Appartement Club Ceylan **

7,3

8 reviews over Appartement Club Ceylan in het Nederlands

accomodatie Ceylan 1&2

shirly marsidie, 25-8-2012

appartement Ceylan 1&2 in Marmaris is een goede app. in prijs en kwaliteit verhouding. het is eenvouding maar netjes! app wordt dagelijks schoongemaakt. personeel heel erg vriendelijk. goed engels sprekend (niet alleemaal). heel erg naar mn zin gehad. eten in bar/restaurant erg lekker. voor gezin met kleine kinderen zijn er geen animatie. er wordt 3xpw. een turkseavond georganiseerd en diner is elke dag afwisselend voor een goede prijs.

de ligging strand (700m) en centrum (500M) om naar de barstreet te lopen circa 25 min.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

maurice, 15-7-2004

In 2002 ben ik hier met een vriend van mij geweest. In eerste instantie had ik er een hard hoofd in maar gelukkig hadden wij de bovenste verdieping. waarom gelukkig? het schijnt dat als de bovenste verdieping doucht, dat de onderste 2 verdiepingen mee kunnen genieten:-) dit in de zin van het geluid. je zit goed en toch ook niet. ik was blij dat we niet bij de boulevard zaten want het is me daar een herrie, maar ja, dan zat je ook weer wat verder van alles vandaan. personeel is lachuh en het is goedkoop. beetje jammer dat ze je in 'barstreet' toch willen afzetten als het tegenzit. maar cocktail zijn retegoedkoop en erg goed te doen. voor het geld hoef je het in dit app niet te laten. die verhouding is erg goed.
    Gereisd anders in juli 2004

Ellen, 5-6-2004

Ik ben hier geweest met een groep vrienden en kregen op het vliegveld al te horen dat er een dubbelboeking was, ipv 4 appartemente kregen we er 2. Er is veel gezeur geweest over compensatie en de eigenaar deed behoorlijk moeilijk maar verder was het er leuk maar niet super
      Gereisd anders in juni 2004

"de Roosjes", 10-5-2004

wij zijn in dit app. in het voorjaar van 2002 geweest,alleen het kleine gebouw was toen open, en dus ook het kleine zwembad (maar zwemmen bij het naastgelegen app. is een optie, dit is nml. veel groter).

het was er lekker rustig,ligging is wat minder ideaal,personeel erg vriendelijk vooral de "klusjesman",erg goede vakantie gehad. Ook Turkye is een aanrader,en dan zeker Marmaris!!!!!!!!!!

Gereisd anders in mei 2004

André, 4-5-2004

Ben hier in 2000 en in 2002 geweest, klein, intiem, leuk en gezellig. Het eerste jaar (2000) was het bijzonder leuk om tussen de duitse turken te zitten nog wantrouwender als de nederlandse, maar toch het vertrouwen gewonnen. Beide keren waren hier niet veel engelsen, dus nederlanders, belgen, turken, arabieren en een beetje britten.

Dit jaar zit ik , bij gebrek aan ruimte, bij verona, om de hoek van de straat.

Gereisd anders in mei 2004

Elisa, 20-3-2004

Een geweldige vakantie heb ik hier gehad. Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Hier ga ik zeker nog een keer naar terug! Het appartement was keurig verzorgd en goed schoon! Een aanrader!
            Gereisd anders in maart 2004

Elle, 24-2-2004

Ik ben hier in aug 2002 geweest. Het app. is ons prima bevallen. Het personeel was erg vriendelijk, op een enkele na die denkt dat je geen turkse scheldwoorden kent. Het strand is prima bereikbaar. Barstreet is pittige wandeling, maar dolmus of taxi is net zo makkelijk natuurlijk.
              Gereisd anders in februari 2004

Engin, 17-12-2003

Wij zijn hier 2 jaar geleden geweest, op zich prima complex en aardig personeel. Toendertijd werd er ook al veel ingebroken in Ceylan, toen wij er waren is het wel 3 keer voorgekomen.

Afgelopen zomer zijn wij in app. Kaptan Poyraz geweest ( schuin aan de overkant van Ceylan) en dat is ons iets beter bevallen, het complex is iets kleiner, relaxter en het heeft een mooi zwembad.

Gereisd anders in december 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Club Ceylan in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Club Ceylan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Club Ceylan scoort een 7.3 uit 10 op basis van 9 reviews.