Hotel Club 55 ***

4,2

Onvoldoende

5 reviews over Hotel Club 55 in het Nederlands

H. Doornekamp, 18-7-2006

Prima hotel, ik snap niet wat iedereen hier voor negatieve ervaring mee heeft. Wij zijn met z'n 3e erheen gegaan en hebben ons perfect vermaakt. vergeet niet om een tip op je hoofdkussen te leggen. dan worden je kamers PERFECT schoongehouden. *pluim*. De contacten met het personeel waren ook gezellig. Het ligt ook aan je eigen instelling. Het is een aardig middenklas hotel.

de dolmus stopt voor het hotel dus afstand tot centrum maakt ook niks uit. Lekker groot zwembad erbij. perfecto!

Gereisd met vrienden in juli 2004

FeeSan, 24-7-2005

Vorige jaar ben ik met 2 vrienden voor 2 weken bij Club 55 geweest. Op ten opzicht vind ik best redelijk en de eten was eenvoudig, maar niet vies. Alleen nadeel is, afstand naar centgrum en strand is nogal te ver. Het is niet luxe. Als je luxer wilt, moet je wat duurder hotel nemen.
Gereisd anders in juli 2005

patrick, 25-1-2005

slecht hotel vies niks is eigenlijk goed van de 15 dagen zijn we er 3 dagen geweest ,toen hebben we een ander hotel geregeld
Gereisd anders in januari 2005

S.Huisman, 20-10-2004

een heel slecht hotel. slecht eten en kamers erg onverzorgd en heel vuil. eten heel slegt. we zijn er maar een dag gebleven(dus geen 8) en zijn naar een ander hotel gegaan.van ons een min vijf
Gereisd anders in oktober 2004

bep en fred, 13-10-2004

een heel slecht hotel. slecht eten en kamers erg onverzorgd. eten ook niet goed. we zijn de laatste paar dagen nog buiten de deur wezen eten.terwijl het all in was heeft het ons toch nog 600 euro gekost.
    Gereisd anders in oktober 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club 55 in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club 55 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club 55 scoort een 4.2 uit 10 op basis van 5 reviews.