Hotel Sealight Resort *****

WebsiteLink naar website

816 reviews over Hotel Sealight Resort in het Nederlands

Geweldig en heerlijk resort

Fam Dijkstra, 23-9-2017

Het management en personeel is geweldig. Vriendelijk en behulpzaam. Eten is heerlijk. Kamers zijn ruim en worden goed schoongemaakt. Komen er al jaren dus dat zegt ook genoeg. En... we blijven komen. Minimasl 1x per jaar.
Gereisd met partner in juni 2017

Mooi hotel, maar helaas veel veranderd

Megan, 21-9-2017

Ligging zwembad eten binnen top. Muziek zooo hard!!! Niet alles bij de buitenbar op de kaart was te krijgen, buiten minder schoon dan voorgaande jaren. Minder vriendelijk en gemotiveerd personeel.
Gereisd met partner in september 2017

3 de keer maar geen 4de keer

Vergauwen Lien, 7-8-2017

Ik ben over 3 jaar hier voor 2 de maak geweest en wou dat het nog steeds was zoals toen dit jaar viel het echt tegen ... heel veel russen en iranezen. Tafels werden traag afgeruimd en soms helemaal niet meer opnieuw opgedekt . Vaak hetzelde eten ... de vorige keer was er meer variatie en was het mooier gebracht het buffet . de obers spreken nauwelijks Engels ... zelf niet de basis kennis zoals peper en zout. zwembad lag er vuil bij . Het was ook zeer druk en soms lang aanschuiven aan het buffet en aan de bar aan het zwembad. Badkamer was niet zo proper is aan verandering toe. Animatie was maar flauw na 1 week kamen de shows s avonds al terug dit was zo niet de vorige jaren . Ik vind het zeker geen 5 sterren meer waard ! Drank aan het zwembad in kartonnen bekers vorige keer was het nog in plastieken bekers dit smaakt toch nog altijd iets beter dan kartonnen . Kuisploeg liet eens een ganse dag ons schuifraam openstaan waardoor het snikheet was op onze kamer
Gereisd met partner in juli 2017

Om nog terug te komen

Dominique marchand, 3-8-2017

Gezellig familiehotel.....maar liefst zonder russen,die maken alles vuil zijn luidruchtig en steken overal voor
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

goed hotel maar eerder 4sterren

michael, 27-7-2017

proper en goede kamer, smaak van het eten zit goed echter niet altijd warm, personeel bars en balie ok maar bediening in het restaurant is een echte ramp op 3 jongens na die hun uiterste best doen, elke keer nog vuile borden bij het buffet. mocht hieraan gewerkt worden toch 5 sterren waard.

drie dagen geen drank tijdens maaltijden.

staat hierdoor jammer genoeg niet op ons terugkeerlijstje

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Weer thuiskomen bij onze familie!

Pieter en Ria, 25-6-2017

Het was weer heerlijk om in Sealight te zijn. Na 10 jaar nog steeds thuiskomen bij familie! Alle medewerkers van hoog tot laag verdienen een dikke pluim! Zij werken heel hard, zijn altijd correct, behulpzaam en zorgen voor een onvergetelijke vakantie. Familie en vrienden zijn ze allemaal geworden van ons. En in augustus komen we nog voor een weekje terug, en zal afscheid nemen tot het volgende jaar, niet makkelijk zijn. Lieve allemaal daar in Sealight, tot augustus.
Gereisd met partner in juni 2017

ik zou er nog graag naar toe gaan het licht heel

hdm, 12-6-2017

het strand is goed je heb overal zitjes het eten is ook heel goed en vriendelijke bediening
Gereisd met partner in juni 2016

Fantastisch hotel

E. Dijkstra, 6-1-2017

Mooie kamers-heerlijk buffet en á la carte restaurants- diverse verdiepingen waar je kan zonnen- prive strand- busje die je naar beneden rijdt. Heen en weer.
Gereisd met partner in mei 2016

Ons 2e thuis en thuisland!!

Pieter en Ria, 10-10-2016

Hallo Lieve allemaal in Sealight Resort. Wat hebben wij weer genoten van ons verblijf bij onze familie en vrienden in Sealight. Helaas moesten we toch weer terug naar het koude Nederland, maar als er ooit een mogelijkheid is dan blijven we zeker langer dan 3 weken. 3 heerlijke weken bij al onze vrienden die werkzaam zijn in Sealight. Van "house keeping tot het keukenpersoneel, de "bellboy", allemaal hebben zij hun best gedaan om in een moeilijke tijd, ons een onvergetelijke vakantie te geven. Ik wil dan ook al het personeel bedanken voor hun inzet, hartelijkheid en hulp, dat ik zo af en toe nodig had. Maar mopperaars en klagers die heb je overal, en die wil ik het volgende advies geven, "die goed doet, die goed ontmoet" en een vriendelijk dank je wel of een glimlach kost niets. En heb je "echt" wat te klagen, doe het dan met open vizier, en niet achter de rug van het hard werkende personeel om. Maar... maak de kamer alvast maar klaar, want in 2017 komen wij er weer aan. Tot dan, liefs...
Gereisd met partner in september 2016
Şerife Sarizeybek, entertainment&guest relation coordinator, 24-10-2016

Geachte Gast,

Erg fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens geweest is. Hartelijk dank dat u dit middels deze wijze met anderen wilt delen. Wij kijken ernaar uit u een volgende keer weer te mogen begroeten in Sealight Resort Hotel.

Met vriendelijke groet,

Şerife Sarizeybek

Guest Relations

Mooi hotel met prima prijs/ kwaliteit

Koen, 2-10-2016

Het hotel is ons zeer goed bevallen! Toch wel een aantal mindere reacties gelezen, maar maar weinig mensen gehoord over de prijs. Het hotel komt op een paar puntjes misschien net te kort voor 5 sterren. Hier betaal je ook naar. Prijs kwaliteit wat ons betreft echt top. Ontbijt is zeer uitgebreid en lekker, lunch en avondeten goed. Meerdere keren wezen eten in de a la carte restaurants in het nieuwe hotel van dezelfde keten. Met een bus nog geen tien minuten rijden, gebracht en gehaald. Top service! Het eten is hier fantastisch! All inclusive service top , overal drinken en eten. Zwembad heerlijk en privestrand beneden ook. Hotel ligt op een prachtige plek, wat een uitzicht. Animatie team vonden wij prima. Lees hier dat er weinig wordt gedaan. Wij zagen ze juist heel vaak langskomen. Hebben het echt zeer goed naar de zin gehad en als je ergens mee zit wordt het direct door het personeel opgelost.
Gereisd met partner in juni 2016
Şerife Sarizeybek, entertainment&guest relation coordinator, 24-10-2016

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling over uw verblijf in Sealight Resort Hotel. Door middel van de kleine details proberen wij iedere gast een onvergetelijke ervaring te bezorgen. Wij zien ernaar uit om u wederom te mogen ontvangen in Sealight Resort Hotel.

Met vriendelijke groet,

Şerife Sarızeybek

Guest Relations

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sealight Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sealight Resort in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sealight Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sealight Resort scoort een 8.62 uit 10 op basis van 860 reviews.