7,2

21 reviews over Appartement Blue Sky in het Nederlands

leuk geweest

sulli, 5-10-2008

receptie is een drama en onvriendelijk overig personeel is top en zeer kind vriendelijk
Gereisd anders in oktober 2008

voor herhaling vatbaar

Lenie ter Wal (met moeder en Tante), 5-9-2008

Wat klagen de mensen toch.Prima accomodatie(app.)Eten er was voldoende variatie.En wat kan je verwachten van 55 eur.per week half pension.

Wij vonden het prima.Vriendelijk personeel ook al loopt het seizoen ten einde.

Wel veel engelsen en russen die zich onbeschoft gedroegen in de eetzaal.(veel te veel opscheppen en dan maar weggooien)30% wordt er weggegooid.

Het strand ligt relatief dicht bij.Strandstoelen zijn gratis.Gebruik er dan wel een drankje.

Ik zeg maar zo niet te pietluttig zijn en gewoon genieten.

Oldenburger, 26-8-2007

Even een reactie op Alie haar verhaal van door het podium zakken , dat waren wij namelijk , maar daar stonden we ook met een hele groep op te springen en te dansen , dus eigenlijk is dat ook wel een beetje logisch.

Wij zijn er vorig jaar ook geweest en nu weer van 24-07-07 t/m 07-08-07 het is ons weer uitstekend bevallen .

Enne het personeel niets om aan te merken ze waren tegen ons erg vriendelijk en behulpzaam vreemd dat het bij jullie niet zo was.

Het eten is wel een beetje eentonig, maar ja bedenk maar steeds wat en om iedereen een plezier te doen is toch heel moeilijk.

En de kindvriendelijkheid krijgt van ons een dikke 10 vooral de jongens van de peachbar en het animatieteam toppie hoor

Gereisd anders in augustus 2007

alie, 19-8-2007

het eten was 11 dagen gehakt of kip meer variatie is er niet De stoelen bij het kinder zwembadje zijn nodig aan vervanging toe Ik heb er 2 shirts mee vernielt en der ging zelfs iemand doorheen Er is iemand door het podium gezakt die zijn been dus open heeft gehaald wij vonden het personeel beslist niet vriendelijk en niet hulpvaardig
Gereisd met vrienden in augustus 2007

jolanda kottier, 18-9-2006

appartementen zijn oud en nodig aan vernieuwing toe!maar het personeel en de schoonmaak is prima!we hebben een geweldige vakantie gehad.n.a.v.ziekte moesten we een week extra blijven en dit is goed geregeld.konden in hetzelfde appartement blijven(vooral dank aan Ivonne van de receptie)
    Gereisd anders in september 2006

Sanne de Vries, 31-8-2006

ik ben afgelopen dinsdag weer terug gekomen uit turkije wij zijn in het appartementen complex geweest. we hebben gereist via Touroperator alleen in het boek stond een heel ander plaatje van het appartement. dus dat is ons wel tegen gevallen maar voor de rest is het ons heel goed bevallen en zo als het nu lijkt gaan we volgend jaar weer!!

Groetjes Sanne de Vries

john,marie-jose,jordy en tygo de wit, 23-8-2006

wij zijn van 1 tot 15 aug. in app. blue sky geweest . een super tijd gehad !!!

de kamers werden goed schoon gehouden en iedere dag zuivere handdoeken.

het eten mag alleen iets gevarieerder!

maar je hebt er altijd mensen bij die moeten zeiken...

en het personeel was ook aardig , als ik dag in dag uit van s'morgens tot s'nachts moest werken zou ik ook weleens m'n dag niet hebben ... dus mensen niet klagen hoor!

ik denk dat we volgend jaar terug gaan.

super goed bevallen .

groetjes de witjes

Gerard en Lisette Gijzen, 20-8-2006

Wij 1 augustus tot 15 augustus hier geweest. Wij hebben een hele leuke vakantie gehad. Personeel was heel vriendelijk. Alleen de kamers heel eenvoudig, maar ja je zit toch niet de hele dag op je kamer toch!

Het werd elke dag netjes schoongemaakt. Bedden werden elke dag opgemaakt en wij kregen elke dag schone handdoeken. In de avond had je hele leuke dingen te doen. Kinderdisco, bingo, turkse-avond enz. enz.

de bredanaars, juni 2006, 25-7-2006

Appartementen Blue Sky voor de 2e maal geweest. De koelkasten waren wederom bevroren toe wij 's-nachts aankwamen , maar werd onmiddellijk omgeruild.

Nog enkele gebreken werden per omgaande gerepareerd. Daarna een prima vakantie gehad, 3 weken elke dag schone handdoeken etc, schoonmaak. Eten in restaurant IL primo beneden was ook erg goed en vriendelijk personeel zowel aan de balie als in het restaurant.Gaan er volgend jaar weer terug. Hebben alleen logies dus geen all inclusieve.

Gereisd anders in juli 2006

Joke, 27-12-2005

Wij zijn hier in de zomer van 2004 geweest in de maand Juli. Eenvoudig appartement maar Marmaris zo leuk dat we er toch alleen geslapen hebben. Mooi zwembad, veel entertainment. Geweldige vakantie gehad.
              Gereisd anders in december 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Blue Sky in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Blue Sky zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Blue Sky scoort een 7.24 uit 10 op basis van 21 reviews.