Hotel Delfina Beach ***

Delfina Beach
5,9

15 reviews over Hotel Delfina Beach in het Nederlands

Daphne Heesen, 4-3-2008

Ik ben 2 jaar geleden in dit hotel geweest, wat een bagger hotel zeg! Kamers werde slecht schoongemaakt, ook als je er om vroeg deden ze niks! Zelfs als je een koeien lawaai uit je wc kwam, kwamen ze niet kijken! Het eten was wel goed. Verder vond ik dat het personeel wel wat vriendelijker mocht zijn!
Gereisd familie in augustus 2005

leon carola michelle wiel en truus, 25-5-2006

hallo mensen wij zijn ook in oktober afgelopen jaar in dit hotel geweest en dat was ook toen hans en lucie er waren en zijn dus ook overgeplaats . het hotel zou ik echt niet boeken op de foto ziet het er nog leuk uit maar als je een maal aangekomen bent begint de nachtmerrie we hadden onze dochter bij ons die kreeg een kinder bedje die kreeg ze maar moest gewoon op de grond slapen niet echt handig voor een kleine van 1 jaar ik ga het niet meer over de rest hebben het is gewoon een ramp na het drie dagen aan gekeken te hebben zijn we over geplaats naar hotel emre beach toen begin voor ons de vakantie eindelijk ik hoop echt dat jullie dit van me aannemen wij zijn er niet voor te klagen en zijn echt wel wat gewend maar dit hotel slaat alles en ik wilde even de groetjes doen aan hans en lucie
Gereisd anders in mei 2006

Hans en Lucie, 18-10-2005

van buiten leek het wel leuk maar binnen is het een ramp, smerige kamers,vooral de douche die glibberde van de viezigheid, de wasbak viel van de muur, de kraan zat los, roest en alles was kapot, als je bij de buitenbar wat wilde drinken moest je eerst de barman wakker maken die lag te slapen op de grond, erg onvriendelijk personeel, ze zeiden geen stom woord en

toen kwamen de russen, aten alles voor onze neus op, kropen voor net of je niet bestond, het eten was slecht en toen we grote kakkerlakken bij het zwembad zagen was voor ons de maat vol,

we zijn overgeplaatst met nog 10 hollanders naar en ander hotel

Zeker geen aanrader dit hotel

Gereisd anders in oktober 2005

marion roetman en sanne en lieke hilster, 2-9-2005

Delf. Beach was een heerlijke vakantieplek. Je kan het niet vergelijken met een ned. 5 sterrenhotel, maar het was gewoon heel goed. Lekker zwembad, fijne kamer met uitzicht op zee, een goede airco en ja, een roestplekje in de douchebak, maar dat vergalde het doucheplezier nou niet echt. Er werd goed schoongemaakt door lieve dames die bij een kleine extra tip {ze verdienen nl bijna niets), hartjes vouwden vd schone handoeken die wij dus wel kregen. Het eten is ronduit heel erg goed, elke dag dezelfde sallade betekende wel een keuze uit 7 soorten. Dat krijg ik thuis dus niet hoor! Het personeel daar kan menige Nederlander nog wat van leren en die Russen, die zijn werkelijk vreselijk en erger, maar naar ik hoorde kwamen die dit jaar voor het laatst. Ze zijn nl. ook voor het hotel niet leefbaar. Voor ons was dit een topvakantie en ik kan alleen maar tevreden er op terug kijken!!!!!!
Gereisd anders in september 2005

suzan, 31-8-2005

Ik ben net terug van vakantie en het was een heerlijke vakantie.

Het hotel was goed, ik had een kamer met uitzicht op zee.

Het personeel was zeer vriendelijk en deed er alees aan om het je naar je zin te maken.(de kok had speciaal voor ons een menu gemaakt)

Ik heb de schoonmaakster een fooitje gegeven en ze had mijn bed opgemaakt met bloemetjes.

Verder is het wel zo dat je de muziek van de barstreet goed kan horen, dus als je voor je rust komt dan kan je pas echt slapen na een uur of 2.

De reisleiding was ook erg goed en vriendelijk.

Wat betreft de russen, ze zijn er inderdaad en erg onbeschoft, ze hebben totaal geen repect voor iemand.

Maar over het algemeen heb ik een super vakantie gehad.

