Appartement Club Karakas ****

8,9

120 reviews over Appartement Club Karakas in het Nederlands

Nooit meer

Marian, 13-10-2017

Club karakas ligt in rustige wijk.Het bad heeft een veel te hoge instap.Voor mensen slecht ter been is dit gevaarlijk.Bedden zo hard dat je de ijzeren veren voelt😳.Vond de schoonmaak NIET 😩geweldig.Met een droge wisser door de kamers en twee prullenbakken leegmaken.Zeker geen 2e keer naar club Karakas
Gereisd met partner in oktober 2017

Boven alle verwachtingen! Echt een aanrader!

Kai, 7-8-2017

Het personeel was super aardig, kamers worden elke dag schoongemaakt en zijn ook echt schoon, het eten was ongekend goed en voor een goede prijs. Op de dag dat wij aankwamen werden wij meteen bij de poolbar verwelkomd door Ali. Ali heeft meteen onze lunch verzorgd en die was echt lekker. In de avond besloten wij ook te gaan eten bij het hotel. Ik wilde eigenlijk een pizza bestellen, maar Ali gaf mij het advies om turks te eten. Toen ik op de kaart keek kreeg ik al een idee waarom. De Ottomaanse kebab plaat die hij mij aanraadde was het duurste van de kaart (omgerekend 25 euro en dat nog eens voor 2 personen dus 12,50 pp dus voor ons niet zo duur). Ik had geen spijt van die keuze. Wij hebben op 1 avond na elke dag bij het hotel gegeten. Het turkse eten en vleesgerechten waren buitengewoon goed. Beter dan in velen restaurants op de boulevard.

Wanneer ik ooit weer naar Marmaris zou gaan boek ik zeker weten weer een kamer hier. Club Karakas blijf zo doorgaan en Ali bedankt voor alles!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Een geweldig land, heel vriendelijke mensen

sarina, 13-7-2017

De ligging was heel goed, tussen de echte Turken met een heel sociaal leven buiten de deur. Dichtbij het hotel een geweldige markt waar je alles kunt kopen,

zeer behulpzame.mensen, je moet je aanpassen aan het land en de Turken en dan zijn zij je vriend. Strand op loopafstand met vele kleine restaurantjes waar je voor weinig geld kan eten en drinken,

Hotel heeft appartementen, zeer schoon en zeer ruim . het is kleinschalig en je kan er

fantastisch eten, ze doen geweldig hun best. Ik kan het een ieder aanbevelen, zelf dit jaar nog niet geweest door ziekte van mijn partner. Maar wij gaan beslist terug.

Wij zijn Nederlanders maar houden enorm van het land.en zijn in diverse streken en,steden geweest.

Beslist een aanrader !!!!

Gereisd met partner in juni 2016

Geweldige accomodatie

Robby, 26-6-2017

Een goede locatie met zeer vriendelijk personeel en nette kamers. Ideale ligging dicht bij centrum en op wandel afstand van het strand. Zeer lekkere keuken voor een aantrekkelijke prijs, met dank aan Ali die steeds met een lach je bedient.

Zeker een aanrader. Hier komen we zeker nog terug.

Gereisd met partner in juni 2017

Aanrader

J bol, 21-6-2017

Heerlijke dagen gehad, eten moet je daar gewoon doen goedkoop en erg goed. De ober ali doet heel erg zijn best om het voor jouw naar je zin te maken. Problemen lossen ze zo voor je op , alles om voor jou een goede vakantie te maken. Dus aanrader.
Gereisd met partner in juni 2017

erg gezellig maar nog niet erg druk

Dicky, 13-6-2017

goed eten en heerlijk zwembad ook de aandacht die ze besteden aan de kamers was erg goed en schoon ik vond de aandacht van de mannen die daar rondliepen om je te helpen met eten en drinken brengen een beetje te opdringerig maar wij waren met weinig mensen in de appartementen dus veel aandacht van de (obers ) maar wel gezellig
Gereisd met partner in mei 2017

schoon nette kamer vriendelijk personeel

zwarthoed, 25-5-2017

ligt wat afgelegen maar een paar minuten lopen naar het centrum
Gereisd met partner in juni 2015

Fijne Vakantie!

Celine, 23-5-2017

De kamers zijn netjes en schoon. Het is heerlijk om bij het zwembad te liggen en het is dicht bij het centrum en het strand. Alleen kon het personeel wat opdringerig zijn. Ze wilde dat we elke avond kwamen eten en vroegen het zo dat het moeilijk was om nee te zeggen. Daarnaast mag je niet je eigen water mee bij het zwembad. Je moet alles bij de bar kopen.
Gereisd met vrienden in juni 2015

Zeer goed!! Perfecte locatie.

Leela, 22-3-2017

Alles was goed. Vooral prijsverhouding gezien.
Gereisd met vrienden in oktober 2015

zeer zeker aan te bevelen

John Timmer, 14-3-2017

Geweldige service. Gastvrijheid gastvriendelijk etc etc
Gereisd met partner in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Club Karakas bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Club Karakas in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Club Karakas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Club Karakas scoort een 8.92 uit 10 op basis van 138 reviews.