Appartement Ege Park **

1,7

Onvoldoende

7 reviews over Appartement Ege Park in het Nederlands

Nico, 18-1-2005

Helaas te laat op deze site gekeken, vakantie verpest. Ege Park is inderdaad vies en vervallen. Volgende week dient mijn klacht tegen Touroperator bij de geschillencommissie.
    Gereisd anders in januari 2005

Anoniem, 27-9-2004

Eenmaal in de kamer kon de deur niet dicht want die was een keer ingetrapt geweest. Bij navraag aan het personeel voor reparatie reageerden deze zeer agressief en we dachten dat we een vechtpartij zouden krijgen. Veel te klein voor zes man, voordeur kapot, douchedeur kapot, koelkast was een roestbak, vol met vliegen, stank in onze kamer, rioleringspijp kwam in de douche zonder een afsluitputje, zwembad was vies, kasten zaten op slot, geen zes zitplaatsen (waren immers met zes man) en zo hadden we in een paar uur na aankomst een lijst van 18 punten met gebreken. Wij wilden hier zeker geen 11dgn blijven en hebben de volgende dag geklaagd bij Arke en onze lijst overhandigd. Arke heeft toen gelukkig een ander, luxer en netter appartement voor ons geregeld waarbij we wel wat moesten bijbetalen maar dit er graag voor over hadden. Voor ons GEEN EGE PARK meer, maar een complimentje voor Arke.

r en c, 23-9-2004

15 dagen ege park is ons vies tegen gevallen alles stuk vies en oud kranen waren lek douche spoot tegen plafond omhoog wij gaan er NOOIIIIT meer naar toe

familie Eggen, 21-9-2004

wij vonden vooral het appartement erg tegenvallen. het was niet erg schoon en luxe.

het personeel was wel aardig. en er waren veel nederlanders. het laatste stuk lopen naar het appartement (vanaf de hoofdstraat) viel erg tegen.

Eva, 9-9-2004

Eind augustus 2004. De kamer herkende gelijk ik van de omschrijving van Leonie. Dat Arke daar niks aan doet. Ik boek nooit meer iest van Arke. Vies, douche kapot, koelkast 3 keer vervangen, elke keer stuk, WC kapot, wastafel....water liep alle kanten op, elke keer natte voeten, stopkontakten uit de muur naast mij hoofd, gordijnenstok los, geen gordijnen in de slaapkamer, halve tafel binnen, geen zitje op het balkon, peroneel onvriendelijk omdat ik een andere kamer durfde te vragen, wel gekregen, de sfere verpest. Arke op de hoogte. 2 van 7 dagen niet happy.

Heel slecht.

Pieter, 9-9-2004

Heel slecht, vies en veel dingen stuk. Dat Arke zoeits in hun boeken zet - daar ben ik volledig mee eens. Schande.

hans, 22-7-2004

ik hoopte dat wat ik eerder gelezen had bij de reacties niet waar zou zijn. Helaas het is wel waar, de appartementen waren vies, oud en klein. schande dat Arke zoiets in hun boeken zet.Personeel is wel vriendelijk maar ze proberen met een hark te schrijven.

Nee voor ons geeeeeeennnn ege park meer.

Gereisd anders in juli 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ege Park in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ege Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ege Park scoort een 1.71 uit 10 op basis van 7 reviews.