Michel, 29-8-2005

Bij aankomst word er verwacht dat je zelf je kamer kunt vinden. Gevonden? Koop dan maar schoonmaakspullen.. Onze badkamer zag

zwart en groen van de ellende! Tevens liep het putje niet goed door, en het douchegordijn hing vol gaten erg triest aan het plafond vast..

Veelal hetzelfde eten, waar je ook maar van moet houden, en extreem smerige toiletten beneden in het hotel!

De bar en het personeel deden redelijk hun best, maar voor de rest?

Alle beloofde dingen(strandstoelen, animatie, etc.. etc..) waren nergens te bekennen!

Al met al een ware tegenvaller!

Voor mij persoonlijk zijn 3 sterren TE veel voor dit verblijf.. Ik raad het af

Martine, 25-8-2005

Wij zijn net terug uit Delfina Beach, van buiten een leuk hotel, maar de rest.. Onze bedden zijn tijdens ons verblijf(11 dag)niet verschoont,vieze handdoeken meenemen maar geen nieuwe neerleggen.De douche stonk extreem,maar nog niet zo erg als de wc's beneden.Bij vrienden van ons is de wasbak van de muur gevallen,zat amper vast.Niet al het personeel is even aardig,de kok is ontzettend aardig en kan over het algemeen lekker koken. De ligging is perfect,je hoeft echt maar een klein stukje naar het strand.Veel russen,die niet bepaald vriendelijk zijn,die beginnen om 12 uur met drank drinken en dan is het 's avonds op.Niet alle kamers hebben een balkon en er zit ook geen strand bij het hotel zelf,zoals op meerdere websites staat aangegeven.Die airco tip is leuk, alleen als je weg gaat moet je je sleutel uit het slot halen en dan gaat alles uit (ook je airco)Ik raad het hotel zeker niet aan.

Bram en Tooske, 19-8-2005

we zijn vandaag terug gekomen uit Turkije.

Zoals iedereen het zegt is heteten goed.Maar ik vind dat er weinig verandering in zit.Elke dag dezelfde salades.De hotelkamers zijn verschillend. Zorg altijd dat je de donere meubels hebt en niet de witte. De tweede etage is qua schoonmaak oké. We kregen iedere dag schone handdoeken en er werd elke dag gepoetst.Ze beloofden veel meer dan er was.Ook waren er vaak drankjes op.Het hotel is qua geld niet duur.Maar voor die prijs is er ook een ander hotel voor bijna hetzelfde geld.wil je echteen fijne vakantie,boek een ander hotel.raad ik je aan.Geen dingen te doen en veel russen die schreeuwend over de gang rennen en gaten in de deur maken!!!

NIET DOEN!!!!!!!!!

Desi en Stefan, 16-8-2005

Wij zijn hier 8 dagen geweest, en we zijn heel gastvrij ontvangen. Wij vonden alles prima, alleen de badkamer is niet schoon, en dat was niet alleen in onze kamer. De kraan lekt en daar doen ze niets aan, wel dat de roest aan de douchbak zit en de douch gordijnen zitten prehiestorisch bevestigd. Met de handoeken moet je je hele verblijf doen, ligt ie op de grond, dan haalden ze hem weg en kreeg je geen nieuwe, verder mochten ze de kamers wel iets vaker schoon maken dan 1 keer in de week.(en dan echt schoonmaken)TIP: laat je airco aan dan doen ze net iets meer in de kamer, zoals bed opmaken bijvoorbeeld. Verder hebben we heerlijk gegeten, de kok deed zijn uiterste best om elke keer iets anders lekkers neer te zetten. Als jij aardig doet zijn zij 10 keer zo aardig terug. Een heel leuk hotel maar echt niet meer dan 3 sterren waard.

S en L, 15-8-2005

Het hotel zit vol met gebreken. We kregen geen 1 x schone handdoeken totdat we gingen klagen. Kamers werden niet schoongemaakt. Het kinderhok is levensgevaarlijk, roestige spijkers komen uit de muur. De lift stinkt verschrikkelijk. Badkamer is prehistorisch. Het hotel zit vol met russen, die zijn niet vriendelijk!!! Op een dag was er lekkage in het restaurant. Er kwamen liters water uit het plafond. De kok is geweldig! Iemand van ons was jarig en die kreeg een prachtige taart. Het zwembad is ook erg leuk. Maar verder is het hotel te min voor het geld wat je betaald.
Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delfina Beach in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delfina Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Delfina Beach scoort een 5.87 uit 10 op basis van 15 reviews.