Uitstekend

2 reviews over Appartement Brothers in het Nederlands

Willem, 15-3-2005

Ik heb daar echt een geweldige vakantie gehad, ik werd daar beschouwd als famillie.. Ik was hun mehmet.. (heet willem hoor) Ik ga zeker terug !
    Gereisd anders in maart 2005

Tamara, 13-8-2004

Leuk appartement. Kleinschalig maar wel heel gezellig. Leuke mensen ontmoet. Ik zou het zo weer doen. Het zwembad is wel erg klein en koud! Maar de ligging is ideaal. Dicht bij het centrum. Dus je bent geen Domus-geld kwijt. Ik heb een leuke tijd gehad in Marmaris. Ik heb helaas ook een slechte ervaring met HTC reizen. Ik kan niemand aanraden om nog met HTC reizen te reizen. Als er iets vervelends gebeurd, dan kun je niet op de organisatie rekenen, is mijn ervaring. Maar app. Brother was geweldig!
      Gereisd anders in augustus 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Brothers in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Brothers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Brothers scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.