Aparthotel Yonca

Aparthotel Yonca
Yonca
6,6

20 reviews over Aparthotel Yonca in het Nederlands

Nog teduur voor deze prijs!!!!!

Daniel en Mirjam , 5-8-2008

Wij zijn terug van onze vakantie in Kusadasi onze eerste keer in Turkije dit is ons zeker bevallen.Het app. helaas niet.Was eenvoudig nog teduur voor de prijs.De Baas is echt een botteboer nadat wij waren bestolen van de som van 670,00euro Trok hij vervolgens zijn schouders op.We zijn toen naar de politie gebracht door 1 van het personeel,die wel behulpzaam was.We hebben zowel tegen de politie als tegen de baas uitgesproken dat het schoonmaakpersoneel dit gedaan heeft. de Baas deed niks.Het menu van de kaart was prima tedoen,maar s'avonds buffet was niks er was macaroni patat vis of kip met veel groenvoer.Geen kopjes op de kamer,vloer was vies,groot licht geen kleine lampjes.Schoonmaak maar 4keer in 15dagen uit de losse pols.Onze handoeken tussendoor vervangen want deze stonken.Aanrader dit app. NEE

Graag willen we informatie over betaalbare en goede app. in Kusadasi/Longbeach.

Gereisd met partner in augustus 2008

Gezellig en goed apartement

Robert, 30-7-2008

Net weer terug van een 8 daagse vakantie naar Kusadasi. Toen we aankwamen dachten we eerst, wat een bokkebende, ver van het centrum en het strand leek ver weg. Maar hoe langer we er in zaten hoe meer we alles gingen waarderen. Superuitzicht op de zee (op de hoofdstraat en bergen als je aan de andere kant zat), zwembad was wel ok en het strand was ongeveer 10 minuutjes lopen. Zeker goed te doen dus. Het centrum vond ik wel wat ver weg liggen, 10 a 15 minuten met de dolmus maar vooralsnog goed te doen. Vriendelijk personeel wat ook belangrijk is.
      Gereisd met vrienden in juli 2008

willy/frans/ina/fred, 8-10-2007

Hoei, slecht, slecht, bediening bij het zwembad was slecht, ze hadden meer aandacht voor de meidjes. we hadden eerst geboekt Selam aprt, die was dicht. Bus goedkoop, naar 11.00 taxi min. 23.00 lira dus duur. apart was goed. weinig vertier alleen bij rosa en hasan licht om de hoek lieve mensen, kan je nog mee lachen, gelukkig waren wij met zijn vieren. ina/fred/willy/frans, voor het eerst samen op vakantie dit was gewoon geweldig doen we nog een keer over maar dan beter aprt. en personeel. Ok nog even de schoonmaak, zou elke dag zijn maar dit gebeurde om de andere dag en zelfs de laatste 5 dagen was er niemand. de nachtwaker, was een oudere man sprak alleen turks, dat was de meest aardige man van Yonca met zijn handen en gebaren konden we elkaar toch nog verstaan. Eten moet je doen bij de chinees die zit in de buurt van burgerking, kijk ook boven bij de visafslag echt turkse pannekoek. Als je voor zilver gaat kan je goed terecht in Kusadati, voor al in de markt in de buurt van Yonca.
        Gereisd met vrienden in september 2007

Wes en Sunny, 29-7-2007

Gedurende mijn verblijf (8 dagen) in Yonca heb ik niks te klagen gehad. Als je een al inclussief hotel wilt hebben met super de luxe faciliteiten moet je naar een 4 a 5 sterrenhotel gaan. Kamer met airco en balkon. Ook schoon, schoonmaak komt op eigen houtje en eventueel op aanvraag. De mensen zijn heel open en vriendelijk, het gene wat je bij de meerderheid van de turkse bevolking treft. Heel rustig in de avonduren, geen drukte zoals in het centrum. Het is dan ook waar je voor kiest. Strand is niet ver, een kleine 15 minuten op loopafstand. (Goedkope)supermarkt in de buurt. Centrum is met de dolmus bereikbaar, kleine 10 minuten ben je in het centrum.
          Gereisd met vrienden in juli 2007

M. Nikkelen, 15-7-2007

Leuke vakantie gehad, mooi appartement. Ligt alleen niet in het centrum zelf van Kusadasi, daar moet je met de dolmus of de taxi heen. Deze zijn echter betaalbaar. Een echte aanrader voor mensen die niet in de herrie willen zitten maar toch gemakkelijk het centrum willen bereiken.
            Gereisd met vrienden in juli 2007

Marko, 30-6-2007

Echt een hele fijne, relaxte vakantie gehad. De ligging is echt goed.Het was daar erg leuk, en leuk personeel, en mooi zwembad en uitzicht!

Gerda, 25-6-2007

De ligging is super.

het appartement lag er echt super Een zeer fijne vakantie gehad. Ruim appartement, schoon, groot balkon met fantastisch uitzicht over de Egeïsche Zee op Samos. Bijzonder vriendelijk en ,behulpzaam personeel,Echt een hele fijne, relaxte vakantie gehad.

Frank van Ling, 22-6-2007

Dit jaar was ik 15 dagen in Yonca Hotel op Long Beach is mij zeer goed bevallen want het hotel was schoon en de service was heel goed.

Alle kamers hebben airco en Tv en het uitzicht aan de achterkant van het hotel is heel mooi, je kijkt over de hele baai van Long Beach en naar het eiland Samos.

Voor 10 ytl per dag pert persoon heb je ook loopend buffet avond eten wat heel goed en smakelijk was.

Om kort te gaan mijn verblijf in Yonco Apart Hotel dit jaar was een heel geslaagde vakantie voor het geld dat ik betaald heb,ik kom hier nog zeker terug.

W.Boersen, 18-5-2007

Prima appartementencomplex 3 *** gelegen op ca. 350 m van het strand, 5 km van het centrum en bushalte voor het hotel, verder een receptie, restaurant, zwembad, afgescheiden kinderbad, zonneterras, ligbedden, poolbar en tafeltennis. Vanaf het dakterras heeft u een prachtig uitzicht over zee.

Gereisd anders in mei 2007

Arnold Molenkamp, 2-9-2006

Heb een hele leuke vakantie gehad. Het is geen 5 sterrenhotel maar wat wil je voor die prijs. Het geheel was schoon en het personeel was behulpzaam. De ligging is perfect, 10 minuten lopen naar het strand en naar het centrum 15 minuten met de Dolmus. Heb te horen gekregen dat de apartementen te koop zijn en ik ga hier zeker op door.
                      Gereisd anders in september 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Yonca in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Yonca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Yonca scoort een 6.59 uit 10 op basis van 22 reviews.