Hotel Ali Baba **

5,3

Matig

3 reviews over Hotel Ali Baba in het Nederlands

Roxy, 12-8-2006

echt een verschrikkelijk hotel zeg, vorig jaar geweesd, vet kleine kamer, hele slechte bereikbaarheid, strand is wel 20 min lopen, bar street wel 3 kwartier :S, volgens mij wordt dit hotel dit jaar neit eens meer aangeboden, vlak achter t hotel dikke moskee die 5 x op een dag lawaai maakt. en als je op t balkon staat kijk je op een bouwkeet en een zeer verlaten weg :S, er waren bijna geen jongeren (helaas) dus ik me me vriendin verveelde ons dood :S maargoed de bar street is wel vet en hebben ons daar elke avond wel goed vermaakt (totdat we weer dat hele pokke end terug moesten lopen naar t hotel :P
Gereisd anders in augustus 2006

Stephanie, 13-7-2006

Ach, laat je niet gek maken door die reactie! Luxe moet je niet verwachten voor 2 sterren, maar dat weet je. Als je voor sfeer komt ben je daar aan 't goede adres. Altijd gezellige boel met de jongeren daar, maakt snel vrienden, superleuk personeel. De hotelkamer was ook prima met redelijk groot balkon. Maar als je zelf niet zo saai bent trek je er ook vaak op uit en ben je nooit vaak in je hotelkamer. Ontbijt was niet super, maar dan ga je toch bij 't winkeltje aan de overkant voor 20 cent de lekkerste broodjes halen. Bereikbaarheid was top, alleen er zijn altijd luie verwende vakantiegasten die de hele tijd met een dolmus-busje overal naartoe willen. Stel je niet aan, je zit midden in 't centrum, doe es sportief joh!

Mensen, dit is een prima jongerenaccomodatie met veel sfeer en gezelligheid! Sommige mensen hebben gewoon altijd een negatieve instelling.

Gereisd anders in juli 2006

truusje, 30-8-2005

Ik ben in juli in hotel Alibaba geweest in Marmaris. Een twee sterrenhotel buiten Marmaris centrum.Via Beach-masters geboekt, de enige organisatie die daar een arrangement heeft.

Het is een echt jongerenhotel. Veel lawaai, hele dag keiharde housemuziek en rap. Er wordt keihard met deuren gesmeten, sloten van deuren zijn gammel, geen overgordijnen maar plastic doorkijkgordijnen. Douche zonder gordijn.Juli 370 euro voor 1 week!Geen dolmusverbinding.Ontbijt elke ochtend hetzelfde.Ei,tomaat,komkommer en vieze koffie.Kamer bestaat uit 1 bed en 1 tafel.Geen luxe.

Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ali Baba in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ali Baba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ali Baba scoort een 5.33 uit 10 op basis van 3 reviews.