Hotel Zorlu **

Matig

5 reviews over Hotel Zorlu in het Nederlands

Jongerenhotel

Johan en Martine, 31-7-2009

Ben hier geweest in 1997, samen met een vriend en verbaas me dat het nog bestaat!

Het was een hotel wat werkelijk niets voorstelde, máár waar alles mocht. We hebben er veel lol gehad en mochten zelfs ons eigen bier tappen (zonder te betalen). Personeel dronk lekker met ons mee. Mehmet Zorlu was de toenmalige eigenaar (misschien nog steeds?) en hij liet ons helemaal vrij. Onze kamer was ook in orde. niet hoogstaand, maar voldoende voor 2 jongens van 26 die alleen komen feesten.

Gereisd met vrienden in augustus 2005

T.Kiristi, 12-3-2008

In tegenstelling met de andere beoordelingen heb ik het altijd erg naar mijn zin gehad in hotel Zorlu.

Alles mocht en alles kon, het personeel, een familie die er werkte was altijd vriendelijk en gastvrij.

Het hotel is idd simpel maar wat wil je voor die prijs, je weet ook dat als je een 2* hotel boekt in Turkije dat je er niet teveel van moet verwachten!

Ik kom er al sinds '95 en nog nooit 1 kakkerlak gezien.

En btw, de telefoons in de kamers zijn niet om mee naar buiten te bellen maar om van kamer naar kamer te bellen.

Tegen een betaling wat logisch is kan er gewoon gebruik gemaakt worden van de telefoon bij de receptie.

Gereisd anders in maart 2008

T.R, 3-3-2008

Ik kom er sinds '95 en heb nog nooit 1 kankkerlak gezien dus...

Gereisd alleenreizend in mei 2007

ahs, 10-2-2008

Verschrikkelijk hotel. Ben hier in 1996 geweest

Ik heb daar niet op blote voeten gelopen.Het toilet zat vaak verstopt en na veel zeuren werd het weer "gemaakt".Het ontbijt was eentonig, niet voldoende en oud.

Helaas brak ik na een week mijn voet en kwam ik in het gips tot aan mijn knie.

Ik mocht geen gebruik maken van de telefoon in het hotel, (de telefoon op onze kamer was stuk) waardoor ik naar het centum moest om daar te bellen met mijn werk, verzekering enz.

Totaal nergens hulp mee gehad, ook niet van de hostes terplaatse. Gelukkig hadden we een paar leuke mensen leren kennen die ons geholpen hebben. Nooit weer naar dit krot.....

Gereisd met partner in februari 2008

ilse, 12-7-2007

Ben +/- 7jr geleden hier geweest,sta ervan te kijken dat t nog bestaat. Kon wel huilen toen ik daar aankwam snachts!Er was een kleine receptie,waar meestal niemand aanwezig was,hadden gevraagd ons te wekken voor n excursie,dat waren ze vergeten!Wij ons geld kwijt!!Kamers waren klein en vies en de bedden lagen zowat uit elkaar!Hadden met 3en 1kamer,maar konden niet na elkaar na toilet en moest op mijn knieen zitten om mn haar te wassen zo kort was de doucheslang!!Dan hadden we incl ontbijt,maar dat was iedere ochtend hetzelfde,taai brood met boter,tomaat of jam en met een prachtige uitkijk op de vele kakkerlakken die gewoon in het restaurant,als je dat al zo kon noemen,zaten!Het is dat ik toen nog zo jong was,alcohol doet wonderen!Hebben ondanks het ellendige hotel wel een geweldige vakantie gehad,alles mocht!Tot diep in de nacht

Gereisd met vrienden in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zorlu in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zorlu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zorlu scoort een 4.8 uit 10 op basis van 5 reviews.