Hotel Pamuk Palace **

4,3

Onvoldoende

4 reviews over Hotel Pamuk Palace in het Nederlands

Anita, 6-9-2006

Slecht hotel. Bediening aardig maar verstaat geen engels. Ontbijt stelt niets voor. Kamer zeer smerig. Handdoekwisseling niet!!! Eigenaar chagerijnige man. Jammer heeft onze vakantie behoorlijk verpest. Nooit meer terug na dit hotel dus.
Gereisd anders in september 2006

esther, 28-5-2006

we gingen begin aug'97 op onze huwelijksreis enorm lang vertraging gehad maar ze hadden wel lief een stokbroodje met van alles daarbij klaargeet op de kamer waar de mieren mee weg liepen (!) we vonden h et echt een hel. Het was bloedheet en we mochten geen flessen water meenemen naar onze hotelkamer. Ze zaten aan een tafeltje bij de in/uitgang om iedereen te controleren. En ze wilden ook nog de kamers controleren maar dat vonden wij alle touristen te ver gaan. Echt nooit meer! En het eten was kip met rijst of rijst met kip haha ! 9 van de 10x zaten we beef stroganov te eten daar in een restaurantje om de hoek heel goedkoop erg lekker !De rotste vakantie ooit !

gr. esther, nico uit den haag

Gereisd anders in mei 2006

de brouwer, 26-8-2005

het is niet echt iets voor toeristen...

mijn indruk, maar ondakns alles toch heel goed!

ookal begrepen ze je vaak maar half, ze probeerde wel alles te regelen!

Gereisd anders in augustus 2005

Robin, 4-8-2005

toen we bij het hotel aankwamen wisten ze niet van onze resevering! de eerste 4 dagen hadden we een koude douche. ontbijt stelt niet veel voor. kamer is redelijk. het zwembad ziet er wel heel leuk uit. er werkten 2 mensen. 1 kon geen engels en de ander (yusuf) was top. hij regelde alles wat we wilden! en kregen zelfs dingen van hem! ondanks dit hebben we het wel goed gehad!
Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pamuk Palace in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pamuk Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pamuk Palace scoort een 4.25 uit 10 op basis van 4 reviews.