9,3

Uitstekend

47 reviews over Appartement Club Aida in het Nederlands

Super

Daniëlle, 25-8-2016

Voor de 3e keer een top vakantie gehad in Club Aida. Alles is netjes en schoon zowel binnen als buiten. Iedere dag schone handdoeken en om de dag schoon beddegoed. Is er iets kapot is of werkt er iets niet dan geef je het door bij de receptie en wordt het direct geregeld. Airco (in de slaapkamer en woonkamer) en een kluisje zijn tegen betaling te huur. Ze werken met een pasjes systeem bij het zwembad / restaurant. Je zet er een bedrag op zodat je niet met geld hoeft te lopen. Er is een winkeltje, Hammam, kapsalon, tattooshop, juwelierszaakje en souvenierswinkeltje aanwezig. Dan het entertainment team, wat een geweldige jongens. Of je jong, oud, man, vrouw, dik of dun bent, het maakt hun niet uit. Ook als je niet mee wilt doen is dat geen probleem en de rest doet mee met veel enthousiastme. Een avondvullend programma tot 24.00 uur. Verder is al het personeel vriendelijk en behulpzaam en geven ze je echt een welkom gevoel. Winkels, restaurants en strand op loopafstand.

Top vakantie !!!

cor scholtanus, 8-8-2016

club aida is heel erg schoon leuk hotel met veel vermaak wel vnl engelsen maar dat zijn gezellige gasten heb erg genoten van de faciliteiten van het complex ook de prijzen zijn niet uitzonderdelijk hoog het is zelfs goedkoper als in nederland s,ochtends ontwaken met heerlijk weer en dan meteen aldat vakantiegevoel krijgen de kids hebben zich ook prima vermaakt heerlijk zwembad met bad apart met glijbanen vodoende ligbedden om t zwembad heen we zijn 1hele leuke dag naar turtlebeach geweest zeer de moeite waard !! de Turkse mensen zijn ook vriendelijk !! club aida voor herhaling vatbaar !! dikke prima
Gereisd familie in juli 2016

Super mooi schoon appartementen complex

Wouter, 26-7-2016

Nu 2 jaar achter elkaar hier geweest.

Super mooi appartement en erg schoon. Mooi groot zwembad. Alle faciliteiten zoals kapper, supermarkt, juwelier, giftshop, game hal, fitnessruimte, hamam. Top vakantie gehad denken erover om in 2017 weer terug te gaan. Jongens van animatie zijn geweldig overdag en in de avond.

Happy brothers restaurant is super spreken er 2 erg goed Nederlands super vriendelijk op maar 3 minuten loop afstand. Jan de Wit in de haven is heel erg goed eten, de biefstuk is echt TOP daar en ook de mixed gril. Ook bij de kleding winkels is het personeel erg vriendelijk. Dag trip naar turtlebeach met de barkas boot is een aan rader. Er zijn veel engelsen maar erg vriendelijk allemaal.

Dit jaar 2 keer een boot trip gedaan om te vissen ook dit is erg leuk om te doen.

Omdat we er afgelopen jaar ook zijn geweest, werden in de winkels waar we afgelopen jaar hadden geshopped herkend.

Gratis wifi de hele vakantie ook bij het zwembad.

prima meer niet!

floris, 19-9-2015

9 dagen in Aida geweest. Het hoge cijfer begrijpen wij niet. Netjes hoor,prima kamer. Schoonmaak oke maar ook niet meer. Tot 2 in de middag rustig met animatie. Muziek vrij hard en s'avond echt heel hard tot een uur of 12. Vaak flauwe engelse humor. Prima de jongens van animatie maar niet erg professioneel. Bingo,karaoke en vaak een quiz. Leuk als je ervan houdt.

Bar is prima,keuken niet bijzonder. Meest irritante was dat iedereen de handdoeken al vroeg bij het zwembad bracht. Ook al staat er aangegeven dat dit niet mag. Hutjemutje bij het zwembad. 95 procent engelsen. Strand en winkels 10 minuten tot kwartier lopen. Voor ons een 7 absoluut niet meer.

Gereisd familie in september 2015

Super

jan, 18-9-2015

Weer een Top vakantie gehad in Club Aida. Wederom een hartelijke ontvangst door iedereen. De 3 weken zijn om gevlogen, we hebben het weer enorm naar onze zin gehad. Management en alle medewerkers zijn altijd even vriendelijk en behulpzaam. Als er iets niet in orde is, dan wordt dat binnen no time opgelost.

Zoals altijd was alles weer schoon en netjes, van de kamers tot aan de omgeving van het zwembad (wordt 2 x per dag schoongemaakt!!, waar vind je dat?).

