Hotel Club Nest Resort ***

Club Nest Resort
8,9

9 reviews over Hotel Club Nest Resort in het Nederlands

Missie, 20-9-2005

Akasya Super was er nu voor de 2e keer en een vriendin van me voor de eerste keer het was echt super we waren er 12 dagen en we gingen iedere avon duit goeie discotheek in de barstreet is Rembrand! Gasten achter de bar en receptie waren super en volgend jaar Juli 2006 zijn we er zeker weer:D Akim,Electraman,de forograaf,en cat julie zijn schaten ;-)
Gereisd anders in september 2005

Sander, 18-1-2005

2 maal 2002/2003 geweest 1 keer alleen even op bezoek 2004 dit keer een ander app. maar als we volgend jaar weer gaan gaan we zeker hier heen.

Goede sfeer gezellige barmannen goed te eten en goede schone kamers.

Jammer hoop bekende barmannen weg ( tweeling / habib /( Jody ) / mehemet / hassan ( Receptie ) wel waren in 2004 ibo en die mafkees die eind 2003 het leger in moest er wel.

En de oude tuinman runt de boel een beetje beejte maf wel.

In ieder geval dicht bij het centrum taxi standplaats om de hoek ( kost geen drol ) lekker zwembad en de Hamam aan de overkant ( Zalig ).

Voor een ieder die nog twijfelt: Gaan !!! je krijgt er geen spijt van!!

Gereisd anders in januari 2005

johan, 14-1-2005

dit is egt super. dit moett je gewoon proberen!!

voor jongeren is het ook super.

bar gaat dicht tot de laatste weggaat.

egt perfect dus

Gereisd anders in januari 2005

m.kooij, 18-8-2004

Zeer goed verzorgt appartement, personeel zeer behulpzaam.

Dicht bij alles in de buurt maar toch relatief rustig gelegen.

Kortom een schitterende vakantie gehad.

Gereisd anders in augustus 2004

Nicolette, 12-6-2004

We zijn in het appartement geweest, service van het personeel was toppie deden alles om de vakantieganger het naar de zin te maken. Kamers waren niet zo bijzonder wel schoon en alles was er.Arco kon de hele dag gebruikt worden.
Gereisd anders in juni 2004

Sander Wolf, 23-2-2004

hallo wij waren afegelopen zomer geweest. wij hadden via sonar reizen geboekt was erg goedkoop vergeleken met andere reis organisaties.

het was wel leuk maar er zaten alleen we wat nadelen aan zoals. dat je voor de koelkast 10 euro perdag moet betalen. en wij zaten op de zolder. maar verder was alles wel oké.

Gereisd anders in februari 2004

Kim Kraak, 24-12-2003

Club Akasya is echt erg leuk, ik ben er al een paar keer geweest en voor jongeren is het echt het ultieme appartement. Vlakbij de discotheken en barren!gezellige boulevard & gezellige mensen.. en leuk personeel...
Gereisd anders in december 2003

de Small Clan, 10-10-2003

Wij zijn net terug uit club Nest(akasya),we hebben het super naar ons zin gehad.Leuk personeel,super zwembad,elke dag schoonmaak,zelfs de afwas deden ze(hadden we 1 ochtend laten staan)!En ze lagen bloemen op ons bed.Wij waren met 6 pers.16,17,18,21,46,42jaar,voor iedereen toppie!Op zeker dat wij er nog eens teruggaan.
Gereisd anders in oktober 2003

ton, 10-9-2003

top top echt leuk appartement goed zwembad

de schoonmaak is niet echt 100 % verder prima

ik ben met arke geweest voor 149 euro pp de eerste dag is er een voorlichting dit moet je niet doen het is een verkoop reisje bij een goud winkel hier moet je 2 uur luisteren hoe goedkoop hun goud wel niet is niet leuk !!

daar na word je gedropt in een restaurant zie meer hoe je terug komt in je hotel.

word verteld ook is de avond safari niets je moet va 7.30 uur tot 24.00 uur verplicht mee dansen en zingen op een verlaten plek als je weg wil zegt men over 5 min is het voorbij je blijft nog uuren wachten.het duiken is echt top het heet hand by hand duiken echt heel leuk hier krijg je een eigen duiker.+/- 40 min echt heel profesoneel deze mensen weten wat het is om te duiken met leeken

Gereisd anders in september 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Nest Resort in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Nest Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Nest Resort scoort een 8.89 uit 10 op basis van 9 reviews.