Appartement Basil's ****

7,4

10 reviews over Appartement Basil's in het Nederlands

Prima appartement!

Marianne, 15-8-2016

Leuk 8-daags verblijf hier gehad.

Pluspuntjes: Locatie van het complex was perfect, supermarkt ligt er naast, strand 5 minuutjes lopen & centrum/barstreet/haven kleine 10 minuutjes lopen. Verder was het erg rustig in onze vakantieperiode dus het zwembad was ruim genoeg! Personeel is onwijs vriendelijk. :) Airco op de kamer was erg fijn.

Minpuntjes: er was geen lift en we zaten op de vierde etage, geen kluisje op de kamer (alleen benede), badkamer is verouderd/beperkt en een groot minpunt is dat onze kamer de hele week niet schoongemaakt. Verwacht dus geen luxe en schone kamer, maar kijkend naar de prijs/kwaliteit verhouding was het prima.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Prijs / Kwaliteit is zeer goed

Mark V, 29-8-2014

9 dagen bij Basils geweest. Ik vind de eigenaar en het personeel zeer vriendelijk. Prijs/Kwaliteit is uitstekend. Verwacht geen 5 sterren appartement als je dit boekt, want voor de prijs kan je dat niet verwachten. Personeel maakt het verschil bij dit hotel. Zwembad is groot genoeg voor de weinige mensen die erin zitten. Genoeg bedjes om te liggen bij het zwembad. Het is 5 min lopen naar zowel het stand als de restaurantjes en barstreet. Voor dit geld zou ik zeker nogmaals boeken bij Basils
Gereisd met partner in januari 2014

Prima appartement, nare eigenaar

Ellen, 21-8-2014

De ligging van het appartement is goed. Je zit net buiten het centrum en kunt alles snel lopend bereiken. De inrichting van de appartementen is prima, het is niet groot maar je hebt alles om er een weekje te verblijven. De keuken is niet gemaakt om echt in te koken. De eigenaar van het appartement is echter onvriendelijk en probeert je van alles aan te smeren. Hij dwingt je haast dingen te kopen en naar zijn 'poolparty' te komen. Hij vraagt aan alle gasten andere prijzen voor een kluisje en de airco en behandelt hen niet gelijk. Er is geen ruimte om je koffers te laten nadat je hebt uit gecheckt en daardoor wordt je gedwongen bij te betalen om je kamer langer te houden. Ook hiervoor vraagt hij verschillende bedragen. Het appartement is vooral voor jongeren en daardoor is er 's nachts veel herrie. Er is meerdere keren ruzie geweest, waar ook de eigenaar of het personeel in betrokken was. Al met al is het appartement prima, maar door de eigenaar zouden wij het niet aanraden.
Gereisd met vrienden in augustus 2014

Herinnering aan een super vakantie!

Tessa, 6-8-2013

Super appartement, zeker het personeel heel erg vriendelijk. Zwembad redelijk klein maar veel ligbedden en genoeg ruimte voor iedereen. Goedkope drankjes! Zeker een aanrader. En vooral de ligging is erg goed, supermarkt: 1 min lopen, barstreet: 10 min lopen, haven: 10 min lopen, pinautomaat: 1 min lopen. Echt top!
Gereisd met vrienden in juli 2013

Nog een keer!

Denice, 6-8-2013

Super hotel! Zou er volgend jaar zo weer heen gaan. Erg vriendelijk en grappig personeel, ze willen alles wel voor je doen, super! Het is dichtbij de zee en barstreet en op nog geen 5 een supermarkt. Alles dichtbij dus. Ze doen er niet moeilijk, heb er een geweldige vakantie gehad! Ook wifi in het hele appartement. Een echte aanrader voor een gezellig vakantie met vrienden in Marmaris, en dat voor een kleine prijs.
Gereisd met vrienden in juli 2013

Leuk appartement

Amanda, 7-1-2013

Zeker een aanrader! Goede ligging en ook betaalbaar.
Gereisd met vrienden in juli 2012

Niet echt goed, beter gezegd slecht

loes, 25-8-2011

De ligging is uitstekend, overal dichtbij. Daar is dan ook alles mee gezegd, denk je brood te smeren ontbreken messen, alleen vorken. Wil je soep warm maken, staat de pan vies in de kast. Verder was de schoonmaak ook echt niks, af en toe de prullenbak legen maar daar bleef het ook bij, ook handoeken omwisselen is maar 1x gedaan in de twee weken.

Ook hebben we meerdere malen problemen gehoord over de baas. Hij brengt gewoon extra dingen in rekening die je niet drinkt. Wij hadden alles daarom meteen betaald, en je mag niet eens een slok nemen van je eigen waten buiten of hij werd al boos op ons. Verder is het super gehorig en echt voor jongeren. Ook hebben we verschillende keren ongedierte gehad waar niks aan werd gedaan. En probeerde de baas ons van alles aan te smeren, dan weer ijs, drinken, naar zijn restaurant of excursies bij hem boeken. Je moest in dit complex erg goed opletten wat je deed want anders werd je genaaid door de eigenaar en medewerkers..

Gereisd met partner in augustus 2011

goed appartement

Danielle, 18-8-2011

Goed appartement met vriendelijk personeel.

Veel jongeren, hiervoor is het ook erg geschikt omdat het dicht bij de barstraat ligt(ongeveer 5 tot 10 minuten lopen). Hte strand is ook op loopafstand.

Gereisd met vrienden in januari 2011

Leuk voor 1 keer

lisa, 2-1-2011

Je moet niet teveel verwachten van het appartementencomplex. De baas lijkt heel aardig, maar later begon hij een beetje vies te worden naar meisjes toe.
Gereisd met vrienden in juni 2010

Super

Aukje, 26-7-2010

Heb het erg leuk gehad..

Zou er zo weer heen gaan!

Het personeel is erg vriendelijk behalve als je je niet aan de regels houdt.

Zwembad is niet heel groot maar je kan er lekker bij liggen..

Echt een aanrader!!

Gereisd met vrienden in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Basil's in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Basil's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Basil's scoort een 7.42 uit 10 op basis van 10 reviews.