan het slot en de airco stuk waren. Dit zou de volgende dag gemaakt worden maar is niet gebeurd. De schoonmaakster vroeg ons elke keer om geld, en het eten was alles behalve lekker. Elke dag hetzelfde en alles was taai & koud. Van hoeren geen last gehad, wel van erg opdringerig en handtastelijk personeel, ze kwamen ons achterna de zee in waarna we zo'n beetje zijn aangerand. De ligging was het enige positieve: je hoeft maar de hoek om of je bent op de boulevard met discotheken & strand! Het oude centrum is wel even lopen maar ook prima te doen. Marmaris was fantastisch, maar Erden & Oskar?
Gereisd met vrienden in augustus 2008

johan & robert, 15-10-2007

zijn 5 oktober terug gekomen van 8 dagen uit dit afschuwelijke hotel.

hotelkamers waren verschrikklijk smerig opgekrulde vochtige smerige vloerbedekking heel vies lauw of koud water zelf 2 dagen helemaal geen water.

het eten was echt te goor en te zuur om op te eten alleen het stokbrood en de soep waren enigzins binnen te houden dus daar is het ook alle dagen bij gebleven moesten echt buiten de deur gaan eten

alle locale dranken waren gemengd met water en niet te zuipen zelfs het vieze lauwe evenementenbier was echt te smerig, gelukkig zat er aan de overkant een supermarkt.

hebben 1 dag krachtstroom gehad dus de rest van de dagen geen lift (terwijl we op de 5e zaten.

het personeel was erg aardig maar niet 1 was er echt geschikt voor de horeca. heb voor dit ***hotel geen goed woord over echt een dikke onvoldoende.

MENSEN GA HIER NOOIT HEEN!!!!!!!!!

Gereisd anders in oktober 2007

J. Waardenburg, 4-10-2007

vreselijk vies zuur eten!!!

geen warm water.

alles in de kamer is vies en kapot.

de hotelkamer word alleen de eerste dag schoongemaakt.

moet de hele week met 1 paar handdoeken doen.

heel erg weinig locale dranken en het bier smaakt naar water.

samengevat een heeel erg slecht hotel ga hier nooit meer heen zelfs al zou ik geld toe krijgen.

Gereisd met vrienden in september 2007

H.E. Meenderman, 17-7-2007

Het eten was het enige minpunt waar ik me echt aan stoorde! Je betaald voor het eten en dan ga je iedere avond en middag maar ergens anders wat eten omdat het hotel slecht eten serveerd! Verder was het hotel prima maar ik zou door het eten nooit meer naar het hotel gaan. Ik vond een meisje van de reisleiding ook echt niet goed! Ze legde niks goed uit en heeft me een telfoonkaart aangesmeerd die duurder was en zij beweerde goedkoper dan in turkse supermarkten daar had ik voor 5 lira een telefoonkaart en kon ik 60 minuten bellen haar kaart koste 5 euro en daar kon ik 28 minuten mee bellen.
Gereisd met vrienden in juli 2006

Annemarie, 9-7-2007

Wat een slecht hotel. Het is goedkoop, maar dan nog niet een derde van het geld waard. wij zaten hier in 2005 en het enige dat een beetje redelijk was, was het zwembad. Al legden al die irritante en lompe Russen die er veel zijn, er meteen 's ochtends hun handdoek neer waardoor je met je handdoekje op de grond moest gaan liggen. Ontbijt elke ochtend hetzelfde, avondeten hebben we niet eens gedaan omdat het er smerig uitzag (mcDonalds tegenover het hotel). Ligging wel goed. Kamers afgrijselijk, gehorig en airco die lekte op het balkon. Schimmel in de douchebak en de kamers an sich zijn zeer nodig aan vervanging toe. Ik ben niet de moeilijkste maar dit hotel is veruit het allerslechtste dat ik ooit heb gehad. Zeer zeker geen aanrader, dit hotel moeten ze neerhalen.
Gereisd met partner in augustus 2005

J Ruijssenaars en J Bos., 8-7-2007

halo als u uw naam, die ik als vantasties vind

maar wie ben ik. wilt behouden!!!!!

dan gooit u dit hotel er uit!!!!!

want de volgende nederlander die daar komt,zal exact het zelfde zegen.

ik heb geboekt onder convortabel!!

kan u wel zegen ja maar de prijs is er naar,dan ben ik her er niet mee eens!!!

vorig jaar waren we in griekenland,het jaar ervoor

in spanje ,was de prijs goetkoper maar de akomodaatsies waren veel beter en gastvrijer.

we haden nu alinclusief maar we heben buiten de deur gegeten mag u raden waar om.

het ligt geheel aan u wat u met mijn reactie doet

maar ik zeg op mijn beurt,

dat ik recht heb op een kortings bon voor volgend jaar.

het was voor 500 euro voor 2 mensen nog te duur

laat staan wat wij er voor betaalt heben [1500]

het is wel omgerekent 3300 gulden...

Gereisd met partner in juni 2005

Leo en Maria, 21-10-2006

Maria en ik zijn vandaag teruggekomen van vakantie in hotel Erden. Het hotel sprak ons echt aan, het lage service cijfer ligt aan het feit dat wij geen gebruik konden maken van een buffetvorm. Vanwege het lage aantal gasten waren wij genoodzaakt om genoegen te nemen met een bord eten, wat iedere dag voor ons werd samengesteld. En dan valt weinig meer te kiezen zoals bij een buffet. De volgende keer gewoon wat eerder gaan, probleem opgelost. Verder een goede week gehad.
Gereisd anders in oktober 2006

bert en jannie, 16-10-2005

wij zijn gisteren terug gekomen wat een slecht hotel allen het zwembad en de ligging is goed verder is er niks te doen het eten was 5 dagen kip 1 dag vis en i dag vlees met veel suas toetjes 1 soort allen elke dag meloen en appel ook vaak geen warm water ook meegemaakt dat er in de middag geen drank was kwam dan pas later in de 2 weken die we er waren zijn er veel klachten geweest wij gaan er nooit meer heen een diike onvoldoende
Gereisd anders in oktober 2005

kimmetje, 28-8-2005

Ik ben dinsdag terug gekomen uit turkije heb 11 dagen in hotel erden gezeten maar is me echt super goed bevallen!!het personeel is echt heel aardig gaan gezellig mee op stap en buurten met je...het eten vond ik ook niet slecht elke dag wel iets anders dus wat wil je nog meer!!Ik zou zo weer terug gaan naar dat hotel is me echt 100% mee gevallen!!Het enige nadeel is dat er erg veel russen zitten en die zijn niet echt sociaal maar jah zo veel ben je toch niet bij je hotel!En je hebt twee glijbanen bij het zwembad altijd leuk!!
Gereisd anders in augustus 2005

Pascal en Mirella, 25-7-2005

Wij vonden het hotel op zich goed bevallen, we zijn het er alleen vollegdig mee eens dat het eten daar niet te eten was, veel te zuur en eentonig. De kamers waren wel goed, niet groot maar je bent er toch niet superveel. Het zwembad was, in vergelijking met andere hotels, goed, lag niet in het zicht voor buitenstaanders en best groot. We zouden niet nog een keer kiezen voor dit hotel, maar we hebben een hele goede vakantie gehad wat niet is verpest door het hotel, All inclusive is alleen wat te mooi gezegd.
Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Erden in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Erden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Erden scoort een 4.83 uit 10 op basis van 18 reviews.