Hotel Palm Wings Kusadasi Beach Resort *****

Hotel Palm Wings Kusadasi Beach Resort
Palm Wings Kusadasi Beach Resort

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Palm Wings Kusadasi Beach Resort bij:

264 reviews over Hotel Palm Wings Kusadasi Beach Resort in het Nederlands

Nooit meer

Simon Volger, 3-10-2017

In het begin waren we verbaasd over de hoge en lage cijfers. Maar na verblijf in het D blok komen we niet hoger uit. Erg smerig de kamer. Zwembad vol schimmel. Gast relation komt goed helpen na een paar dagen klagen met meerdere personen uit hetzelfde blok. Ze gaven opdrachten goed schoon te maken zonder op tijd te letten de volgende dag kwam er na wederom klagen een stofzuiger aan te pas. Roosters zwembad werden afgespoten en gereinigd trappen zwembad zijn eruit gehaald.. om te reinigen. Geen blok D swim up kamer ivm schimmel zwembad. Eten koud toetjes wel lekker. Als je vroeg gehaald wordt voor excursie 6 uur smorgens geen ontbijt terwijl er 24 uur per dag iets moet zijn geen snackbar zoals beschreven. Mensen die ziek zijn en in ziekenhuis hebben gelegen en alleen gekookte rijst mogen moeten het maar uit zoeken te triest voor woorden.personeel groet niet terug op goedemorgen sommige doen erg hun best en willen echt wel moeite doen.
Duygu Atalay, Guest Relations Manager, 17-10-2017

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Mwahhhhh

Nada, 1-10-2017

Na de recensies te hebben gelezen, was er een twijfel omdat iedereen het natuurlijk anders opvat. Een eigen perceptie, wij wouden dit dus ondervinden. De keuze alsnog gemaakt omdat wij een swimup room hadden, en direct aan het strand zitten. Dit zijn twee dikke pluspunten. Omdat wij zijn gebleven tot de laatste sluitingsdag hadden wij geen problemen met het vinden van een bedje aan het strand.

Ontbijt: ruime keuze elke dag, maar vooral in hetzelfde.

Lunch: zelfde als ontbijt, alles hetzelfde weinig variatie. Wat tegenviel was dat het eten in de warmhoud bakken eigenlijk zo goed als koud was. Lekkere salade en verse toetjes, dat wel.

Diner: heel af en toe afwisselend,voornamelijk hetzelfde en ook niet warm. Echt jammer, eerste paar dagen leuk, maar met 9 dagen vakantie ben je dit echt zat.

La carte: Italiaans gekozen, was meer Hollands pot. Aardappel, spinazie en vlees met jus.

Schoonmaak: voor het oog schoon, bedden werden opgemaakt.

Voor ons niet nog eens.

Geachte gasten,

Wij danken u namens Palm Wings Beach Resort&Spa Kuşadası voor uw waardevolle reactie die u heeft gedeeld.

De waardevolle meningen en suggesties van onze gasten is altijd onze primaire doel geweest om een betere service aan te bieden.

Wij stellen uw reactie erg op prijs, en vinden het erg jammer dat we uw hebben teleurgesteld over onze gerechten en over het personeel bij de service. Bij dezen bieden wij u onze welgemeende excuses aan.

Alle nodige maatregelen zijn genomen. U kunt er zeker van zijn dat we ons richten op het beste.

U bent altijd van harte welkom bij Palm Wings Kuşaadası. Met vriendelijke groet,

Net niet

Nuyu, 30-9-2017

Mooi hotel, swim up kamer was ook super...maar het is het allemaal net niet, eten weinig variërend en koud, keuze qua drank ook heel karig, schoonmaak was helemaal om te huilen...animatie? Laat maar gewoon zitten...er werd weinig gedaan...misschien wel voor kinderen maar voor volwassenen is er weinig tot niets te doen.....en echt niemand kan er fatsoenlijk Engels....vooral aan de receptie vind ik dat toch wel een puntje!!!....echt jammer want het hotel heeft zeker potentie....maar zeker geen 5*......met 3* worden ze al hoog ingeschat..... wel hebben we vernomen dat verandering van management hier alles mee heeft te maken.......We hebben er toch maar iets van gemaakt en uiteindelijk een hele leuke vakantie gehad.....als ik ze 1 tip mag geven....voor het seizoen 2018..... neem een een manager van buiten Turkije en probeer het weer een beetje op te bouwen.....het kan een heel goed resort worden /zijn

Beste Gast,

Vriendelijk bedankt voor uw reactie op Zoover.

