Aparthotel Baris ***

5,8

12 reviews over Aparthotel Baris in het Nederlands

esmee, 10-6-2006

zijn er met 8 personen geweest in 2003

daarna in andere plaatsen van turkye maar dit apartement is de slechste die we ooit mee gemaakt hebben marmaris zelf is een prachtige plaats maar dit baris is gewoon BARSLECHT DUZZZ NIET DOEN HE KRIJG JE ECHT SPIJT VAN..

Gereisd anders in juni 2006

Rudie, 27-7-2005

Er zijn twee hotels/appartementen Baris in Marmaris, dus ik weet niet of we allemaal over hetzelfde praten. In elk geval was de onze vrij matig gelegen, maar wel op 30m van een taxi standplaats, dus dat was erg handig. Het personeel was voornamelijk erg spontaan en vrolijk, elke dag even een praatje mee gemaakt.

Minpuntje: geen van de 25 postkaarten zijn aangekomen in Nederland. Wel verstuurd door het hotel, of de postzegels in eigen zak gestoken???

Gereisd anders in juli 2005

Bart-Jan, 5-5-2005

Marmaris was goed. Uitgaan perfect. Zijn echter beroofd op de kamer samen met 5 andere kamers door de schoonmaaksters.
      Gereisd anders in mei 2005

Joris Peters, 10-1-2005

Wat een ongelofelijk droef ding was dit.

wij zijn er afgelopen zomer geweest (2004)

en het is dat er een groep vrienden in een ander app. complex zaten dat wij nog een leuke vakantie hebben gehad.

De algemene indruk: gewoon heel slecht ze spreken amper engels en het ziet er oud en afgelegen uit.

ligging: wie maakt er een app. complex in een zijstraatje? en mooi uitzicht met veel rellende biergooiende engelsen

bereikbaarheid: meeste taxi's weten niet waar het ligt.

service: ? welke service, de schoonmakers die 1x per week langskomen om geld te jatten en dan de vieze handdoeken vergeten.

prijs/kwaliteit: weinig voor weinig.

Platgooien die hele handel

bereikbaarheid

Gereisd anders in januari 2005

Peter +Ryan, 31-8-2004

Nou, waar zal ik beginnen.

Ik lees hier reacties die in mijn ogen en ik denk in heel veel andere ogen niet kloppen.

Ik heb nog nooit zo een slecht appertement gehad als Baris er was niks te beleven en het personeel weet dan ook geen gezelligheid te maken.(Appartement was heel klein.)

Ik had toen ik er aan kwam er een slecht gevoel over maar dit werd de dag later bevestigd. Door 2 ned meisjes ze vertelden ons dat er alleen maar geld bij de nederlanders werd gestolen en de dag er voor was een groep van 28 jongeren naar huis toen kunnnen gaan.(ook de poetsvrouw was hier voor te bedanken)

Het heeft daar ook geen zin geld in een kluis te leggen de manger heeft overal kopie sleutels van.

Overgens konden de meisjes die zelfde dag naar huis toe gaan want al hun geld was gestolen te bedenken dat ze er pas een week zatten en ze hadden geboekt voor 3 weken.

Maartje, 19-8-2004

Baris ligt goed, in het centrum, vlakbij supermarkt. Vriendelijk personeel. Prijs is redelijk ten opzichte van restaurants in de buurt. Prima zwembad, voldoende ligbedden. Met dolmus (10 min) kan je het brede strand op. Schoonmaak in appartement was slecht, ook niet alles aanwezig (kookplaat, bekers ed.)Weinig entertainment, maar (oude) centrum van Marmaris is zeer top!!Zeer goed uitgaan in de barstreet. Voor kinderen dus geen entertainment.

Accomodatie eenvoudig, daar moet je niet te veel van verwachten en dan is het een prima verblijf Tip: neem zelf handdoeken mee.

Inderdaad ook gehoord van stelende (geld) schoonmakers: neem gewoon een kluis (gratis) waarin je je geld opbergt.

Marius, 15-8-2004

Accomodatie eenvoudig, daar moet je niet te veel van verwachten. Tip: neem zelf handdoeken mee.

Laurens, 11-8-2004

Waardeloos hotel

Schreewende engelsen / kinderen

Wordt geld gejat door het schoonmaakpersoneel van de kamers

Vieze kamers

Slechte begeleiding neckerman

Marja, 28-7-2004

We zijn hier al 3 jaar geweest en krijgen elk jaar onze eigen kamer de eigenaars zijn geweldig!Het is er knus en gezellig.Dit jaar zijn we naar Antique Palace geweest met meer voor de kinderen maar onze kinderen willen toch graag weer terug naar Baris!!
        Gereisd anders in juli 2004

Jessica, 2-7-2004

Wij vonden dit een prima appartement, fijne service en erg netjes was ons appartement.

Wel voor kinderen geen animatie. Maar overal erg dichtbij en goede prijs/kwaliteit verhouding. Als je op zoek bent naar een fijn appartement zonder poespas een prima aanbeveling!

Gereisd anders in juli 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Baris in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Baris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Baris scoort een 5.75 uit 10 op basis van 12 reviews.