8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Palm Wings Kusadasi Beach Resort***** bij :

252 reviews over Hotel Palm Wings Kusadasi Beach Resort in het Nederlands

prijs kwaliteit prima hotel

Kurt, 14-8-2017

Prima hotel: personeel doet echt zijn/haar best om je een leuke vakantie te bezorgen. Prijs kwaliteit een heel goed hotel. Er zijn natuurlijk een aantal aandachtspunten maar niet in die mate dat wij er ons aan stoorden om er niet meer terug te gaan. Eten is heel lekker en gevarieerd.

Kamers zijn proper maar worden slechts basic onderhouden tijdens je aanwezigheid (vonden wij persoonlijk).

Heel ruim zwembad met meer dan voldoende ligbedjes.

Elke avond is er wel iets te doen en het animatieteam zorgt gedurende de volledige dag voor flink wat sfeer.

Buiten het hotel is er niet zoveel te doen maar waar een wil is, is een weg: voor slechts 6 euro stonden wij met ons vieren in een halfuurtje in Kusadasi: bezoek aan bird Island, een boottochtje (1.25 euro pp) van een uurtje, wat winkelen, ...).

Wifi is een ramp maar daarvoor ga ik persoonlijk niet op vakantie: ik kan wel begrijpen dat mensen die dit nodig hebben hier zich wel aan ergeren.

Dank je wel palm wings, wij hebben genoten !!!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Heerlijke vakantie gehad

Marjan, 10-8-2017

Ontvangst had beter gekund. Een niet al te vriendelijke medewerkster checkte ons in, maar we hadden niet echt het gevoel welkom te zijn. Beetje jammer als je eerste indruk niet zo goed is. Gelukkig bleef het daarbij want verder hebben we een geweldige vakantie gehad. We hadden een swimm-up kamer, dat was geweldig! Het eten was ook erg lekker, uitgebreider kon gewoon niet. De snackbar vonden wij wat rommelig, daarom aten wij elke middag in het restaurant, ook dan was er een uitgebreide keuze, ook qua desserts.

Het animatieteam was super enthousiast, wat een leuke groep jongens en meiden, met name Jesse en Chacha (zonder de anderen tekort te willen doen)

Schoonmaak van de kamers kan beter, wel elke dag schone handdoeken. Ook lekkere grote handdoeken voor op je ligbedje te leen.

Ideaal dat het hotel aan het strand ligt. Je loopt zo vanaf het zwembad naar de zee. Er loopt langs het strand een kilometerslang wandelpad en apart fietspad. Je kunt voor de deur van het hotel op de bus naar Kusadasi stappen, binnen 20 min ben je in het centrum voor nog €1 pp.

Het enige wat echt waardeloos was in het hotel was de WiFi. er zou ook WiFi op de kamer zijn, maar dat werkte sowieso niet. Dat was geen ramp want je kon daarvoor naar de lobby gaan, maar ook daar deed de WiFi het vaker niet dan wel. daar moeten ze echt wat gaan doen.

Wij hebben het al met al enorm naar ons zin gehad. gaan nooit 2x naar hetzelfde hotel, maar overwegen dat nu toch wel een keer te doen.

Gereisd familie in augustus 2017

Met vriendelijke groet,

Het was oke. Maar niet voor herhaling vatbaar.

H., 9-8-2017

Eten was heerlijk, elke dag andere gerechten. Eetzaal altijd super schoon en tafels altijd netjes gedekt. Prima zwembad en er zijn genoeg ligbedden. Personeel helaas heel onvriendelijk. Kamers zijn klein en de kamers worden ook niet goed schoongemaakt. Tijdens onze vakantie is er helaas een jongetje van 7/8 jaar verdronken en overleden. Dit had niet hoeven gebeuren als er een LIFEGUARD bij het zwembad/strand staat. Die zijn nergens te bekennen, 12 dagen op vakantie geweest en maar een paar keer gezien voor een uurtje en dan waren ze weer weg. Op loopafstand heb je een kleine winkelcentrum met leuke spulletjes (5 min). Met de bus naar Kusadasi centrum is ongvr 15/20 min voor €1,50. Prima vakantie gehad, maar wij komen hier niet meer terug.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen.Ons hotel heeft consequent badmeester op het strand en het zwembad. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Met vriendelijke groet,

