Hotel Club Er & Os ***

Club Er & Os
5,7

7 reviews over Hotel Club Er & Os in het Nederlands

Jolanda, 24-8-2007

We zijn in juli in Club er en Os geweest. Toen we aankwamen hoorden we veel negatieve verhalen maar het is ons alles meegevallen. Het eten was goed alleen als je niet alles lust (zoals mijn zoon) is de keuze wat beperkt. Maar ja je hebt zo een broodje kebab gekocht. Verder hebben we het prima naar ons zin gehad. Zijn alleen niet veel bij het hotel geweest omdat we meer strandmensen zijn. De ligging is perfect en de kamers zijn eenvoudig maar schoon. Wel jammer dat je geen koelkast op je kamer hebt. 's-avonds wordt er niets georganiseerd en moet je je vertier dus buiten het hotel zoeken, maar dat is er genoeg.
Gereisd familie in juli 2007

michael, 20-1-2007

ik was 12-09-06 in club er&os viel eigenlijk wel tegen eten was niet lekker bier kreeg je s'middags in bekers en pas sávonds in glazen verder waren er hoertjes uit rusland..pooier die elke dag vroeg of we niet een meisje wouden...de ligging is goed je bent over al zo zee is minuut vandaan het hotel gelukkig zit er nog een mac donalds schuin tegen over het hotel dat maakt het weer goed. . .

Gereisd anders in januari 2007

Rita, 20-10-2006

Voor een 3sterrenhotel is het een prima accomodatie.Personeel is erg behulpzaam en vriendelijk.Kamers zijn schoon en de bedden zijn prima.Er waren geen russen in de periode dat wij er waren en doordat de bezetting minimaal was was er geen doorlopend buffet maar plateservice in het restaurant aan de voorkant.all inclusive was niet erg uitgebreid maar het was voldoende.Maar sommige mensen willen voor een dubbeltje eesterang zitten!!!
Gereisd met partner in oktober 2006

Schippers, 31-7-2006

Goede prijs / kwaliteit verhouding.

Uiteraard is een duurder hotel ook beter, maar over het algemeen ben ik wel tevreden.

Er waren wel veel Russen, maar weinig last van gehad. Personeel (ook receptie) spreken nauwelijks Engels. Vriendelijk personeel.

Kortom goede vakantie gehad.

Gereisd familie in juli 2006

Ineke, 27-6-2006

Ik vond het een redelijk goed hotel. Als je een beetje inversteerd door vriendelijk te doen is het personeel ook aardig en bij mij spraken ze wel engels.

Het eten werd netjes op je bord gegeven en de rest mocht je zelf pakken.

De russen zijn wel echt irritant en onbeschoft. Vooral de vrouwen. Met de mannen heb ik nog op zn russisch echte vodka gedronken.

Gereisd met vrienden in augustus 2005

bert, 5-6-2006

het is echt heel slecht daar wij zijn 10 van de 15 dagen buiten het hotel gaan eten ook bij ons mochten de glijbanen niet aan vaak geen drank aan wezig in de middag onvriendelijk personeel of je moet een meisje zijn daar zijn ze heel lief tegen wij gaan hier nooit meer heen en met mij vele mensen die daar toen waren
Gereisd met partner in september 2005

mark, 29-5-2006

Mark

Ik ben in dit hotel een week geweest.

De kamers zijn opzich goed. De rest is echt niks.

Het all inclusive slaat nergens op alleen warme fris wijn enz verder hadden ze geen gewone fris maar nep spul.

Het eten is niet in buffet maar gewoon een gerecht dat ploffen ze op je bord net als in de gevangenis, als je honden voer opwarmt smaakt het beter. Ik heb de keuken gezien en dan wordt je helemaal onpasselijk. Het water vullen ze bij een bron aan de kant van de weg in de bergen

het personeel spreekt geen engels.

Tevens zit het vol met russche hoeren en mafioza. altans dat lijkt.

Nog een voorbeeld de glijbanen bij het zwembad mochten niet aan want dat kost energie.

Gereisd anders in mei 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Er & Os in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Er & Os zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Er & Os scoort een 5.71 uit 10 op basis van 7 reviews.