Hotel Adonis **

2 reviews over Hotel Adonis in het Nederlands

Nooit meer!

Eduard, 14-6-2009

Juli 2008; 2 weken.

Macho's ongeschikt om 'n hotel te runnen. Vooral met zichzelf bezig achter en voor de bar. Na 1 nacht andere kamer (liftschachtlawaai+koude douche). Volgende kamer naast elkaar aan de voorzijde 1ste etage. Hier ook koude douche hele week. Lawaaioverlast van barpersoneel die tot na 4en doorzakte met Engelse gasten. Men is alleen vriendelijk voor gasten die hen geld geven. Je voelt je totaal niet welkom hier.

We probeerden einde elke dag de barrekening te betalen, omdat daarmee gerommeld werd. Meestal stond er meer op dan we hadden verbruikt en we hadden dan nog geluk dat m'n vriendin Turks sprak, anders wordt je dubbel genaaid. Toen we toevallig de kans kregen om de 2e week elders door te brengen grepen we die kans met beiden handen aan en hebben we opgelucht het hotel een week eerder verlaten.

Hier nooit boeken! Een RAMP!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

Dit nooit meer!

Eduard, 14-6-2009

Juli 2008; 2 weken.

Hier nooit boeken! Een RAMP!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Adonis in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Adonis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Adonis scoort een 4 uit 10 op basis van 2 reviews.