Appartement Club Ege

Appartement Club Ege
Club Ege

2 reviews over Appartement Club Ege in het Nederlands

Yara, 23-2-2005

Ik was er in 2001, wij waren voor 15 dagen +/- 900 gulden kwijt. Heb het erg naar mijn zin gehad, ik wilde daar nu weer heen maar kan niet vinden waar ik voor dit app. complex kan boeken. Zwembad was inderdaad iets aan de kleine kant en de muziek ernaast was ook erg storend ja maar verder echt heel leuk.
    Gereisd anders in februari 2005

Mark, 17-12-2003

Het personeel is erg vriendelijk hier, de schoonmaak uitstekend, de appartementen zijn echt prima.. Alleen aan de overkant zit een complex ( Club Exelsior) dat echt ontzettend harde muziek aan heeft staan, dat is wat minder. Verder is Club Ege wel een aanrader.

Afgelopen zomer was het er vrij rustig, toen waren de meeste appartmenten verhuurd aan reisleidsters en lokale bevolking.

Gereisd anders in december 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Club Ege in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Club Ege zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Club Ege scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.