Hotel Royal ***

Royal
8,4

9 reviews over Hotel Royal in het Nederlands

J en M, 13-5-2007

Wij hebben hier een prima vakantie gehad. Goede kamer met airco en balkon, ontbijtbuffet met veel turkse gerechten en een heel fijn zwembad. Inderdaad wat ver van het centrum maar prima bereikbaar per dolmus. Mijn man is ook ziek geworden (net als vele, vele andere nederlanders op dat moment) maar daar heeft men van het hotel prima op gereageerd door direct een dokter te sturen etc. Als wij ooit weer naar Kusadasi zouden gaan, zouden wij dit hotel zeker overwegen.
Gereisd anders in mei 2007

Danny, 27-6-2005

Wij zijn der vorig jaar geweest en hebben het prima naar ons zin gehad. Mooi hotel met mooi zwembad en nette kamers. Enigste kleine nadeel is dat je altijd met de Dolmus busjes naar het strand moet en eigenlijk ook naar de stad. Alhoewel dat 's avonds wel lekker lopen is. Personeel is heel aardig en de animatie was ook lachen. Eten was opzich wel goed alleen niet zo veel keus. Maar al met al echt een aanrader.
Gereisd anders in juni 2005

ronald, monique en de kinderen, 5-6-2005

zijn hier in 2003 geweest en perfect bevallen, aleen het buffet in complex vond ik erg duur voor wat je kreeg en het was niet lekker.wel lekker is de snack die je kunt nemen aan de rand van het zwembad. en personeel is vriendelijk aleen spreken ze niet heel goed engels. supermarkt aan de overkant en de dolmus brengt je in 5 min in het centrum. verder een perfecte appartement voor al als je niet helemaal in de drukte wilt zitten. perfect genoten in het zwembad
Gereisd anders in juni 2005

joyce en dennie, 15-5-2005

geweldige vakantie gehad,mooi hotel en verzorgd.

het eten vonden wij inderdaad ook niet geweldig vooral mijn vriend en neef,ik vond het afentoe wel gaan.

het is inderdaad wel wat afgelegen,maar er komen constant dolmus busjes voorbij rijden,en het heeft wel wat om langs de snelweg staan teliften.

verder was het personeel wel aardig,behalve de baas was VERSCHIKKELIJK!!! en wat ons ook wel stoorde als we uiteten gingen waren ze in het hotel beledigd.maar ondanks dit allemaal was het wel een leuk proper en verzorgd hotel,en leuke vakantie

Gereisd anders in mei 2005

Aad & Patricia, 24-8-2004

Wij zijn net terug vanuit dit hotel! En wat was het heerlijk! Genieten, van de kamer, van het personeel, van het zwembad, maar helaas niet van het eten! Het was in buffetvorm, en de warme kant, was niet warm te noemen! Heb zelfs even opgelet, maar de stekker van de au bain marie zat er gewoon niet in! De salades en het brood waren allemaal heerlijk vers, daar niets op aan te merken! Verder ligt het niet zo centraal gelegen, maar de busjes (dolmus) staan voor je klaar!

Hannie en Monique, 3-8-2004

We zijn net terug en hebben de tijd van ons leven gehad! Zeer mooi hotel met palmboompjes en klimop tegen de geboogde balkonnetjes. Heerlijk schoon zwembad, geweldig relaxed personeel. Vooral de baas Eyüp kan tot in de late uurtjes doorgaan, hahaha. Heerlijk buffet al gaat het soms een beetje vervelen omdat het vaak hetzelfde is.Airco perfect, schone kamers, 's avonds wordt er op gehamerd dat er geen herrie meer mag zijn, dus heerlijke nachtrust (voor zover wij ons bed hebben gezien, hahaha). Dolmus naar stad (750.000 = ongeveer 45 eurocent), taxi terug 8,5 miljoen = nog geen 5 euro!'s Middags friet of een hamburger om 16.00 als snack. Wel veel Hollanders....

nancy, 1-8-2004

Klein maar gezellig hotel.Personeel is heel erg vriendelijk en aardig. Het buffet zag er iedere dag weer heerlijk uit. Ook nu zat het hotel vol. Afstand naar het centrum was met dolmus goed te doen.

@ppie, 20-7-2004

Iedereen (personeel) was aardig en ze maakten grapjes.

Buffet was veelzijdig en verrukkelijk.

In de periode dat wij er waren zaten alle kamers vol (veel nederlanders).

Busjes naar het centrum was prima te doen. Te voet naar centrum was ong. 15 min. lopen.

Gereisd anders in juli 2004

Erik., 30-6-2004

Begin juni 2004 naar dit hotel geweest.

Er was geen lopend buffet en ook geen keuzemenu

Wat de kok had gekookt moest gegeten worden.

Meestal rijst met een klein beetje vlees.

Salade vrij beperkt ( tomaten en komkommer )

Dessert was beperkt tot stukje meloen + zo'n

waterig pudddinkje erbij. In de periode dat wij hier waren hebben wij niet meer als ca. 15

gasten gezien. Kamers waren verder schoon en personeel was vriendelijk.

Gereisd anders in juni 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal scoort een 8.44 uit 10 op basis van 9 reviews.