Bar en restaurant zoals gewoonlijk weer van hoge kwaliteit.

Ook de jongens van het entertainment weten alle gasten weer van vroeg tot laat te vermaken. Wil je meedoen is het oké, wil je dat niet, is het ook oké, het wordt je niet opgedrongen en ze blijven in alle gevallen vriendelijk.

Alle medewerkers van Club Aida (inclusief het management) zorgen er voor dat je een Top vakantie hebt. Iemand die dit niet zo ervaart, moet maar eens bij zichzelf ten rade gaan.

Gereisd familie in augustus 2015

aanrader

m, 12-9-2015

mooi hotel, nette kamers met keukentje, koelkast (diepvries alleen ijsvorming helaas).

groot zwembad wat netjes wordt bijgehouden elke dag.

wij hebben niet in hotel gegeten, er ligt supermarkt op 5 min lopen, centrum met gezellige boulevard op 10 min lopen. strand 10 min. de bedjes op strand zijn gratis. bij het zwembad is het helaas handdoekje leggen, maar ja, waar niet...

er Zijn bijna alleen maar engelsen in hotel.

animatie is leuk (dodo met name), als je niet mee wil doen laten ze je ook met rust.

Gereisd met vrienden in september 2015

Super!

Tamara, 5-9-2015

Genoten van ons 8-daagse verblijf met z'n vieren! Het hotel is schoon, voorzien van supermarkt, kapper, kidsclub en een geweldige hamam! Echt een aanrader. Zwembad is ook schoon en 'savonds aan de bar is het gezellig. Het animatieteam maakt het ook leuk voor iedereen en het personeel is super behulpzaam. In de omgeving zijn goede restaurants zoals Bono en Stella. Daar kan je ook de gehele dag gratis gebruik maken van ligbedden voor het strand. Het strand is ongeveer op een 10 minuten loopafstand maar met de taxi ben je er zo voor een paar Lira. Ben je een slechte slaper vraag dan aan een kamer aan de achterzijde (niet zwembadzijde!). Aan de zwembadzijde zit de bar waar het nog wel eens rumoerig kan zijn tot in de late uurtjes. Wij hebben het enorm naar onze zin gehad.
Gereisd met partner in augustus 2015

geweldig

greetje bos, 13-8-2015

we waren voor de tweede keer in Aida , en weer was het super . De appartementen zijn ruim . .Worden elke dag schoongemaakt . Entertainment helemaal super . Vooral Ginger ,wil het iedereen naar de zin maken . Personeel restaurant ook geweldig . Iedereen is altijd super behulpzaam en beleefd . Aida is echt een aanrader .
Gereisd met partner in juli 2015

toplocatie!

edith, 26-7-2015

Net terug met mijn zoon van 11 in Club Aida. Wat een geweldige tijd hebben we gehad! Club Aida is een superplek. Schone, nette appartementen, goed eten en superaardig personeel. Het zwembad is geweldig, op loopafstand van het strand, de boulevard en de winkeltjes. Het oudere centrum is iets verder. Het is te lopen, maar met de taxi of per busje ben je er zo voor weinig. Enige minpunt dat ik kan bedenken is de belabberde wifi. Zelfs appen en FB lukt niet. Wil je een wat rustiger kamer en aan de schaduwzijde, dan is het goed om in de linkervleugel aan de buitenkant te zitten. Wij zaten in kamer 2204 en hoewel ik het in eerste instantie jammer vond dat we niet op het zwembad keken, was ik heel blij met deze kamer aan de rustige en koele kant.
Gereisd familie in juli 2015

Prima

Petra, 26-6-2015

Wij hebben een week in club Aida gezeten. Nette appartementen. Elke dag wordt er schoon gemaakt en krijg je nieuwe handdoeken.

Persoonlijk had ik iets liever bij het oude centrum gezeten. Lopen ongeveer half uurtje en met de dolmus (busje) 5 minuten. Op 5 min loop afstand wel de boulevard, restaurantjes en winkeltjes.

Muziek en animatie bij zwembad is lawaaiig maar te doen.

Wat wel handig is, is dat je een soort chipkaart krijgt waar je geld op kan zetten om bij het zwembad, restaurant en supermarkt dingen te kopen. Niet elke X met geld rond lopen. Voor kluis hebben wij 20 euro extra betaald en airco hebben wij niet genomen. Zou nog eens 40 euro kosten en in juni nog niet nodig.

Top vakantie gehad

Gereisd met partner in juni 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Club Aida**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Club Aida in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Club Aida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Club Aida scoort een 9.3 uit 10 op basis van 47 reviews.