Appartement Akmonya ***

Akmonya
7,5

2 reviews over Appartement Akmonya in het Nederlands

Danielle, 8-7-2006

Ben er in de zomer van 2004 geweest. Heb er een super goede vakantie gehad je zit maar 100 meter van de boulvard af met alle kroegen en discotheken aan het water.

Klein schalig en dus rustig appartement herlijk altijd ligbedden vrij bij het zwembad niet groot maar prima te doen.

Supermarkt op 30 meter lopen, lekkere verse broodjes en eten kost in turkije geen drol...

Voor de mensen die nog gaan het kan niet anders dan een geweldige vakantie worden.

De medewerkers zijn erg aardig en komen in de middag de boel schoonmaken.

Wat wel minder was is dat als je zo laat nog op bed ligt ze gewoon schoon komen maken en er van te voren geen tijden worden aangegeven.

Is me maar 1 x in 14 dagen over komen dus niet erg sliep toch ;)

Veel plezier

Gereisd anders in juli 2006

Marjolein, 3-1-2005

Onze vakantie is goed bevallen in appartement Akmonya. Volgend jaar gaan we hier zeker weer naar toe! Ze zijn gastvrij en vriendelijk.

Gereisd anders in januari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Akmonya in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Akmonya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Akmonya scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.