6,7

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Club Sultan Maris*** bij :

68 reviews over Appartement Club Sultan Maris in het Nederlands

Prima vakantie gehad!

Jonne, 17-1-2016

Twee jaar geleden zijn wij met drie meiden van 20 naar dit appartement geweest! De kamer was schoon en voor de tijd die we daar doorbrachten prima! Het personeel is vriendelijk en voor mij persoonlijk soms té.

Het is wel een stukje lopen naar het strand en centrum maar dit vonden wij niet erg.

Gereisd met vrienden in juli 2014

Geen aanrader

Nadia, 24-3-2015

Ondanks dat het personeel ontzettend vriendelijk was, vond ik het een verschikkelijk appartement. De inrichting was erg gedateerd, het bestek smerig, de douchedeur kon niet dicht en als klapper op de vuurpijl ontzettend veel schimmel in de douche.

Ook is het vanaf het appartementencomplex een redelijk stuk naar de barstreet, dus voor een feestvakantie is het geen ideale ligging. Maar voor 15 lira kun je met de taxi naar de barstreet of met het busje voor 2 lira, maar deze rijdt s nachts niet meer.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

Basis appartement

123Ans123, 2-9-2014

Naar aanleiding van alle recensies waren wij wel een beetje bang om hier heen te gaan, echter is het ons wel meegevallen. De inrichting is inderdaad gedateerd en het keukengerei is verre van compleet. Gelukkig was er bij ons niks stuk in het appartement. De schoonmaak werd niet altijd even grondig gedaan, maar het was er niet super smerig. Wij waren weinig in het appartement aanwezig (slapen en douchen), dus voor ons was het allemaal prima te doen. Ik kan me voorstellen dat wanneer je met je gezin daar moet gaan koken, het appartement te wensen over laat:) Airco is alleen aanwezig in de slaapkamer. Lopen naar het strand kost ongeveer 10/15 minuten. Personeel is aardig en behulpzaam.
Gereisd met vrienden in januari 2014

Tja, gemengde gevoelens

Y.J, 30-8-2014

Bij binnenkomst kregen we de zolderappartement K 510 (natuurlijk!) Meteen andere kamer gevraagd. Ze vroegen niet eens waarom, volgende dag nieuwe kamer gekregen. K 402. Ruimte kun je niks van zeggen. Je moet door de viezigheid heen kunnen kijken. Douchen met slippers aan (ivm schimmel aan de zijkant) Het is echt minimaal maar wel te doen. We waren er alleen om te rusten en te slapen. Dusja. dolmus lijn 2: 2 lira p.p, taxi vraagt van centrum naar appartement maximaal 15 lira. (voor 2). Engelse wijk. Best leuk. Pascha (club, straat verderop) is open tot 6:00. Leuk voor naar het uitgaan. excursies geboekt bij zon tentje aan de hoofdweg.
Gereisd anders in augustus 2014

Verschrikkelijk

Laura Dekker, 15-8-2014

Ik wist dat ik naar een redelijk goedkoop, niet heel luxe hotel ging. Toch viel het verschrikkelijk tegen. Alles voelde vet aan. Zag er vies uit. Vlekken in het beddengoed. Gaten in de gordijnen. Een raam dat met een plastic tasje is vastgemaakt. Airco dat alleen de slaapkamer kon verkoelen tegen een betaling van 66 euro voor 2 weken. Een matras waar de veringen doorheen kwamen. Een zwembad waarbij om 7 uur 's ochtends al de handdoeken neergelegd worden en waar niets aan gedaan wordt. Alles is oud. Het dak van de centrale hal op de bovenste verdieping waar wij zaten, was kapot en later dichtgemaakt op een wel heel amateuristische manier. Het restaurant wat geen lasagne kan maken en dit vervolgens niet toegeeft (was van Turkse wraps met tomatenpuree en 3 korrels gehakt). Dit werd wel op de rekening gezet, want van geld houden ze wel in Marmaris!
Gereisd met partner in juli 2014

Te erg voor woorden

Y. Bosch, 28-7-2014

Appartementen Sultan Maris zijn sterk verouderd. Het is vies, de appartementen worden niet schoongemaakt, overal haren van vorige vakantiegangers, in de bestekbak op de vloer. Ook in de lakens en handdoeken vind je de vlekken in allerlei kleuren van de vorige vakantiegangers. De deurkozijnen vallen van ellende uiteen. Kortom zo iets zou niet door een touroperator aangeboden mogen worden,
Gereisd familie in juli 2014

Beetje jammer.................

