Appartement Papatya ***

5,4

Matig

5 reviews over Appartement Papatya in het Nederlands

Pim, 23-8-2006

ik vond deze vakantie echt uitmuntend!!!! nog nooitt zon leuke vakantie gehad!

ECHTE AANRADER

de eigennaar is heel aardig en behulpzaam!

De kamers waren heel schoon, en het zwembad heel helder!

PRACHTIGE VAKANTIE !!!

Gereisd anders in augustus 2006

Brenda & Ger, 4-12-2005

1 Ligging: 1 Bereikbaarheid: 1 Service: 1 Prijs/kwaliteit: 1 (gem. 1 )

Wij waren in augustus 2002 in Papatya en ik hoop dat er sindsdien een hoop veraderd is want toen wij er waren was het echt verschrikkelijk! Er waren een aantal mensen die meteen een ander hotel eisten, zo slecht was het! Smerig eten, appartement te vies om in te slapen, poep aan de muren in de badkamer, rat in het zwembad en inderdaad spiegelglad!Al het personeel werd op een dag op staande voet ontslagen en ingeruild voor nieuw! Geen animatie,totaal kaal appartement, alles kapot, een bed te weinig,raam viel eruit in de badkamer! Afijn een nachtmerrie was het, en wij zijn echt niet veeleisend, maar dit sloeg alles! Zijn met alle gasten in opstand gekomen en allemaal klacht ingediend bij d-tours maar hebben nooit meer wat gehoord! Daar zien ze ons echt NOOIT meer!!!

Gereisd anders in december 2005

angela, 29-6-2005

wij hebben een leuke tijd gehad.

ik zou er zo weer terug willen.

wij hadden ook veel contact met omwonende en de mensen van het hotel.

het was echt top.

Gereisd anders in juni 2005

Debby, 30-12-2004

Wat een zooitje was het er!! ik ben er 2 jaar terug geweest en dit had ik nog nooit meegemaakt..

Gas was er amper, water was er steeds niet, vlekken op bedmatrassen en dekens, kieren in deuren zo groot dat je naar binnen kon kijken, gordijnen die echt veel te klein waren en je dus beter open kon laten..

De discotheek was ondergelopen met water en dus dicht, er was ineens een andere eigenaar, en touroperator deed helemaal niets aan onze klachten.

We hebben er zelf wat van moeten maken want de appartementen waren klein, vies en gewoon ronduit slecht gemaakt en verrot.

Het enige wat leuk was was de stad Kusadasi (half uur met een dolmus) en dat het strand vrij dichtbij was.

Gereisd anders in december 2004

laura, 24-10-2004

vreselijk slecht app.gebouw, veel muggen, hele slechte ervaring met restaurant, zeer slechte keuken, vieze huisjes/app. personeel was er ook niet echt gelukkig mee, vleermuisnest in slaapkamer, omg. redelijk was ook een russische groep kinderen die op strafkamp waren, daar werd je niet echt vrolijk van, vreselijke daar gaan we nooooooiiit naar terug
            Gereisd anders in oktober 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Papatya in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Papatya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Papatya scoort een 5.4 uit 10 op basis van 5 reviews.