Aparthotel Club Oyem ***

5,1

Matig

8 reviews over Aparthotel Club Oyem in het Nederlands

AvH, 19-7-2006

Ik ben hier met mijn gezin in 2002 geweest. De draden van de stopcontacten hingen uit de muur, de douche was defect en de douchecabine waren ruiten uit. Kakkerlakken te over in zowel het appartement als de gemeenschappelijke ruimtes. Personeel deels aardig en vriendelijk maar alleen als je fooi geeft anders is het snel over. Ander deel personeel onbeschoft, geeft geen wisselgeld na betaling van een bestelling drank etc. 1e en laatste keer dat ik in deze achterbuurt ben geweest! Jammer dat disco verzorger Hassan en zijn broertje maar € 150 per maand verdienden terwijl ze daar minimaal 16 uur per dag werkten.
Gereisd familie in oktober 2002

boschenaar, 4-7-2006

wij zijn 2 weken hier geweest in juli 2003 en hadden toen wel een schoon hotel met schone kamers ik was hier met mijn vrouw en 3 kinderen en heb het goed gehad oke het eten was niet erg gevarieerd maar met wat overleg met de kok heeft hij het toch het beste van gemaakt maar je heb hier in nederland mensen erbij zitten die denken voor 500 euro voor 15 dagen het beste van het beste te krijgen en die friet die we elke dag zagen zag ik ook in een hotel in salou (spanje) dus dat ligt niet aan het hotel daar en sommige obers deden echt hun best dus ik heb toen een geweldige vakantie gehad
Gereisd anders in juli 2006

jeanette schortemeijer, 30-5-2006

wat een hollanders als het over club oyem in marmaris gaat in de wijk armutalan zijn wij daar in 2003 met ons gezin geweest en hebben wij het er reuze naar ons zin gehad mijn zoontje was toen 5 we zijn nu 3 jaar verder en hij heeft het er nog over maar wij gaan nooit 2 keer naar hetzelfde dus helaas voor hem maar oke voor ons is het 3 jaar geleden kan me alleen niet voorstellen dat het nu zo slecht is terwijl het toen zo goed was en ja idd het ligt wat uit het centrum maar dat word erbij vermeld en wat wil je nu voor dat geld dan moet je vijf sterren gaan
Gereisd anders in mei 2006

John, 24-8-2005

Wij zijn hier geweest 2003.

we hebben nog nooit zo'n slecht hotel gehad,iedere middag en avond friet.

geen variatie in het eten.

het bier was wel lekker van de tap.

eetzaal was vies en de hotelkamers ook.

Er werd niet gepoetst bij het zwembad,kinderen vol met uitslag door het onzuivere water van het zwembad.Langs het zwembad glad waardoor mensen en kinderen vielen.

Bedorven hamburgers.

Dit is geen aanrader,wij komen hier nooit meer terug

Gereisd anders in augustus 2005

Dutch seed, 30-7-2005

Hee wij zijn vorig jaar hier geweest in club oyem, opzich een grappig hotel alleen en manager van 0 , 0 ! echt een flapdrop, die regelt helemaal niks! de handoeken moet je idd optijd neerleggen, maar dat werkt toch niet.. gewoon hun terug pakken en wie het eerst bij het zwembad is die krijgt die stoel, ook al ligt der zn russische handoek op, ( jah tenzij van een mooie russische) het eten was eentonig en saai.. hotel ligt een stuk van de barstreet! moet je zowizo met de dolmus.. verder wel oke hotel ( k heb trouwens nog een zak bandjes van CLUB OYEM thuis liggen, d.w.z. gratis all in :) dus we nodigde iedereen uit

grs en wie der heen gaan doe de receptioniste maar de groete want die kun je zo pakken!! :)

Gereisd anders in juli 2005

lia, 29-6-2005

wij zijn in 2004 in dit hotel geweest en het was er echt slecht wij zijn geen zeikers en kunnen erg veel hebben maar dit hotel was vies. tijdens het eten liepen er kakkerlakken en niet zon kleintjes.handdoekenservice hebben ze nog nooit van gehoord.het eten was bar en bar slecht weinig keuzes ontbijt ei en een broodje dat was het.bij het zwembad was het ook al niet netjes.alleen het personeel (obers) waren er aardig.Ik zou het iedereen afraden om er heen te gaan. groetjes fam. van rijswijk
Gereisd anders in juni 2005

Ken, 13-4-2005

Hey Hey!

Mocht dit Club Oyem zijn!

Ik ben daar 1 week in augustus geweest. En vind het totaal niet voor herhaling vatbaar. Want in de badkamer lekte het als de bovenburen stonden te douchen. We hadden kakkerlakken in de kamer, heb ik foto's van, de schoonmaakster kon he niet laten om allerlei dingen mee te namen. maar maakte wel leuk je bed op. Het eten was bijna elke dag hetzelfde en erg weinig keus.

Tip: Als je aan het zwembad wil liggen moet je midden in de nacht je badlaken op een bed neerleggen want de Russen en de Engelse doen het ook, anders is er namelijk niks meer vrij.

Excussus: Voor de mensen van wie wij de badlakens in het zwembad hebben gegooit midden in de nacht. Moet je ze maar niet ego neerleggen.

Maar ik raad jullie aan om toch 2x na te denken.

Gereisd anders in april 2005

Sandra Mulder, 9-1-2005

Wij zijn hier in mei 2003 geweest, als het tenminste Club Oyem is wat hier bedoeld wordt. Schoon hotel, ruime kamers, leuke animatie 's avonds, personeel over het algemeen heel leuk en aardig (op 1 na Mikel). En behalve de irritante engelsen, een hele fijne vakantie gehad. Eten ook o.k.
Gereisd anders in januari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Club Oyem in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Club Oyem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Club Oyem scoort een 5.13 uit 10 op basis van 8 reviews.