Uw beoordeling is belangrijk voor ons, hierdoor kunnen we onze kwaliteiten verbetren.

We hopen u ook komend seizoen van dienst te kunnen zijn.

Mocht u vragen of kamer voorkeuren hebben dan kunt u altijd e-mailen guest.kusadasi@palmwings.com.tr

Vriendelijk groet, Guest Relations

Fijn en klein hotel

Volkan, 30-9-2017

Van 30 augustus tot 6 september waren wij in dit hotel. Het is niet te vergelijken met een 5* resort in Antalya/Lara maar alsnog hebben wij het erg fijn gehad. Het is een hotel die qua oppervlakte niet zo groot is, wat wij wel erg fijn vonden. Het transfer van en naar luchthaven duurt meer dan anderhalf uur, ook omdat er andere reizigers zijn waar je op moet wachten.

Wifi is er niet, wt erg jammer is.

We hadden een swim up kamer en kan deze zeker aanraden. Mocht normaal niet i.v.m. een kind van 2 jaar maar na goed overleg en het aannemen van het risico op "ongelukken" kon dit wel.

De schoonmaak was goed! Om de dag een kleine fooi achter gelaten (€2) en volgens mij helpt dit altijd wel. Naar het centrum van Kusadasi duurt het met de dolmus ongeveer 30 min. In de buurt van het hotel is er niets te doen.

Er is altijd wat te eten in het hotel en het eten vonden wij erg goed. We kunnen ons niet voorstellen dat er mensen zijn die de variatie niet voldoende vinden. Drinken moet je zelf halen tijdens het eten, waar niks mis mee is.

Strand schoon en voldoende ligbedjes. Ook bij het zwembad waren er voldoende ligbedden. Als je op tijd wakker bent kun je gelijk aan het water liggen maar er zijn er genoeg.

Het personeel erg vriendelijk. "Vrienden" geworden met een ober die elke avond een tafel voor ons reserveerde buiten en ons drinken bracht. Als je het personeel groet krijg je altijd een vriendelijke groet terug.

Zelfs de wc's bij het strand waren altijd schoon.

Wij (gezin met een kleine van 2 jaar) kunnen dit hotel aanraden.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017
Duygu Atalay, Guest Relations Manager, 30-9-2017
Wij bedanken u graag voor het delen van uw naam met onze gewaardeerde gast en voor uw zeer eerlijke interpretatie. Wij zijn blij uw bezoek gelukkig te maken en tevreden te zijn met onze diensten. We zouden je graag weer zien op onze volgende plaatsen. Şaygılarımla, Duygu Atalay Guest Relations Manager

Nooit meer

Michèle, 26-9-2017

De omgeving van het hotel is echt helemaal niks als je voor je rust gaat is het ook geen aanbeveling het is net Rusland luid en onbeschoft gedrag. Het eten is er koud en waardeloos . Het personeel qua service laat te wensen over en ze begrijpen bijna geen Engels en je eten word op je bord gesmeten als een hond verwacht geen vriendelijkheid van hun .Het restaurant kan je geen restaurant noemen meer een vreetschuur of kantine hier word je ook bijna omver gelopen door personeel .Als je geen roker bent word je letterlijk uitgerookt over de hele omgeving echt vies .

Het strand is er redelijk mooi maar het zwembad is een vies zootje de schimmel langs de randen en onder de brug over het zwembad lag alleen maar afval .

Verwacht geen leuke toeristische omgeving in de buurt van het hotel het lijkt meer op een achterbuurt .

Geachte gasten,

U bent altijd van harte welkom bij Palm Wings Kuşadası. Met vriendelijke groet,

slecht hotel dat wij ooit gehad hebben

pascal & suzanne, 22-9-2017

Beste heer,mevrouw

wij zijn terug van onze reis naar kusadasi en we zijn zeker niet tevreden over ons verblijf in het hotel palm wings wij betalen zeker geen 2000 euro om iedere dag koud eten te krijgen en alle dagen kip en gehakt ,pasta die in een kom water ligt te drijven vis die uitgedroogd is en vol met graten zit en hamburgers die steeds weer opgewarmd worden.

