Hotel Ömer Holiday Resort ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ömer Holiday Resort**** bij :

191 reviews over Hotel Ömer Holiday Resort in het Nederlands

leuke vakantie gehad

Jacob, 13-8-2017

Gezien de wisselende reviews was het wel afwachten maar het was een goed hotel. De 4 turkse sterren bij dit hotel klopt wel. We kregen op de eerste dag niet onze geboekte kamer maar dat is de volgende dag opgelost, we kregen nog een extra diner in het a la carte restaurant.

Het eten was goed, voldoende afwisseling. Doordat het een buffet is zijn sommige gerechten niet altijd even warm maar dat is volgens mij in ieder all incl hotel een "probleem" . Voldoende salades en vers brood.

Er waren leuke shows, de animatie is goed. Het hotel ligt redelijk ver van het centrum maar dat is geen probleem, met de dolmus ben je in 10 min in het centrum. Alleen de drukke weg oversteken is wel een uitdaging. Er waren voldoende bedjes beschikbaar maar ook in dit hotel waren handoekleggers actief hierdoor toch veel bedjes de hele ochtend leeg. Was niet toegestaan maar handhaving niet gezien. Wij doen daar niet aan mee maar hadden elke dag een plekje alleen niet vooraan. Weinig strand bij dit hotel.

redelijk goed maar ga geen 2e keer

astrid walbeek, 29-7-2017

ik zal beginnen met de slechte punten. het personeel bij de receptie spreekt nauwelijks Engels en je kunt e dus ook niets vragen of zeggen of je moet met gebarentaal werken. Als Levent er was van guest relations dan kun je het hem vragen en dan vertaald hij het voor je. erg jammer en erg frustrerend.

de keus in het eten bij het diner was erg slecht, 13 dagen geweest en 13 dagen hetzelfde alleen in een ander schaaltje met een ander sausje of andere groenten toegevoegd. Helaas ook dat de man met de blad blazer pas in de avond na zeker 22:30 pas begint. Ook erg frustrerend dat je in de avond in de rij moet staan en moet vechten voor een tafeltje buiten en daarna moet je zeker half uur wachten want is het onmogelijk om eten te halen zonder ruzie te krijgen.

We misten echt iemand die de boel daar aanstuurt.

ook erg jammer dat er regels zijn maar dat er niemand is die het controleert.

handdoeken op de ligbedden liggen er al om 7 uur ook al mag het niet, eten meenemen buiten het restaurant mag ook niet maar werd volop gedaan.

Het merendeel van het personeel weet niet hoe ze moeten lachen.

Ht restaurant zou ook wel een hele grote schoonmaak beurt mogen hebben en een opknap beurt voor de veranda buiten is ook niet verkeerd.

Er is wel wat achterstallig onderhoud maar de kamers zijn wel schoon.

wat ik ook jammer vindt is dat er maar heel weinig zitjes zijn bij de lobby en dat is de enige bar die in de avond open is, maar ja met 12 tafels en stoelen kom je niet zo ver in een groot hotel.

Maar er waren ook pluspunten. het ontbijt en de lunch waren zeer goed en daar zeer veel keus. Het park is mooi aangelegd en we hadden een schone kamer op een heel mooi punt. de mensen van het restaurant proberen Engels te praten en Ibrahim en Ramo en Mr. Nuri (a la carte) waren zeer aardig en vriendelijk en deden echt hun best. Ook de schoonmaakster deed haar werk goed maar sprak totaal geen Engels.

We hadden de airco kapot en binnen een half uur was het gerepareerd dat was super.

Ik wil niet alleen maar negatief klinken want we hebben ondanks alles toch wel een super vakantie gehad alleen zal ik niet meer voor een 2e keer terug gaan.

Gereisd familie in juli 2017

Waardeloos hotel niet boeken !!!

Sennur, 23-7-2017

Kamers oud en vies. Personeel onbeschoft. Alles is zelf service. Geen glazen alles is plastic. Zelfs geen lokale efes hier maar goedkope shot Word hier ingeschonken. 5 x bruiloft in vakantie in ons hotel Word je ook ziek van. Negeer alle goeie reviews het is zonde van uw geld!!!!

Redelijk resort

Michael, 7-6-2017

Tijdens ons verblijf veel gasten uit het Oostblok die toch wat andere normen en waarden hebben dan wij. Kamers zijn schoon maar erg gehorig. Voor gezinnen met kinderen is het een prima bestemming. Het animatieteam doet erg goed zijn best om iedereen te betrekken bij de activiteiten. Ze spreken allemaal prima Engels. Het eten was eerst redelijk. Helaas voor ons kwam toen de invasie uit het Oostblok en daarmee werd ook de kwaliteit van het eten minder. Het personeel kon de invasie niet aan wat resulteerde in tafels die niet werden afgeruimd en schoongemaakt.

