Hotel Balim ***

7,7

268 reviews over Hotel Balim in het Nederlands

geweldig heerlijke tijd gehad

angelique sleurink, 17-6-2017

Dat al het personeel voor je klaarstaat en dat er naar je geluisterd word geen massa toestanden van het all inclusive.
Gereisd met vrienden in mei 2017

geweldig, kunnen niet wachten om weer te gaan

angelique en karin, 8-3-2016

ligging perfect, vriendelijk personeel en veel terugkerende gasten.het eten is van de turkse keuken maar ja daarom ben je ook in turkije er is genoeg te kiezen kamers zijn groot genoeg en zien er schoon en verzorgd uit wij komen er al jaren en zijn nog nooit ontevreden geweest.
Gereisd met vrienden in september 2015

Een heerlijke vakantie bij hotel Balim!

Yvonne, 17-1-2016

Wel een kleine kamer, voor 3 personen( onze dochter sliep bij ons), maar hier hebben wij geen moment last van gehad, we sliepen er alleen maar. Wij vonden het eten heerlijk, diner was elke avond anders, wij houden erg van rijst! ontbijt wel elke dag hetzelfde. De muziek bij het zwembad was soms wel wat hard. De warmte en gastvrijheid van het personeel was helemaal top! Ze gingen zelfs met mijn oudste dochter mee uit, om een oogje in het zeil te houden! De kamer was goed schoon gehouden! Hotel ligt op een steenworp afstand van het strand en boulevard. Uitgaans centrum en bazaar op ca 15 min lopen, of met de dolmus die je voor het hotel kan oppikken dan ben je er in nog geen 5 min! Perfecte locatie! Kleinschalig en gezellig hotel, geen grote luxe verwachten, gewoon basishotel, maar netjes, schoon en vriendelijk!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Balim bij:

Super gezellige vakantie gehad in het hotel

Adelaartje, 6-8-2015

De ligging van het hotel is perfect. Alles is op loopafstand te doen vanuit het hotel. Personeel vond ik super aardig en heel gastvrij. Ben alleen met twee kinderen (14,16 jr) geweest en ook de kids hadden het prima naar hun zin. Was de eerste keer voor ons in Marmaris en absoluut geen spijt van onze keuze om voor dit hotel te kiezen.

Eten was prima en warm genoeg. Ontbijt is ook prima en heerlijk vers brood. Men vergeet het vers brood weer af te dekken nadat ze brood hebben gepakt. Die doekjes staan niet voor niets. Als het brood open wordt gesteld is het zo hard en niet meer vers. Ontbijt was prima.

Al met al dank je wel Hotel Balim voor de gastvrijheid, humor, gezelligheid, en de verzorging en zeker tot de volgende keer!!

Gereisd anders in juli 2015

nooit meer

ingrid, 23-7-2015

Eten zo smerig ontbijt uitgedroogd worst vliegen erop stokbrood oudt geen boter geen sitroen iedere dag het zelfde avond eten te smerig koud eten watermeloen en gebak woord niet gekoeld en afgedekt als je het meld doen ze hier niks aan maak je er een melding van bij hoster dan zijn het personeels en manager boos
Gereisd met vrienden in juli 2015

Leuk hotel, vriendelijk personeel

Annamaria, 9-8-2014

Plus: perfecte ligging strand, mooi hotel, zeer mooie tuin met leuke zitjes, leuk zwembad, eetruimten zijn ruim. Het zeer aardige personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Balkon klein maar fijn, met mooi uitzicht op zee, een waslijn zou fijn zijn geweest, dus stoeltjes gebruikt. De AC is goed. Lobby mooi met grote luxe tv, savonds soms daar gekeken.

Minder: avondeten: wij namen rauwkostsalades/vis/brood, want de kip was te oud/groenten te gaar gekookt. Alternatief uiteten, hebben wij niet gedaan. Drankjes avondeten niet inclusief. Ontbijt heerlijk, veel groente/fruit/stokbrood etc. Muziek bij de pool is luid, vond ik niet erg; receptioniste spreekt goed Engels, maar niet iedere receptionist, lijkt mij vereist. Wisseling linnengoed te weinig (2x 9dagen), ook tp was op, toen zelf maar gepakt. Prima liften, maar ik zat 20sec. vast, ging wel goed. Begrijpelijk wifi alleen in lobby voor deze prijs. Alg, indruk eenvoudig, schoon, net hotel met heel aardig personeel.

Gereisd anders in juli 2014

Goed Hotel veel beter geworden

Jan, 22-9-2013

Na 3 jaar weer naar Hotel Balim voor de 4e keer, door het nieuwe management is het er zeker op vooruit gegaan alleen het eten maar

voor een paar euro kun je overal eten, heel fijn dat Fleur aan de receptie werkt een lieve meid die je met alles wil helpen toppertje.

Gereisd met partner in augustus 2013

Lekker weekje gehad

danny, 4-9-2013

Balim Otel is een leuk kleinschalig hotel op loop afstand van strand en centrum. Super aardig personeel die er alles aan doet om je het naar de zin te maken. Het eten is goed alleen had er wat meer variatie in gekund, maar was geen probleem voor een paar euro kan je overal in Marmaris lekker eten. Gewoon een goed hotel !!!!
Gereisd met partner in augustus 2013

Prima, eenvoudig hotel

mevrouw van Weenen, 1-8-2013

Voor een low budget vakantie is het een uitstekend hotel. Je moet er niet teveel van verwachten dan kun je heerlijk genieten. Ik vond de ligging erg rumoerig maar ten opzichte van strand/winkels etc. erg gunstig. Personeel is ontzettend aardig en de receptioniste Fleur is Nederlandse... Het ontbijt was slecht, het avondeten veel van hetzelfde maar je kunt voor die prijs ook niet meer verwachten.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Geweldige ligging, prima prijs/kwaliteit

justkidding37, 14-6-2013

Net terug van een heerlijke vakantie. Balim Otel heeft niet al te grote kamers, voorzien van kluisje (tegen betaling) en airco (gratis). Minibar op kamer is leeg, en je mag geen eten of drinken meenemen van buiten het hotel, maar wat niet weet, wat niet deert ;-). Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Turks ontbijt prima, avondeten niet bijzonder, maar goed te eten, en voor deze prijs mag je niet zeuren. Standaard krijg je niet elke dag schone handdoeken, maar 5 lira (€2,-) achterlaten doet wonderen. Vanaf het balkon uitzicht op zee, met in de verte de haven en boten, geweldig! Wij lagen elke dag bij La Vita Beach op het strand. Het personeel daar is fantastisch, ze doen alles om het je naar je zin te maken. Gratis bedjes en parasol, heerlijke cappuccino en goed eten voor een goede prijs. Wat ons betreft gaan we volgend jaar weer!
Gereisd met partner in juni 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Balim bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Balim in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Balim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Balim scoort een 7.66 uit 10 op basis van 271 reviews.