9,2

Uitstekend

13 reviews over Hotel Selam in het Nederlands

Geweldig hotel!

Willemien de Jongh, 15-10-2008

Super! We hebben er genoten. Heerlijke tuin en zwembad. Aardige mensen, alles op loopafstand. En airco voor de kleintjes. Was een geweldig hotel. De herrie van het buurhotel was minpuntje.
Gereisd anders in oktober 2008

Frederick, 31-7-2007

Helaas deed het hotel niet naar mijn verwachtingen. Bij aankomst hadden wij al een airco die niet functioneerde. Helaas na meerdere malen vragen werd er nog niets geregeld, waarbij ik zelf maar op een stoel moest gaan staan.

Verder twee dagen in het ziekenhuis gezetten ivm voedselvergiftiging. Voor ons niet meer terug naar dit hotel!

Gereisd met partner in juli 2007

rein van veelen, 4-7-2007

Het zijn ook vrienden voor het leven

want ik kom er al zeven jaar we gaan

weer naar toe ze geven het gevoel dat je weer thuis ben Tomie serkan erdal

en de famie en de ander vrienden.

de groetjes van Rein&Rianne

Gereisd anders in juli 2007

W. Treur, 27-12-2006

Ik ben afgelopen zomer 2 weken in in van de bungalowtjes van Selam geweest en het is er prachtig! Mooie grote bloementuin met fruitbomen, echt een oase in het dorre Turkije. De mensen die er werken zijn zeer vriendelijk en alles is goed schoon. Mooi ruim zwembad en voldoende zonnestoelen. De bungalowtjes zijn wel erg eenvoudig. Er zijn alleen wel een paar minpuntjes, de matrassen zijn slecht en hard en het hotel naast het park geeft erg veel herrie tot laat in de nacht, ik kon er niet door slapen. Als het buurhotel niet zoveel herrie maakte, zou ik er graag weer naar teruggaan.
Gereisd anders in december 2006

Marieke Overweg, 7-12-2006

Gewoonweg super! Mooie tuin met bungalowtjes er in. Eenvoudig maar prima. Tom (Erdal) en Serkan zijn toppers
Gereisd anders in december 2006

Simone en Stephanie, 24-7-2006

Wij zijn begin juli 2006 voor twee weken in selam apart geweest en hebben hier een super vakantie gehad. Het apartement ligt dicht bij zee (namelijk schuin aan de overkant) en het centrum. De barstreet is ong. 15/20 min lopen. De mensen die er werken zijn ontzettend aardig! Ze helpen je heel goed met alles. De kamers zijn ruim en zien er netjes uit. Wij gaan zeker nog terug!
Gereisd anders in juli 2006

patrick en ellen, 10-5-2006

wij zijn nu al 2 keer geweest hier bij selam,en hebben het prima naar ons zin gehad tom en de anderen zijn fantastisch.

bijna niks is te gek voor die jongens dit jaar weer met mijn zoontje(dan 15 maanden) en vrouw.kijk er al weer echt naar uit.

Gereisd anders in mei 2006

F van Hugten, 31-10-2005

In 2004 zijn we met ons 3tjes naar selam geweest. Te gekke tijd gehad! Vrienden voor ,t leven eraan over gehouden (Serkan en Erdal). We zijn reeds 5 maal in Kusadasi geweest, maar Selam was voor ons ,t BESTE. Tot volgend jaar....
Gereisd anders in oktober 2005

Peter Polman, 8-5-2005

Leuk appartementencomplex, bungalows in een bloementuin.

Aardige mensen, vooral Tom en Serkan zijn erg aardig en behulpzaam.

Gereisd anders in mei 2005

familie Bierhaalder-Appel, 19-3-2005

Absolute topper voor veel vakantieplezier. Fantastische ligging in paradijselijke tuin met heerlijk zwembad. Héle vriendelijke mensen en goed restaurant. Tom spreekt aardig Nederlands en wil graag wat bijleren van de gasten. Hij knoopt daarom regelmatig een gesprek aan. Minpuntje is de herrie van het entertainment uit het hotel ernaast.
Gereisd anders in maart 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Selam in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Selam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Selam scoort een 9.2 uit 10 op basis van 15 reviews.