Hotel Prestige Kurtoglu ***

Hotel Prestige Kurtoglu
Prestige Kurtoglu

1 review over Hotel Prestige Kurtoglu in het Nederlands

jud lee en de kidsss, 8-1-2005

wij zijn juli 2004 geweest. we hebben een top vakantie gehad. hadden all.incl dit was perfect. nog nooit zo goed gegeten. het zwembad is niet zo groot maar wel een apart klein badje voor de kids. hadden een kamer gekregen in het appart. van dit hotel. dit omdat we met 3 kids waren. was perfect. de standaard kamers waren goed maar nu hadden we een aparte slaapkamer met keuken.ook een goede airco.verdergeen animatie, disco en spel en sport activiteiten. het strand is wel ver weg. maar met een dolmus of taxi kom je overal. verder is de stad kusadasi heel erg gezellig leuk.je moet je vakantie toch zelf maken. ik vond het een goed en schoon complex. met aardig personeel en eten en drinken in overvloed. wat wil je meer. groetjes en veel plezier
Gereisd anders in januari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Prestige Kurtoglu in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Prestige Kurtoglu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Prestige Kurtoglu scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.