8,6

Uitstekend

21 reviews over Appartement Crown in het Nederlands

Ben en Gerda, 3-6-2006

perfect appartement lekker knus 10 x beter dan zo een grote fabriek waar je maar een nummer bent.

Jammer dat ze er mee zijn gestopt voor alle gasten die het daar zo naar hun zin hebben gehad, voor ons is het niet zo een probleem daar wij nu in Turkije wonen.

Gereisd anders in juni 2006

Frank, 19-5-2006

Dit is gewoon super! Jammer dat de familie er mee gestopt is, zo'n adres kom je niet meer tegen in Marmaris
      Gereisd anders in mei 2006

Willem, 23-6-2005

Geweldige vakantie gehad.. Werd er meteen opgenomen bij de famillie door mehmet. De mensen in het appartement waren gezellig en het personeel net zo goed. Alles ligt om de hoek, een grote supermarkt, de haven, uitgaansgelegenheden en de terrasjes. Dit is na 9x Marmaris het beste plekje dat je kan wensen !
        Gereisd anders in juni 2005

thea, 14-4-2005

Thea

Wij zijn in september 2004 voor de tweede keer naar Crown geweest

Het is er echt super en de familie is echt heel vriendelijk en lief en behulpzaam

Het is jammer dat ze zijn gestopt en je er niet meer heen kan

Ik ben eigenlijk ook op zoek naar Ben&Gerda die er ook in september/oktober waren als jullie dit lezen wil je aub reageren want ik heb via de mail contact met Cumail Yildirim

van de bloemenzaak

Hij is ook op zoek naar jullie mailadres

Gereisd anders in april 2005

Gaby, 8-1-2005

In 2002 ben ik in Crown geweest en heb met mijn familie hier 3 fantastische weken gehad. Graag wil ik dit jaar weer terug om van die gastvrij te genieten
            Gereisd anders in januari 2005

patries, 25-12-2004

Jammer jammer jammer, de familie is helaas gestopt met deze fantastische appartementen!

Weet niet of er nog zo'n leuke en gastvrije accomodatie te vinden is in Marmaris.

Hakan en familie we zullen jullie gastvrijheid missen!!!!

Gereisd anders in december 2004

Peter, 13-12-2004

Prachtig appartement, vooral de twe dakappartementen zijn weergaloos. Ali is een topgozer en als ik ooit nog eens in Marmaris kom ga ik zeker weer naar deze accomodatie!
                Gereisd anders in december 2004

Mevr. G.P. Wei Yun-Natsir, 9-11-2004

Hoi, hoi, we zijn net 3 weken terug van Marmaris en hebben 16 dagen gelogeerd in Crown.

Voor een 2** app. is het goed toefen. Goede service. Er mogen wel meer pannen en potten in de keuken. Vooral als je een keer Indisch wil gaan koken. Ali was onze steun en toeverlaat. Hij belde ons wakker als we heel vroeg op moesten voor een verre stedentocht. Volgend jaar boeken we weer bij Crown via touroperator. Een aanrader!!! 4x 50 plussers(gezusters Natsir en echtpaar Anuels)

Gereisd anders in november 2004

N & K, 15-10-2004

Hierbij nogmaals mijn mening!! app was eenvoudig, veel kapot en slechte service. als we om handdoeken vroegen (2kleintjes voor 2 man twee dagen) dan kwamen ze met drie man sterk proberen onze kamer op te komen terwijl mijn vriendin daar naakt stond. ik noem geen namen maar we werden bespied en achtervolgd door een personeelslid. Acco was op zich netjes wel veel kapot maar schoon bed! ik werk bij reisbureau en adviseer jeugd (meiden alleen) er NIET heen te gaan!! Gegroet
                    Gereisd anders in oktober 2004

Bas, 10-10-2004

Ben zeer te spreken over Crown echt gelachen met Ali ben nu net weer een weekje terug hier

Heel vriendelijk is het personeel daar alleen Echt bijna niks op het appartement aan te merken had alleen lievere iedere dag schone handdoeken gehad.

VERDER verdient het een dikke 10

Gereisd anders in oktober 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Crown in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Crown zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Crown scoort een 8.62 uit 10 op basis van 21 reviews.