Appartement Bonsai

Appartement Bonsai
Bonsai

4 reviews over Appartement Bonsai in het Nederlands

Hanneke, 29-7-2005

Wij zijn in 2002 naar Bonsai geweest en we hebben daar met 6 Tilburgse studenten en 2 stellen uit Maastricht een fantastische vakantie gehad! Minpuntje was dat er werd ingebroken in ons appartement maar wij kregen wel alle medewerking van April, haar moeder en tante Fatima.

Helemaal geweldig, gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd anders in juli 2005

Jacquelien en Robin, 1-8-2004

Wij zijn hier net geweest en het was een goed app. aardig personeel en schone kamers. Jammer dat er geen zon op het zwembad was (alleen in de ochtend) voor de rest prima en je bent zo bij restaurantjes en winkeltjes. de supermarkt in de buurt is ook ideaal. is ook savonds gewoon open!
      Gereisd anders in augustus 2004

mel, 28-6-2004

Sluit me helemaal bij chris aan! Het idd huiselijke app.kompl.wordt gerund door moeder en dochter,erg lieve mensen.De dochter spreekt perfect Engels en ze staan dag en nacht voor je klaar!

Fijne vakantie

Gereisd anders in juni 2004

Chris, 16-6-2004

Het is een klein appartementencoplex maar heel gezellig. Het is heel huiselijk en het personeel is erg vriendelijk. Het personeel is erg relaxed, ook als je 's nachts na het stappen thuis komt en wat luidruchtig bent. Het appartement ligt vlak bij de grote supermarkt Mikros wat ideaal is en het is maar 5 minuten lopen naar het strand. De kamers zijn inderdaad eenvoudig maar schoon. Toen bij ons de kraan bij het toilet lekte is dit direct verholpen. Een leuk appartement voor als je geen luxe verwacht, het is er schoon en netjes.
          Gereisd anders in juni 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bonsai in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bonsai zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bonsai scoort een 8 uit 10 op basis van 4 reviews.