6,7

Matig

18 reviews over Appartement Antique Palace in het Nederlands

Marijke, 12-9-2007

Geen hotel voor gasten die er even All Inclusive uit willen. Wij werden als A.I. gasten niet geholpen. Wij zaten met 3 Ned.gezinnen (3 kamers)in dit hotel van 153 kamers tussen alleen maar engelse mensen. Receptiepersoneel was ronduit onbeschoft. Er was geen koffie, alleen voor betalende gasten. Na klacht werd er lettelijk gezegd dat zij geen tijd wilden vrijmaken voor de All In gasten. Mijn advies, ga dan naar een hotel waar je wel service krijgt...al moet je er voor betalen.
Gereisd anders in augustus 2007

fam ozmis, 13-8-2007

gister terug van antique palace na een verblijf van 3 weken en nog was het te kort. een super vakantie gehad. we hadden een mooie grote kamer aan weg zijde, personeel kon goed engels, was vriendelijk en hulpzaam, zo aardig dat ze ons vermaakten bij vertraging op de terugweg en uitzwaaiden bij het weggaan. animatie viel wel tegen. mooie grote zwembaden met glijbanen, in het hotel was er een internetcafe/ ijskaboer/ kapper/ juwelierzaak/ kledingwinkel enz enz. afstand naar het centrum is te lopen maar de dolmus stopt ook voor de deur. het hotel had een shuttel busje die je naar het strand bracht en ophaalde, mooie/schone strand met gratis ligbedden. voor de kinderen was er een kidsclub waar ze goed bezig werden gehouden. kortom een leuke grote accomondatie
Gereisd met vrienden in juli 2007

Fam oztas, 11-8-2007

we zijn net terug uit antique palace, ligging was op zich goed lekker niet te ver lopen dolmus voor het hotel ideaal, daarnaast leuke uitzicht op de bergen wat wel tegenviel was het eten dat was niks de service en/of receptie bleek ook weinig ervaring te hebben geen animatie wat wel hoorde te zijn en iedereen die er werkte deed maar waar ze zelf zin hadden. een paar keer gevraagd of de tv kon gemaakt worden ze moeten nog steeds komen, wel was de zwembaden goed vooral de glijbanen alleen het kwaliteit van water in zwembad was minder veel mensen liepen met pijn in oor, wel moet ik erbij zeggen dat de ijs-mannen en de kapsalon goed werk verrichtten. dat was op zich super, geen vaste aanrader dit hotel wel 1x de moeite waard vooral als je van ENGELSEN houd 98% bestaat uit engelsen
Gereisd anders in juli 2007

Ellen, 9-11-2006

Ik ben begin juli dit jaar voor 8 dagen naar Antique Palace geweest samen met mijn neef. Wij hadden een goede kamer. Het was wel wat gehorig. Er waren wel veel engelsen. En ja de vooroordelen kloppen echt(Herrie,rotzooi, zuipen en knalrood worden). Wij hebben een super vakantie gehad. Het personeel was super aardig, vooral Muzzi. Zelfs een verjaardagfeestje plannen was niet te veel gevraagd. Ik heb bij ons geen verschil gemerkt dat wij al-inn klanten waren. Ik hoefde maar wat te vragen en ze kwamen al. Het eten was niet echt gevraieerd, maar er zitten genoeg tentjes in de buurt. Kortom top
    Gereisd anders in november 2006

Fam Schumacher, 5-9-2006

Wij zijn deze zomer er geweest:

*2 kamer appartement is veels te klein voor 4 personen.

*badkamer erg klein

*Receptiepersoneel niet aardig en willen overal geld uitslaan.

*Veel engelsen,luidrustig en veel kabaal.

*Goede zwembaden.

*Personeel bar wel vriendelijk

*Wij hebben alleen logies/ontbij geboekt mijn advies alleen logies boeken.

*Baas van park eet ook s'morgens en gooit zijn mandje met brood na het eten leeg in de mand van de clienten, lekker fris.

*Jam en boter over de houdbaarsheidsdatum

*Avond eten volgens andere mensen niet lekker.

*all inclusive moeten de mensen aan een andere bar halen dan de hoofdbar en alles in plastic bekers.

*Ver van Strand, strand is vies en zwart beter doorrijden richting Icelemir.

* Zal er niet snel weer naar terug gaan.

*Animatie matig steeds hetzelfde.

*schatje is wel Haydo die de bestelling aan het zwembad opneemt.

Gereisd anders in september 2006

Patty, 25-1-2006

Ik ben afgelopen zomervakantie 8 dagen naar antique palace geweest, het was een heel leuk hotel, we laggen wel op een vervelende kamer .. smorgens om 10 uur de muziek een .. en aan de andere kant lag een soort van kinderdag verblijf, veel dronke lastige engelsmannen. Maar daar tegenover had je wel een super mooi hotel, GEEN kakkerlak gezien en aardig personeel, voor 60 eurocent kwam je door heel marmaris en het dolmus busje stopte naast de tuin .. erg luxe zwembaden ..

ik ga dit jaar naar griekenland, dit is veeeel duurder en je ligt ook nog in een minder luxe hotel ..

Gereisd anders in januari 2006

coby en arjan van es, 15-8-2005

aardig appartement,maar geen 4 sterren,zembaden zijn oke .bedden niet prettig te smal.zat zwembad zijde jammer te veel herrie. als je de pech hebt en een appartement gelijk vloers krijgt ,mogelijk last van kakkerlakken levend of dood geen genoegen mee nemen teveel onbeschofte engelsen drinken teveel jammer het personeel is erg aardig en bereidwillig

tineke heijblom, 13-8-2005

wij hebben het naar ons zin gehad waren met z;n vieren leuke appartementen mooie zwembaden zaten gelukkig tuin zijde met de dolmus zit je zo in het centrum voor een paar centen

e

Louis en Reggy Weerts, 11-8-2005

Met gemengde gevoelens aan de vakantie begonnen. Met een goed gevoel terug gekomen. Fijne nette ruime appartementen,muziek wel hard en teveel engelsen. Goed,vriendelijk personeel. Mooie zwembaden alles netjes schoon. Eten is netjes verzorgd en gevarieerd. Ligt in een rustige wijk,maar met Dolmus ben je zo in de drukte en het kost geen drol. Wij vinden het een aanrader SUPER VAKANTIE gehad, groetjes aan Alvaro Ricky Harry Ahmed en de rest.

marjan, 10-8-2005

Echt een topvakantie gehad, mooie ruime appartementen en vooral erg schoon!!!

Zaten in een appartement aan het zwembad wat erg gezellig was.

En wat zeuren mensen toch over de muziek, die stopte netjes om 12 uur!

Heb ook wel in appartementen gezeten waar de muziek de hele nacht door ging.

Dank ook aan Ricky, Andy, Leo en Zubir

jullie zijn toppers

Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Antique Palace in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Antique Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Antique Palace scoort een 6.72 uit 10 op basis van 18 reviews.