kon beter maar toch tevreden

JJ, 2-8-2017

kort na middernacht aangekomen. Babybedje niet aanwezig op de kamer na 1,5u wachten toch eindelijk babybedje gekregen.Ontvangst in het hotel kon zekerbeter niets extra voorzien om te eten . Kamer zeker niet aan te raden met kind was type 20,balkon was nauwelijks 40cm breed. Wifi was een ramp, viel constant weg ook in de lobby.Personeel niet zo vriendelijk Tot hier het negatieve ;-) Eten was zeker gevarieerd alsook het ontbijt en dessertbuffet. Zwembaden waren netjes onderhouden en kinderbad werd enkele keren per week volledig leeggemaakt. Animatieteam deed zeker zijn best op de gasten te vermaken.Leuke wandeldijk aan het hotel
Gereisd familie in juli 2017

Met vriendelijke groet,

Gezellige plek om te vertoeven

Fam.blaaubeen, 5-7-2017

Gezellige plek om te vertoeven .er staat om de 10 minuten een dolmus klaar om je naar kusadasi te brengen aan schappelijke prijs .de animatie is Toppie "thanks jessy en de andere "!!!!
Gereisd familie in juni 2017

Fantastische vakantie.

Robert Smeets, 27-6-2017

Uitstekend resort met een klantvriendelijk personeel. Goede hygiëne uitstekend buffet met veel keuze aan eten mooi zwembad goede bereikbaarheid naar centrum kusadasi stad. Mijn enige minpunt is de Wi-Fi bereikbaarheid in het hotel. Voor de rest alles uitstekend. Ga graag volgend jaar weer terug.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Fantastische vakantie gehad.

Wendy smeets, 27-6-2017

Super hotel. Klantvriendelijk personeel en behulpzaam
Gereisd met vrienden in juni 2017

Een Fantastisch hotel

Mathieu Schmit, 26-6-2017

Verzorging, eten, accommodatie, Swim-up kamer waren geweldig, het enige wat beter kan is de WIFI. Het eten is gevarieerd en voor iedereen is er wel iets. Het eenmaal per week a la carte is een aanrader. Dit moet wel een dag van tevoren worden gereserveerd maar zeer zeker de moeite waard.

Ondanks dat het hotel ongeveer een half uur met de Dolmus bus uit het centrum van Kusadasi ligt, wordt je voor het hotel opgepikt en in het centrum van Kusadasi afgezet en retour weer hetzelfde. Met het Dolmus bus is een attractie apart,geweldig gewoon. De mensen in Turkije zijn heel erg vriendelijk. Wij hebben ons er geen seconde onveilig gevoeld.

Gereisd met partner in juni 2017

Voor herhaling vatbaar

ca van staveren en cjz mulkens, 25-6-2017

Echt 5 * vind ik het niet ,eetzaal is nogal rommelig en personeel haalt de borden onder je neus vandaan...erg druk!

Het enigste minpuntje vind ik de schoonmaak, die doen echt niets, alles vies en klaar in 3 min , wij zaten op 1 hoog aan de buitenkant en ze laten de balkon deur open staan , iedereen kan erin

Eten bij de italiaan en het Turkse restaurant was geweldig

Zwembad was hopeloos , was geen bedje te krijgen in de 10 dgn ivm de handdoekjes (dus niet 1 keer kunnen zwemmen !)

Toch wil ik dit hotel nog wel een kans geven ....Hotelmanagers dit zijn aandachts punten om toch 5 sterren te krijgen , wat het nu beslist niet is !

Gereisd met partner in juni 2017

helemaal top

lascaris, 19-6-2017

het is en blijft een geweldig hotel .ondanks de stilte op het moment daar zijn ze zoooo vriendelijk .en behulpzaam .kortom het is een perfect hotel
Gereisd met partner in april 2017

Met vriendelijke groet,Duygu Atalay

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palm Wings Kusadasi Beach Resort in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palm Wings Kusadasi Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palm Wings Kusadasi Beach Resort scoort een 8.2 uit 10 op basis van 290 reviews.