Appartement Samsara

8,6

35 reviews over Appartement Samsara in het Nederlands

Geweldig hotel

T. Hoekstra, 9-7-2011

Wat een fantastische mensen, behulpzaam en vriendelijk!

Schoon!

Gereisd met partner in juli 2004

verschrikkelijk vies!!!!

visser, 27-10-2009

appartement samsara

geregeld voor 4 weken maar na 5 dagen nog niet schoon te hebben gemaakt hebben wij onze spullen gepakt en zijn weg gegaan.

het is te vies voor woorden geen schone handdoeken,bed nooit opgemaakt,vloer nooit gedaan in al die 5 dagen!!!

bij aankomst moesten we zelf om wc-papier vragen dat was er niet ook miste er handdoeken

de receptie spreekt alleen maar turks totaal geen engels

dus al met al echt geen aanrader ga hier niet heen!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

een perfect appartemen een topper

Dick van Beelen, 17-6-2009

wij zijn in mei naar samsara geweest en hebben er erg genoten. vriendelijke mensen en hulpvaardig.

appartement was ruim en schoon

Gereisd met partner in juni 2009

klant, 8-8-2007

Per wanneer is samsara weer open was altijd mijn favo app in kusadsi,kan het echter nergens vinden in de reisgidsen
Gereisd anders in augustus 2007

tevreden klant, 7-8-2007

leuk en gzellig appartement!

ligt dichtbij het centrum:D

echte aanrader:)

Gereisd familie in augustus 2007

T. Hoekstra, 16-7-2007

Geweldige mensen en eenschoon appartement
Gereisd met partner in juli 2007

jansen, 20-9-2006

samsara is gesloten is helemaal niemand meer aanwezig vanaf sept 2006 geen gasten meer
    Gereisd anders in september 2006

Hilde, 9-7-2006

Bn vorig jaar naar dit appartement geweest,echt heel erg tevreden!

De kamers zijn superschoon,wordt met beleid gepoetst!

Ook ligt t ontzettend dicht bij het centrum,je kunt er zo naartoe lopen.

Het strand is wel ver lopen, maar de dolmus stopt op n paar minuutjes lopen van het appartement,goed te doen dus.

Je moet inderdaad niet naar dit appartement gaan als je zelf wil koken, want dit is echt niet mogelijk met de kleine keukentjes!

Als jongere kun je hier goed terecht, maar je moet wel hard op de deur kloppen 's nachts,anders kun je niet naar binnen: de deur wordt op slot gedaan, en de eigenaar zit op een plastic stoeltje binnen een dutje te doen (en hij slaapt nogal vast). Hij heeft wel een beetje last van een nachthumeur, probeer dus niet te veel tegen hem te praten 's nachts, haha.

Verder heel lieve familie die inderdaad altijd voor je klaar staat.

Gereisd anders in juli 2006

Jolanda Tahitu, 7-3-2006

We waren de eerste lichting, de eerste gasten van Samsara. Het was ons goed bevallen en kwamen dat zelfde jaar weer terug en waren toen de laatste gasten van dat jaar.

Elif, Armand, Mutti en Vati (zoals wij hen noemden) zijn mensen die wij zeker niet zijn vergeten en nog maandelijks mee mailen.

Het is een schoon en gezellig plek om je vakantie te vieren.

Gereisd anders in maart 2006

Marian van den Akker, 2-2-2006

Gerard,Marian, Stephanie en Lindsay

Wij zijn in 2005 naar Samsara geweest. De jaren ervoor zaten wij in App Vesta.Dat ligt er langs.We wilden dit jaar terug naar Samsara maar tot mijn verbazing staat het niet meer in de boeken.Mooi appartement schoon en we zaten in een suite op de bovenste verdieping.En Saray restaurant is the best

Gereisd anders in februari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Samsara in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Samsara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Samsara scoort een 8.63 uit 10 op basis van 35 reviews.