Wiesje Helder, 27-7-2014

We kijken terug op een fijne vakantie, maar..... de accommodatie viel tegen. Vieze kamers, gescheurde gordijnen, kapotte kastjes. Er staat aangegeven dat er twee keer per week schone handdoeken en lakens worden verstrekt, in ons geval niet dus. We hebben slechts 1x schone lakens gekregen en andere gasten moesten steeds vragen om schone handdoeken. Ook de schoonmaak van de wc-afvalbakjes viel tegen.

Ons appartement was ruim genoeg, maar de kamertjes op de zolder zouden verboden moeten worden! Mocht je zo'n kamer krijgen, direct vragen om een andere kamer!

De receptionist is een aanfluiting; hij spreekt nauwelijks Engels en kan geen informatie verstrekken en zegt steeds: "I will ask manager".

De bediening is een ander verhaal: wat een geweldig team! Zij verstaan hun vak en weten hun gasten te bedienen en te vermaken en ze spreken goed Engels.

Nogmaals, wij hebben een prima vakantie gehad, maar deze accommodatie boeken we niet nog een keer!.

Gereisd familie in juli 2014

wat een bagger complex

m. vink, 22-6-2014

ben van 7 juni tot 16 juni 2014 hier geweest heb dit nog niet meegemaakt zo veel achterstallig onderhoud schimmel in de douche losse kitranden wou op een gegeven moment een raam open zetten kantelraam daar dit niet ging duwde ik hem dicht halve muur naar beneden nou kom 20 jaar in marmaris snap niet dat touroperator dit durft te aanbieden personeel super geen nederlander te bekennen is echt een engelse wijk oftewel 24 uur dronken gasten wat een raar volk dus mensen trap er niet in zoek wat anders want er zijn zeker veel mooiere apartementen te boeken o ja en geen airco nemen want als je die van dichtbij bekijkt weet je zeker dat je in het ziekenhuis beland en ze beweren dat het via de plattegrond achter de bazar ligt nee ligt in de wijk armutalan
Gereisd met partner in juni 2014

Voor ons een zware teleurstelling

Gierts johny, 23-8-2013

Wij hebben daar verbleven van 3/8 tot 17/8, eerste dakappartement totale ramp, geen airco, geen douche, dampkap niet aangesloten enz. Tweede appartement was toch al iets beter airco enkel op slaapkamer, dus kinderen konden verder in de warmte slapen, dit terwijl je ter plaatse extra betaald voor deze airco, douche was ook een ramp schimmel overal, dampkap werkte gewoonweg niet, tassen, glazen en bestekken ontbraken ook, we waren met 4 kamer, bedlinnen maar voor 2 personen voorzien en ga zo maar voort.
Gereisd familie in augustus 2013

Redelijke plek

E >michielsen, 3-8-2013

Club Sultan ligt in een leuke straat overal dicht bij gezellige winkels en eetgelegenheden. het strand is in Marmaris niet erg schoon in Izlimer is het strand mooier.Club Sultan is oud en versleten de inboedel stelt niets voor er is geen keukengerei en je moet veel voor de arco betalen deze bevind zich alleen in de slaapkamer ook voor de ven moet je betalen .de jongens aan de bar zijn geweldig ze doen zo de best het zwembad is heerlijk de lift in gebouw A is zo erg klein je kan er maar met 2 mensen in het andere bebouw is 3 hoog zonder lift.ik zou er zeker nog eens terug willen als er een verbouwing is geweest en het keukengerei kompleet is.
Gereisd familie in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Club Sultan Maris in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Club Sultan Maris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Club Sultan Maris scoort een 6.68 uit 10 op basis van 69 reviews.