Matig

6 reviews over Appartement Class in het Nederlands

Marlon, 22-9-2005

Wij hebben hier met 6 meiden gezeten in aug 2005. Wij hadden een hoekappartement dat ruim was en een app ernaast dat zo klein was. Ze moesten hun tanden poetsen op de wc. Daar waar je normaal zou gaan staan achter een wastafel, stond de wc. Ook zat er een grote barst in de wastafel, zodat het water meteen op de vloer lekte.Het ventilatieluikje in de badkamer,was een donker gat. Hierdoor werd het app zo warm, dat het niet uit te houden was. Ook deed de airco het niet. De deur kon niet op slot, de afzuigkap viel bijna naar beneden, er zat schimmel op het aanrecht en in de douche,de bedbank was zo hard dat het leek alsof je op de vloer sliep.

We hebben al veel meegemaakt op vakantiegebied en we zijn echt geen zeikers. We hebben een klachtenbrief gestuurd naar de Reisorganisatie, want het is gewoon te erg dat ze zoiets aan kunnen bieden.

Gereisd anders in september 2005

nancy, 16-8-2005

Het heet geen class meer, is over genomen door portobello club. Dus je kan gebruik maken van 5 zwembaden! Verder is het super gezellig voor jongeren. Het ligt wel beetje ver van strand, maar dat is toch drie keer niks. Verder zijn de kamers lekker ruim en komen ze iedere dag schoonmaken!

Verder is het heel dichtbij de Veronica bar en dat is echt een bezoekje waard. Het personeel is hier heel erg leuk en het is niet duur!

Gereisd anders in augustus 2005

Bertine, 10-8-2005

Voor deze prijs zit je dus vet goed!De ligging is helemaal top.En lopen naar t centrum?de dolbus kost maar 60 cent. Dus om t geld hoef je t niet te laten. En, het centrum is,al om de hoek,dat is een ontzettend drukke winkelstraat.De winkels open tot 12 uur.Het appartement gehorig?Valt reuze mee.je ziet er wel voornamelijk jongeren,gezellig!zit je 4 hoog?Wij zaten 3 hoog,en hebben geen last gehad van t trap lopen, welke naar mijn mening ook niet smal waren. Stille buurt? Klopt,fijn toch,beter als naast een cafe.Lekker slapen!Maar zodra je de hoek om bent,is het gezellig druk!

Ook vind ik het onzin om te zeggen dat je niet op het balkon kan zitten. De airco komt inderdaad wel daarop uit, maar daar heb je helemaal geen last van.

Verder is het een soort van gezellig studentenhuis. Het is echt zeker aan te raden voor jongeren! Zeer goedkoop, en niks mis met het appartement opzich!

Gereisd anders in augustus 2005

Diem, 27-7-2005

Perfect voor jongeren!!!!

Er is een prachtig zwembad om de hoek, de appartement zijn niks bijzonders maar wij hadden een enorm balkon.

Schoonmaak is bijna elke dag, dus dat is ook prima.

Het appartement is inderdaad wel wat gehorig maar met alleen maar jongeren is dat verder toch geen probleem. Slapen doe je maar op het strand. Bereikbaarheid is prima, ongeveer 100 meter van de hoofdstraat en 200m van het strand/boulevard.

Ik kan het zeker aanraden aan jongeren die voor weinig geld een mooi/degelijk appartement willen!

Gereisd anders in juli 2005

veronica, 12-6-2005

20 min. lopen van het centrum. geen lift, 4 hoog, smalle trappenhuis, heel erg gehorig, oud meubilair, vrij stille buurt, slechte buurtverlichting.

Gereisd anders in juni 2005

syl, 12-6-2005

we zaten op de vierde verdieping, geen lift, de motor van de airco zat aan de binnenkant van het balkon, waardoor je dus niet op het balkon kunt zitten, want er komt rechtstreeks warme lucht op je balkon, verder heel erg gehorig, een beetje acheraf appartementje. ong. 20 min lopen naar het centrum toe. sávonds zijn de straten eromheen vrij donker en stil. wij zijn er geweest in juli 2004
                    Gereisd anders in juni 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Class bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Class in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Class zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Class scoort een 6 uit 10 op basis van 6 reviews.