Hotel smartline Lion ***

smartline Lion
8,6

15 tips over smartline Lion

John van Hal, 19-6-2015
Eten is fantastische je hoeft er niet voor weg....en niet duur!!!!
Laila, 18-6-2015

Net terug van een heerlijke vakantie, een zeer goed hotel, nette

kamers, zeer vriendelijke mensen van het hotel, mooie zwembaden,perfecte ligging, loopafstand van alles, echt overal wifi,

eten was heel gevarieerd ,elke dag iets anders, 2 hele leuke en super vrolijke entertainment jongens, kortom ,wij komen hier zeker terug!!!!

ingridbolhuis, 6-6-2014

Voor goed en lekker eten of gezellig terrasje nemen, kunnen we Kings Place aanbevelen.

Leuke, gezellige en aardige mensen daar.

ingridbolhuis, 6-6-2014

Voor watersport/duiken kunnen wij aquasport duikcenter aanraden! Relaxed in en uit het water, goede prijs, inclusief gebruik van uitrusting en na het duiken word je een lunch aangeboden, dit is voor mij een diner!

Super gehad met hun en we komen zeker weer (Y).

genieters, 27-7-2013
een ware aanrader voor de mannen is de barbershop van Atik Muharrem Salkim in centrum, Yildirim Cad. 21! ge-wel-dig met massage en veel lol. verzekerd van leuke foto's voor 10 lt ben je met taxi in centrum, dolmus voor 5lt met 3 personen. wel even van tevoren prijs vaststellen. eten waar de "locals" komen, dan weet je zeker dat het eten goed is en trek je niets aan van de "opdringerige" obers en verkopers. namaak merkartikelen in overvloed bij echte merken is verkoper binnen in de winkel
Herman Kroeze, 22-7-2013
Maak gebruik van de Dolmus en je zit binnen 5 minuten op het strand of aan de baai in het stadje en dat voor minder als een euro

fredfhijnbeen, 28-6-2013

Hamman in hotel nemen aan begin vakantie en aan eind vakanite en evt massage. Loop vanuit het hotel naar het standbeeld van Ageturk (wel wat stijgende wegen) en geniet van prachtige uitzicht over de haven en cruisterminal.

Ga naar de groene en fruit markt en koop daar heerlijk kersen, aardbeien voor een habbekrats...

M.Offerman, 26-5-2013
Tip als je een leuke wandeling wil maken moet je schuin tegenover de ingang de trap op lopen , dan moet je ongeveer 10 min tegen de berg oplopen en dan kom je door het berg gedeelte van kusadasi na 45 min door leuke smalle straatjes en prachtige ver gezichten over de stad midden in het centrum uit.
Jo, 20-5-2013

Er zijn hele leuke markten vooral de grote kledingmarkt en groente markt is echt een aanrader.

Eten zou ik niet in het hotel doen maar in de stad, er zijn heel veel mogelijkheden, je kunt her heerlijk eten en voor veel goedkoper

dave sylvia en linsey, 3-3-2013
Het centrum is dicht bij en gezellig mensen zijn gezellig en vriendelijk