het was er echt vuil alle dagen achter de poetsvrouw lopen om water ,toilet papier en verse handdoeken te krijgen douche en lavabo werd niet gekuist en de wc borstel was heel smerig niet wit maar bruin als je weet wat ik bedoel en ik kan het weten ik ben zelf ook poetsvrouw in een ziekenhuis .

we hebben ook een uitstap gemaakt via de reisleidster naar samos we moesten onze visa meenemen en dit ook gedaan en als we savonds terug moesten door de controle om in turkiye te komen en naar het hotel te gaan mochten we niet door en moesten we een nieuwe visa kopen nog eens 50 euro betalen voor een visa die achteraf toch al in ons bezit was vanaf het begin van onze reis.

we hebben dit alles gemeld aan onze reisleidster met de naam jende eerste maal op 05-09-2017

onze uitstap was op 08-09-2017 en het probleem met de visa hebben we aan jen doorgegeven op 10-09-2017 ze zou ons iets laten weten de maandag of dinsdag we hebben niemand gezien en hebben dan een andere reisleidster aangesproken en die heeft haar toen gebeld en is ze de woensdag geweest om ons te zeggen dat ze voor ons niets kon doen dat was het en ze was weg en hebben haar niet meer gezien als dit een vakantie moet voorstellen dan kunnen we beter thuis blijven tenslotte is het veel geld waar je een gans jaar voor spaart en naar uitkijkt om te genieten er niet als een stres kip ginder rondloopt om toch iets deftig te hebben wij hoppen dat jullie deze klacht toch eens goed bekijken en hoppen op een positief antwoord van jullie

nooit weer

alex wolters, 17-9-2017

we gingen met veel plezier op vakantie maar na 2 dagen dit hotel waren we er al klaar mee.als je het idee vakantiepark kent weet je wat hier loos is,veel gezinnen die hier enkele dagen bivakkeren en zich dan heer en meester maken van het hotel.ook hadden wij het genoegen om tot twee keer toe het eindfeest mee te maken van eindejaars studenten met alle geneugten van het studentenleven [drank,lawaai en veel overlast] ons beklag gedaan bij de hostess maar geen gehoor luisterend oor ontvangen.na overleg met touroperator afgescheept met een touroperator tegoedbon van 75 euro voor een 11 daagse verknalde vakantie Hulde voor de service!!!!!!!!!! als je van dit vakantiepark idee weet als organisatie touroperator [volgens het hotel was dit bekend bij touroperator ] vermeld dit dan in je info en zet er niet in rustig en mooi gelegen hotel.eten was lauw of koud maar de service [bediening] is top men werkt keihard om het verblijf goed te maken,ook de kamers waren oke en goed voor elkaar.daar geen klachten over.
Gereisd met vrienden in mei 2017
Duygu Atalay, Guest Relations Manager, 22-9-2017

palm wings nooit meer

mevr goossens, 13-9-2017

de swimup kamers zijn een aanrader zwembad met veel ruimte

spijtig de kamers worden slecht of niet gekuist

eten is geen pluspunt lauw en soms koud alle dagen zelfde kebab en hamburgers niet te vreten

Duygu Atalay, Guest Relations Manager, 14-9-2017

Tegenvaller

Fam Wieggers, 4-9-2017

Het hotel ziet er op het eerste oog leuk uit.Maar de service is slecht en de kamers zijn te klein en worden slecht schoon gemaakt.

Ook een derde bed is een probleem dat is een gammel logeer bedje.Je betaald volledig voor 3 man en krijgt een kapot logeerbed en de kamers zijn te klein voor 3 personen. het enige wat fijn was de swim up lekker een eigen zwembad. Het buffet was slecht bijna altijd lauw of koud, drinken moest je zelf halen. we hebben vaak buiten het hotel gegeten Ik vond het een grote tegenvaller

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Duygu Atalay, Guest Relations Manager, 9-9-2017

Met vriendelijke groet,

een echte aanrader ,fantastisch!!!

fam.deburchgraeve, 31-8-2017

eenmaal je hier bent geweest kom je zeker terug en we zijn hier 3 weken geweest
Gereisd met partner in mei 2017
Duygu Atalay, Guest Relations Manager, 1-9-2017

Met vriendelijke groet,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palm Wings Kusadasi Beach Resort in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palm Wings Kusadasi Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palm Wings Kusadasi Beach Resort scoort een 8.04 uit 10 op basis van 303 reviews.