Hotel Club Lydia Beach ***

4,7

Matig

20 reviews over Hotel Club Lydia Beach in het Nederlands

Karin van Horsen, 13-2-2008

ook wij waren hier maar nooit meer het eten was iedere dag het zelfde heb het aan de reisleiding doorgegeven maar er wordt niets mee gedaan.

toiletten beneden waren nog te vies om naar te kijken laat staan gebruiken.

90 % waren russen. bedienend personeel zei dat het eten erg slecht was.

kamer is 1 keer geveegd in 15 dagen en bed 1 keer verschoond. de ligging is geweldig uitzicht super.

Gereisd met partner in september 2007

Marcia Smit, 5-10-2007

Wij hebben geen goede indruk van dit hotel het staat aanbevolen als een 4* maar ik geef het een 1*.

Zeer smerig, receptie spreekt geen engels veel russische prostitutie.

Eten slecht.

In plaats van een familiekamer kregen we een kamer waar we met 5 mensen moesten slapen.

GA ER NOOIT NAAR TOE WANT JE KOMT HUILEND TERUG

Gereisd familie in oktober 2007

T.C. Teleng, 1-10-2007

Kamers redelijk maar worden niet goed schoongemaakt een eenvoudig prullenbakje is niet te vinden.Badruimte erg vies, toiletemmertje voor het toiletpapier legen ze wel maar de zak is nooit verschoond.Niet genoeg kopjes en glazen. Serviesgoed met hele stukken eraf. Op rommelmarkten is beter serviesgoed te koop.Drinken uit kartonnen bekers die dan weer tig malen worden gebruikt. Strand erg vies met peuken. Eten zeer weinig variatie. Eetzaal zag er ook niet erg schoon uit. Tennisbaan die er niet uitzag. Kinderspeeltuin bestond uit een paar glijbanen onder een boom maar volop rotzooi er omheen dus geen leuk speelgebied voor kinderen.De ligging van het hotel is perfect maar dat is ook echt het enige goede van het hotel. Wij kunnen niet begrijpen dat reisorganisaties dit hotel als een 4**** hotel in hun gids kunnen zetten.Waarschijnlijk ben je als Rus hier op de goede plaats maar als Nederlander in ieder geval niet. Wij zouden dan ook iedereen afraden om naar dit hotel te gaan.
Gereisd met partner in september 2007

Ellen Lammertsma, 7-8-2007

Ben vorig jaar september in Lydia geweestvoor de eerste keer en de laatste keer. Het hotel was smerig maar ook het serviesgoed waaruit je moest eten. Het doekje voor het brood lag er na veertien dagen nog en het broodmes is niet een keer schoongemaakt. De soepvlekken van de vorige dag zaten er vijf dagen later nog. Kopjes zonder oren en nog veel meer. Het eten was eentonig en zonder smaak uitgesproken vies. Geen een dag warm water gehad met douchen. Moest bijna dagelijks om wc papier vragen werd niet aangevuld, en dan kreeg je het nog niet. In de advertentie werd vermeld dat er veel Nederlanders en Belgen kwamen nou er waren alleen maar Russen met hun onbeschofte houding en vreetpartijen. 's-Avonds zaten de Russische meisjes op hun klanten te wachten. Eigenlijk te walgelijk voor woorden Nooit meer.
Gereisd familie in augustus 2006

Gary, 26-6-2007

Erg leuk hier , Echt top en een aanrader, beste vakantie ooit.

Heel erg leuk met veel activiteiten , persoonee is heel aardig je word als een prins/princes behandeld en op je wenken bediend.Zwembad heel erg mooi, er lopen hele leuke poezen rond die bij je komen liggen en kopjes geven ( erg schatig) Weinig russen (toen ik er was) de kamers zijn geweldig , erg leuk

Gereisd anders in juni 2007

Fam. Arts, 21-10-2006

Waardeloos hotel, kind onvriendelijk geen kinder menu en goor water in zwembad met glijbaan, bij noodweer drinken buiten aan de bar halen, in eetzaal en etage lopen katten en stinkt het naar kattepis, geen variatie in eten elke dag rijst en prut! Voor ons was marmaris super! maar hotel Lydia een grote nachtmerrie!! ons advies NIET BOEKEN!
Gereisd anders in oktober 2006

Joy, 28-6-2006

We zijn eind mei naar Lydia beach geweest.Veel Russen, die alleen Russisch spreken. Eten was goed, alleen na hemelvaart werd het drukker en dus rijen bij het avondeten. Laatste avond zelfs 40 minuten in de rij moeten staan voordat je eten had! Dit kwam door de showcooking. Eten wat je in het begin van de rij op je bord had, was dus al koud aan het einde! Daar waren veel klachten over, personeel probeerde het wel op te lossen.

Hotel ligt aan het strand, heeft een mooie tuin. Lopen naar het centrum van marmaris is wel ver. Receptie was goed en behulpzaam. Personeel in eetzaal moet hard werken, terwijl "bazen" maar wat staan te kijken en commanderen. Er liepen veel poezen rond.

Haman bij hotel was goed. Strand is niet breed ( 3 rijen bedjes), maar wel genoeg voor alle gasten in voorjaar Bedjes en parasol gratis, alleen matrasjes moest je betalen.

Douche stelt niet zoveel voor.

Ineke,, 28-6-2006

Afgelopen week terug van vakantie Hotel Lydia. Ligging fantastisch, prachtig uitzicht, met redelijk balcon. Kamer redelijk schoon. Personeel behulpzaam en vriendelijk. 90% van gasten zijn russen, deze zijn onbeschoft, vertonen a-sociaal gedrag. Russen zorgen voor veel overlast, ruzie om drank, eten, ligbedjes bij zwembad. Veel russiche prostituees, komen volgens personeel en lokale bevolking met 20 dollar om met 2000 dollar terug te gaan naar Rusland. Eten verschrikkelijk slecht, er zou o.a. kindermenu , snacks, ijs zijn, niet dus. Binnenbad niet gezien, naar buiten verwezen. AL niet doen, eten in restaurants beter en goedkoop. AL en Russen nekt middenstand, er wordt geen geld meer u8itgegeven door toeristen.

Lokale bevolking en middenstand hopen op ander beleid van hotelexploitanten "minder Russen en geen AL meer". Boek niet voor dit hotel, ergenissen overheersen.

Gereisd familie in juni 2006

lenie&henk mom, 10-6-2006

wij zijn juni 2006 terug gekomen van een vakantie van 15 dagen in hotel lydia

wat een verschriking is dat het is geen hotel maar een russische getto was het het personeel is heel onderdanig gewoon zielig hoe de menssen worden behandelt en dan nog maar niet te praten hoe ze met de hollanders proberen om te gaan nee geen aanrader voor de nederlanders wandt je boekt voor all in maar je gaat nog uit eten omdat er weinig over blijft en dan nog maar niet te praten over het andere een keer in de tien dagen bed verschoond vijf dagen koud water nee weg blijven daar

Valentina, 7-6-2006

Ik ben er in mei 2006 geweest. Het hotel zelf is heel mooi, de ligging is super! Personeel is heel aardig! Alleen de gasten, 80% russen en dat is veel!!! Wat een volk! Ze zijn heel egoistisch en asociaal. We hadden all-in, maar we zijn een paar keer uit eten geweest omdat het te ver ging bij het eten, ruzie en zelfs bijna vechten af en toe!!

Kortom, marmaris was super maar volgende keer een ander hotel.

Gereisd anders in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Lydia Beach in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Lydia Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Lydia Beach scoort een 4.7 uit 10 op basis van 20 reviews.