7,7

9 reviews over Appartement Blue Paradise II in het Nederlands

4 maanden gewoond in 2006

Sabrina, 24-11-2010

in de zomer van 2006 heb ik 4 maanden in dit appartement gewoond. in de kelder. het appartement zag er op zich redelijk uit. woonkamer met bank en de keuken. aparte slaapkamer met 2 persoonsbed. tegenover de slaapkamer een kast en een kleine badkamer met toilet, wasbak en douche. je merkt goed dat de "kelder"appartementen regelmatig aan Turkse jongens worden verhuurd die werken in Marmaris, er wordt in ieder geval lang niet zoveel aandacht aan die appartementen besteed. matras rook muf, zo ook de meubels. ik heb flink moeten poetsen en luchten om het een beetje bewoonbaar te maken. Toentertijd veel katten. moeder met 4 jongen. zij kwamen ook regelmatig even binnen lopen.
Gereisd alleenreizend in juni 2006

Pascal, 22-5-2006

Ben via een touroperator bij dit appartement terecht gekomen voor een veel te hoge prijs. Deze touroperator wordt door de eigenaar verteld dat ie vol zit en alleen nog kamers heeft in het kelder gedeelte. Deze worden "goedkoop" verkocht, maar voor de normale prijs doorverkocht aan de toeristen zonder te vertellen waar ze terecht komen. TIP: boek direct via hun website (te vinden via Google) en je zit er in een topappartement voor 25,-- tot 30 per nacht ! Iets minder dan je 50,-- pp via het reisbureau. Ik kom er nu 7 jaar en heb nog nooit problemen gehad.
    Gereisd anders in mei 2006

Gineke, 29-7-2005

Met mijn vriendin was ik in dit app. Het was een gave vakantie! Wij zaten in het 2e gebouw. Hier wonen ook een paar turkse mensen. Het was schoon en best groot. Bij beide gebouwen was een zwembad(je). Deze worden beide elke nacht schoongemaakt. We hebben lekkere hamburgers aan de bar gegeten.(je kunt er veel meer eten) De schoonmaakster heeft mijn wenkbrauwen geepileerd (haha)We zaten op de bovenste verdieping(4e)Dus moesten we we wat trappen op.Maar die paar treetjes waren geen probleem. Vond het juist wel mooi bovenin. De mensen zijn aardig en het strand is heel vlakbij. Het echte uitgaanscentrum wel verder weg. Met een busje die daar af en aan rijdt, ben je er zo. Kost 1 lira. Wij hadden 2 balkons, bij de buren waren deze wat kleiner als bij ons. En een minder mooi uitzicht. Maar zij hadden de douche bijv weer iets groter. Ik zou erin ieder geval zo weer heen willen!!!
      Gereisd anders in juli 2005

Karin, 19-4-2005

Ik was hier in 2003. Toen we net aankwamen en lekker op blote voeten door het app. liepen, bleek het niet helemaal schoon te zijn, onze voeten waren zwart! Daarna werd het goed schoongemaakt hoor!We zaten gelukkig niet in de kelder, niet echt een normaal balkon. Wat ik ontzettend vreemd vond,was dat we de eerste nacht geen airco konden krijgen. We kwamen rond 24.00 uur aan en dat was niet mogelijk, terwijl het alleen een kwestie was van een afstandsbediening geven. Daarnaast hebben ze ons ook eerst veel te veel laten betalen voor de airco. Nadat onze reisleiding ze daarover aansprak, kregen we het te veel betaalde geld wel alsnog terug. Daarmee hadden we het ook verpest bij het personeel van de receptie en de bar geloof ik. De vriendelijkheid was eraf... De dolmusbusjes komen voor langs.Centrum is daardoor erg goed te bereiken, evenals het strand.
        Gereisd anders in april 2005

Rob, 7-3-2005

Ben niet heel erg te spreken over dit appartement. Wij waren met 4 jongens, en aan het personeel te zien waren ze daar niet erg blij mee. Dus werden we in de kelder gestopt. Het plafond is daar op 2m, ik ben groot en kon dus niet rechtop staan. Met veel zeuren hebben we een andere kamer gekregen, maar toen kregen we een twee persoons kamer. Uiteindelijk hebben we wel een goede kamer gekregen. al was deze ook niet echt ruim. Balkon is echt heel klein. Onze keuken was niet compleet. Het personeel was vriendelijk als het hen uitkwam. Overigens het barretje is wel heel leuk. Kun je ook nog poolen. Zwembad is vrij klein. Maar ja, strand is iets van 5 minuten lopen, dus goed te doen.
          Gereisd anders in maart 2005

Sharon, 30-7-2004

Was deze zomer in Blue Paradise en heb er echt een toptijd gehad. Leuke appartementen en een heel goede service, iedereen stond altijd voor ons klaar. Ook gewoon heel aardige mensen daar!
            Gereisd anders in juli 2004

Floor en Martijn, 10-6-2004

Vorig jaar naar Blue paradise geweest! Wij vonden de appartementen erg goed! Vriendelijk personeel (vooral de barmensen)en mooie en schone appartementen. Elke dag werden de appartementen, ligstoelen en tegels rond het zwembad afgespoten. Aan de straat van het appartement kun je altijd een dolmusbusje pakken die je overal naartoe brengt (erg goedkoop). Wij hebben een leuke tijd gehad vorig jaar.

Tip: leg voor de schoonmaaksters 1 "miljoentje" op je kussen, dan doen ze extra hun best!

Gereisd anders in juni 2004

fam.v.d.Berg, 2-6-2004

we zijn twee maal in Blue Paradise geweest en dat is ons goed bevallen.Appartementen goed en schoon.Personeel vriendelijk.Dit jaar gaan wij weer naar marmaris.We gaan naar een andere accomodatie omdat het dit jaar een stuk duurder is dan vorig jaar.
                Gereisd anders in juni 2004

wendy, 26-1-2004

In tegenstelling tot de reactie van Luuk en Anouk heb ik hele goede ervaringen met dit appartement. Het was netjes en schoon. Het personeel was erg vriendelijk. Ze droegen bijv. de koffers naar de appartementen, organiseerde gezellige turkse avonden en waren altijd in voor een leuk gesprek of een geintje. Ik heb nog wel een opmerking over het appartement in de kelder, vrienden van ons hadden ook zo'n appartement. Het verschilde niets van de andere appartementen en het lag zelfs direct aan het zwembad. Het zwembad is overigens niet echt groot maar groot genoeg om je te vermaken. Dus maak je geen zorgen als je dit appartement wilt boeken. Het ligt misschien wel niet direct aan het strand of het centrum maar er rijden van s'ochtends vroeg tot s'avonds laat dolmus busjes waar je voor bijna niets overal naar toe kan worden gereden! Ik heb een top vakantie gehad in Marmaris en Blue Paradise!
                  Gereisd anders in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Blue Paradise II in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Blue Paradise II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Blue Paradise II scoort een 7.67 uit 10 op basis van 9 reviews.