Hotel Merit Sunset ****

7,9

251 reviews over Hotel Merit Sunset in het Nederlands

het was er geweldig.

Gaatske, 9-8-2012

wij zijn er in 2005 geweest.' met de hele familie.De jongste was toen 13 en de oudste 74.

Wij hebben het hier allemaal super gehad.

Wat een hard werkende super aardige mensen werkte daar.

Gereisd met vrienden in juni 2005

Prima hotel

Johanna, 20-9-2009

Ik ben hier in mei 2002 geweest, toen was het op zich prima. Het complex is opgezet als een soort vakantiepark, dat sprak mij juist aan, niet zo'n hoogbouwcomplex wat je verder wel veel ziet in Turkije. Via een steil paadje kon je naar een rotsplateau aan de zee lopen met bedden en parasols, waar je heerlijk kon liggen en kon zwemmen.

De all-inclusive formule sprak me niet echt aan, eten was niet bijzonder. Verder een mooi opgezet complex, stadje kusadasi ook best leuk en goed te doen met de dolmus.

Ik begrijp dat het hotel nu failliet is, dan is er in een paar jaar blijkbaar veel veranderd!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2002

heel super hotel

els, 12-12-2008

het was er erg goed. het was onze huwelijksreis.

goede bediening het animatie team was supper en hebben daar erg leuke dagen gehad

maar blijkbaar moet ik lezen dat het dicht is we wilden er onze huwelijks verjaardag vieren 10 jaar verder.

Gereisd met partner in december 2008

heel goed en vriendelijke mensen

els, 12-12-2008

het hotel merit sunset. het was onze huwelijksreis en dat was erg leuk we hebben er zelfs een hondje van meegenomen

we willen graag terug gaan maar ik vind nergens het hotel nog terug, kan iemand mij helpen

Gereisd met partner in januari 2005

niet echt een leuk hotel

gulix ellen, 26-10-2008

Ik schrijf deze recentie pas nu maar, een zestal jaren geleden zijn mijn vriend en ik daar voor het eerst op vakantie geweest. Nu ik moet je zeggen ik was echt kwaad toen ik eraan kwam. Het was zeer laat en koffers werden naar kamer gebracht, stonden ze met drie gasten in ons kamer om een fooi te eisen. Zo intimiderend. En verschillende nachten achter elkaar zijn we wakker gebeld geweest (niet te doen). Nu het eten was ook al niet wat het moest zijn, s'middags kregen we de koude frieten van de dag ervoor met ketchup er over. Maar we hebben ons wel geamuseerd door de animatoren en natuurlijk de rest van ons gezelschap.

Wie van een beetje comfort houdt, is dit hotel echt niet geschikt

Gereisd met partner in januari 2005

Het beste ooit,

Lincy, 4-10-2008

Hallo, ik ben lincy, 14jaar,

paar jaren geleden wouden mijn ouders telkens op reis, naar turkije, maar ik durfde niet mee,

ze zij 2x naar merit sunset geweest, ze gingen nog 1x naar turkije gaan, ik besloot om mee te gaan weeral merit sunset. Het is de beste vakantie die ik ooit gehad heb ! de animators waren super, het eten was erg lekker, en mooie kamers, ik had van niets last, en men ouders ook niet. Ik was daar toen die bom ontploft was in Kusadasi op een 14 juli of 16 , ongeveer, het jaartal weet ik niet. Het was de beste vakantie ooit !

Gereisd familie in juli 2005

Els, 19-6-2008

Het hotel is inderdaad gesloten, wij zijn er vorige week voorbij gereden met de domlmus.

Maar zo een hotel is Kusadasi beter kwijt dan rijk... Ben er geweest in de zomer van 2002. Zelfs als ik veel moeite doe kan ik niks positiefs bedenken over dit hotel.

Mvg

Gereisd familie in juni 2008

Vermeiren, 18-5-2008

Ik ben naar merit sunset geweest zomer 2001!

Was de eerste keer dat we naar Turkije gingen.

we waren aanwezig met 2volwassenen, 1jongen van 15j,1jongen van 11j en 1meisje van 7j.

Ze hebben zich geen enkele minuut verveeld!

De jongens gingen voetballen met de animatieteam volleybal,petanque enz..

Ons dochtertje ging alle dagen naar de miniclub met de lieve Elena.

Ze kwam elke dag de kindjes rond het zwembad halen en speelde met hun!

Merit sunset was een Prachtig hotel!

sinds merit sunset zijn wij al 7keer naar turkije geweest, allemaal prachtige hotels maar deze vonden we het best van al!

vorige zomer 2007

zijn wij naar hotel kustur geweest dichtbij hotel merit sunset,

wat blijkt het hotel is falliet gegaan!

schandalig!

hopelijk gaat het terug open!!

mvg familie Vermeiren

Gereisd familie in mei 2008

fam Loeffen, 18-9-2007

Het was eens maar nooit weer, slecht eten , airco uit het jaar nulen volgens ons krijgen turkse mensen een voorkeurbehandeling!

Het was voor ons een huwelijks reis maar die hebben we maar over gedaah in Portugal...

Gereisd met partner in juni 2005

Reis addict, 14-9-2007

Wij zijn in 2005 in dit hotel geweest. Ik schrik van de negatieve reacties hier, want wij vonden dit toch een heel goed hotel. Ik ben nogal nauw wat betreft hygiëne, propere kamers enzo, maar hierover geen klachten! Het hotel doet idd wat aan als een vakantiedorp, maar juist dit vonden wij aangenaam. Veel leuker dan zo'n typisch hotel met alle kamers in een reusachtig gebouw. Ik herinner me toch dat we heel goed hebben gegeten, mss niet heel gevarieerd maar het is tenslotte een buffet en er moet voor iedereen iets lekkers tussen zitten. Prijs kwaliteit van dit hotel vonden wij echt prima!
              Gereisd met partner in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Merit Sunset in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Merit Sunset zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Merit Sunset scoort een 7.92 uit 10 op basis van 251 reviews.