Appartement Selam **

Selam
7,6

9 reviews over Appartement Selam in het Nederlands

Sonja, 21-9-2007

Ligging ten opzichte van het centrum is goed. Niet te ver om te lopen. We kregen ipv een appartement een huisje. Het huisje was eenvoudig, maar voor ons voldoende ingericht. Er werd om de dag keurig schoongemaakt en werd ook het beddegoed en de handdoekken vervangen. In het keukentje hadden we wel veel last van mieren. Uit de douchekop had wel wat meer water mogen komen. Het zwembad was lekker, maar jammergenoeg was de bar bij het zwembad de hele periode dicht, wat de gezelligheid niet ten goede kwam. Service was voldoende. Als je een probleemtje meldde werd dat netjes opgelost.
Gereisd familie in augustus 2007

melvin, 12-8-2007

het was leuk maar het barretje was nie open wasbijna niemand dt jaar ze zijden dat we een app. kregen maar kregen zoow opeens een huisje egt raar hun daar
Gereisd familie in augustus 2007

Manon, 10-9-2006

Heerlijke vakantie gehad onder de palm- en fruitbomen.
Gereisd met partner in augustus 2006

Angelique Alex en Marc, 29-6-2005

Hier even een berichtje over Selam.

Wij hebben niet in de huisjes gezeten maar in Marina. Omdat selam naast ons app. zat zijn wij daar bijna iedere avond wezen eten ivm met de leeftijd van ons zoontje. Het eten vonden wij erg lekker maar dat is voor iedereen persoonlijk. Het is eenvoudig zonder gratis fruit of drankje of geschenk. Daaraantegen is het dus wel goedkoper als in het centrum. Wij hebben daar heel veel plezier gehad met Tom en Serkan. Het zijn aardige jongens waar je best mee kunt lachen vooral als ze proberen om nederlands te praten. Al met al een zeer leuk restaurant waar we beslist volgend jaar weer gaan eten.

Gereisd anders in juni 2005

Beppie, 15-2-2005

Hier ben ik twee jaar geleden geweest en ik heb er een prima vakantie gehad.leuke appartementen in een prachtige tuin. De turkse schoonkaaksters maakten iedere keer weer een kunstwerk van de handdoeken. En we kregen uit de boomgaard vers fruit.Veel katten die ik dan ook dagelijks eten gaf. Iets wat de lokale bevolking maar als ' verspilling' ervoeren.Lekker zwembad, vriendelijk personeel. Al met al prima plek om te verblijven, en we zijn er drie weken gebleven. het eten in het restaurant vond ik niet bijzonder, maar prima. Kusadasi is een goede plek om dagtochten vanuit te ondernemen.
      Gereisd anders in februari 2005

Emiel Brouwer, 10-9-2004

2 jaar geleden ben ik hier geweest en ik heb een topvakantie gehad. Dit jaar zijn we weer naar Kusadasi geweest en achteraf hadden we toch beter naar Selam kunnen gaan(We zaten bij app.Palmera). Tom en Serkan werken er nog steeds, en na deze vakantie zijn we ze als onze vrienden gaan beschouwen. We zijn ook dit jaar weer met ze opstap gegaan.

We houden nu ook contact met elkaar en we hopen elkaar zeker nog is weer te zien.

Selam is echt een aanrader, je zit dicht bij het centrum maar er ook weer ver genoeg vandaan zodat je geen last hebt van de drukte en het lawaai.

Als je er ooit nog is komt, kun je foto's van het stappen op het prikbord bekijken!!

Gereisd anders in september 2004

Sylvia, 16-8-2004

Het personeel van het appartementencomplex lijkt in eerste instantie wat stug maar dat valt mee.Wij hadden een klachtje over ons appartement en dat werd soepel opgelost.Het personeel van het bijbehorende restaurant is ronduit geweldig; wat hebben we een leuke avonden gehad.Kusadasi is geen oord voor rustzoekers; er is altijd lawaai.Maar als je daar rekening mee houdt,heb je er een geweldige vakantie. Long Beach is een prachtig strand. Topvakantie gehad!
          Gereisd anders in augustus 2004

Martijn, 2-8-2004

Ook een geweldige vakantie daar gehad. Er is daar een prachtig zwembad en het bedienings personeel voor het eten zijn echt super aardig. Ik ben ook uitgeweest met tom, serkan en freddy en het was super gezellig.

Tom is druk bezig met een beetje nederlands te praten en dat lukt hem al aardig. Als het kon wou ik vandaag weer terug ook al ben ik gisteren ervan thuis gekomen.. Zeker een aanrader dit appartement!!!

Gereisd anders in augustus 2004

Peter, 20-10-2003

Prachtig onderkomen! Kusadasie zelf is een vreselijk toeristisch oord, maar Selam maakt het allemaal goed! Service perfect! Veel privacy en rust en een prachtige tuin met veel (zwerf)katten.
              Gereisd anders in oktober 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Selam in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Selam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Selam scoort een 7.56 uit 10 op basis van 9 reviews.