Reist u met touroperator, dan hebt u in Kusadasi een geweldige hostess. Manuela spreekt vloeiend Turks en woont al jaren nabij Kusadasi waardoor ze veel tips en kennis heeft over de omgeving en Kusadasi.

Wij hebben op eigen gelegenheid een boottocht op zee geboekt met de Amores1. Met een Gület hen we de heenreis op de motor gevaren en de terugreis hebben we gezeild. Helemaal geweldig!

Gereisd familie in mei 2017

fantastisch

A. Beulen, 27-5-2017

Personeel vriendelijk, kamer heel goed, de Turkse cultuur was hier aanwezig. Eten heel goed , veel variatie, soms aan de koude kant.
Gereisd met partner in mei 2017

Toplocatie!!

Miranda Meester, 12-5-2017

Wat een leuke vakantie hebben wij gehad!! Leuk park op een prachtige locatie. Niet te groot, weinig hoogbouw. Het lijkt wel of je op een camping zit met al die prachtige bomen. Leuke, aardige mensen en prachtig weer. Door het voorseizoen waren mensen druk bezig alles in orde te maken. Sfeer is zeer gemoedelijk en als je iets vraagt wordt het direct geregeld. Jongens van de animatie maken de sfeer op het park, voor de kids maar zeker ook voor de volwassenen. Eten vond ik zelf wat tegenvallen maar er was wel van alles. We konden eten op het terras aan het strand met prachtig uitzicht.

Kusadasi stad ook erg leuk, sneu dat het er zo rustig is. Totaal geen onlusten, mensen zijn aardig en ok wel wat opdringerig.

Echt een aanrader, dus mensen massaal naar Turkije!! Voor het geld hoef je het zeker niet te laten.

Gereisd familie in mei 2017

Nooit meer

Herman, 7-5-2017

Het enige goede wat ik kon ontdekken waren de hamburgers in de snackbar.

Het eten in het restaurant meestal koud.

Management niet aanwezig personeel doet maar wat.

Stukje wandelen is er ook niet bij, strand is 2meter bij 50 meter en aan de voorkant een drukke verkeersweg.

Kortom ben je dol op hamburgers en wil je je hele vakantie braden aan het zwembad dan is dit de plaats.

Wil je echt iets met je leven zoek je iets verder.

Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijke omgeving

PKRVR, 24-9-2016

Ligging van het resort is heerlijk. Echter het hotel ligt langs een drukke weg. Hier kun je wel eens last van hebben van het verkeer. De kamers zijn groot, schoon en goed.

Het zwembad en restaurant kunnen wel een opknapbeurt gebruiken. Dit ziet er op sommige plekken wat vervalen en armoedig uit.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Animatieteam (met vooral Titi) is geweldig. Zij houden je bezig en maken je vakantie leuk.

Het eten in het restaurant is niet goed. Vaak lauw en koud. Weinig keuze en afwisseling. Als je niet al te kieskeurig bent, is dit een eerlijk resort om te verblijven. Met een dolmus ben je in 5 minuten in het centrum.

Op het resort wordt regelmatig een bruiloft gehouden. Het resort moet waken voo te vee lbruiloften voor de overige gasten. Tijdens ons verblijf er maar 2 meegemaakt en dat was meer dan genoeg. We kunnen ons voorstellen dat als dit vaker is, dit vervelend gaat worden.

Gereisd met partner in september 2016

Fantastische, onvergetelijke vakantie

Lindy De Moor, 24-7-2016

Prachtig gelegen en rustig resort met goede kamers (proper), lekker en gevarieerd eten (voor ieders wat wils) en zeer vriendelijk personeel. Ongelooflijk en fantastisch animatieteam zowel voor jong als oud. Bedankt aan hen om ons een fijne vakantie te bezorgen!!!
Gereisd familie in juli 2016

Top vakantie

Fanny, 23-7-2016

Top vakantie gehad. Echt een aanrader en wat een uitzicht prachtig gewoon. Zeker een aanrader. Personeel van hotel: bedankt voor onvergetelijke vakantie :)
Gereisd met vrienden in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ömer Holiday Resort in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ömer Holiday Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ömer Holiday Resort scoort een 8.02 uit 10 op basis van 253 reviews.