Hotel Labranda Ephesus Princess *****

Hotel Labranda Ephesus Princess
Labranda Ephesus Princess
7,9

677 reviews over Hotel Labranda Ephesus Princess in het Nederlands

Meer van verwacht, valt tegen!

Sjoerd, 15-10-2017

eten is redelijk vergelijkbaar met een of andere all you can eat vreetschuur in Nederland. Het enige personeel wat netjes is zijn de schoonmaaksters, die kunnen nog lachen en beleefd antwoord geven. Nu vind ik het niet noodzakelijk dat ze ons als koning behandelen maar gewoon groeten en welkom heten is toch niet meer dan normaal. personeel achter de bar heeft problemen met zijn ego, deze zit hem behoorlijk dwars het lijkt er op dat we blij mogen zijn dat we bij hem iets mogen bestellen. gelukkig maakt de bungalow waar we in verblijven veel goed. Douche was kapot, werd de zelfde dag nog gerepareerd. Het is zeker geen 5 sterren hotel. maximaal 4 sterren voor de accommodatie maar de rest komt niet verder dan 3 sterren. boeken na oktober is geen aanrader, aqua land is al gesloten en de rest is een beetje uitgestorven. maar goed we maken er maar het besten van.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Nooit meer

Hans, 1-10-2017

Geen 5 sterren waard! Gehorige kamers (gedeeltelijk gerenoveerd) . Overal herrie en lawaai, hectisch.

Overwegend Oost-Europese gasten! Geen bediening , onvriendelijk (zeer laag of niet geschoold) personeel.

Slechte hygiene in het restaurant, ook nog ziek geweest van het eten. Voor ons nooit meer!

Gereisd met partner in september 2017

Wat een aanfluiting

Familie Fouad Hassan, 12-8-2017

Van de 15 dagen dat we hier als gezin zouden genieten, uiteindelijk hooguit 3 dagen samen genoten... Door slechte hygiëne en het voedsel wat niet goed op temperatuur was zijn we uiteindelijk met z'n allen in de privėkliniek/ ziekenhuis terecht gekomen. De kamers laten zeer te wensen over, laminaat wat omhoog staat, schoonmaakmiddel hebben ze volgens mij nog nooit van gehoord. Het braaksel van de eerste week zat op dag 15 nog steeds aan de toiletpot en prullenbak. Personeel spreekt geen woord Engels. Het zwembad ligt vol met allerlei zwembanden, luchtbedden en zelfs een rubber boot(!).

Bij het strand was het redelijk goed vertoeven maar de pizza, slappe friet en vette hamburgers komen je na een paar keer ook wel de neus uit!

De tractor naar boven (van het strand naar de lobby) is wel een uitkomst!

Voor ons in ieder geval Nooit weer!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

net niet

K van der Linde, 11-8-2017

Aller eerst was de ligging ontzettend mooi! alleen hoe wij het hebben ervaren was het voor ons geen 5 sterren waard, dit omdat de wc's echt ontzettend vies waren (denk aan, overal wc papier en poep rond de wc bril etc) de mensen spraken nauwelijks engels, en we moesten overal zelf maar achter komen. ook waren wij niet te spreken over het personeel, (ze waren erg "arrogant" er kon geen lachje of iets vanaf, ik voelde me zelfs bezwaard om eten te halen. het buffet was erg goed, het eettentje bij het strand iets minder (denk aan allemaal vette hamburgers in een bak gegooid dat er al meerdere uren ligt, vieze bekers met zeep smaak, enz) ik hoop dat andere mensen het anders hebben ervaren maar voor ons was het zeker geen 5 sterren waard.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Dit is zeker geen 5 sterren waard!

Mirella de Graaf, 4-8-2017

Net terug van een week Ephesus Princess en begrijp eerlijk gezegd niet hoe dit hotel aan zo'n hoog cijfer komt. Ik moet toegeven dat de ligging van het hotel echt Supermooi is maar daar ik ook alles wel mee gezegt. Het is ook een wat ouder hotel waardoor er veel gebreken zijn zoals tegels weg uit het zwembad kapotte roosters enz. Veel stuk op onze kamer. Openbare toiletten echt gewoon smerig. Glazen (plastic bekers) vaak nog erg vies! Veel te weinig servies aanwezig. Te weinig personeel waardoor ze de drukte van het hoogseizoen niet aan kunnen. Erg veel mensen die ziek zijn geworden. Wij zijn ongeveer al 15 keer in Turkije geweest maar dit nooit zo meegemaakt. Voor ons dus niet voor herhaling vatbaar.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Naduah, 24-6-2017

Erg mooi schoon en goed onderhouden hotel. Omliggende dorpen goed te bereiken met de dolmus. Ontbijt had meer afwisseling in mogen zitten en het personeel kan er cursus Engels wel gebruiken.
Gereisd met partner in juni 2017

Uitstekend hotel voor die prijs

Thieu-2, 18-5-2017

Het hotel ligt tussen Selcuk en Kusadasi, dus beide plaatsen zijn goed te bereiken met de dolmus. Het (grote) complex bestaat uit het hoofdgebouw met kamers, restaurant etc. en een heel groot park met veel bomen, groen en bloemen, waarin bungalows en villa's staan. Het is wel een eindje lopen vanuit de verste bungalow, maar dan gaan de kilo's van Allin er ook weer vanaf. De buffetten zijn zeer uitgebreid en voor elk wat wils. Het bedienend personeel is vaak erg jong en spreekt nauwelijks of geen Engels, dus communicatie gaat moeizaam. Voor mensen die slecht ter been zijn, is dit geen aanrader vanwege het grote hoogteverschil en de trappen. Wij vonden het juist fantastisch dat het zo'n natuurlijke omgeving was en geen simpele betonnen hotelblok. Al met al zeer zeker de moeite waard en wellicht voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in mei 2017

Genoten van alles wat ze ons te bieden hadden

Peter K., 5-5-2017

We hadden geboekt een familie appartement type B nummer 2047 en het voldeed aan onze verwachtingen. Grote slaapkamer zowel voor de kinderen als voor onszelf. Ruime woonkamer, badkamer top en een aparte kledingkast nog in de hal. Al met al super met zelfs een balkon op het westen met zeezicht. De trappen naar het hotel toe was geen probleem, WIFI bij de lobby en het zwembad perfect. Personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Alles was naar wens, koffers werden opgehaald en weggebracht. Eten was bij top, voldoende keus etc. 's middags eten op het strand in het restaurant, perfect geregeld qua eten, voldoende zitplaatsen, schaduw etc. Voldoende ligbedden op het strand en ook hier staat het personeel voor je klaar.

We hebben genoten ook ondanks de verhalen in de media over Turkije. Geen onveilig gevoel gehad zowel niet op het vliegveld, de reis naar het hotel en in het hotel. Pamukale viel een beetje tegen, ook de prijs...boeken in Kusadasi kan een optie zijn. In het hotel EUR 65,00 p.p......

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Echt geweldig

Els Immerzeel-de Wagenaar, 31-3-2017

Top hotel, top animatie, dochter van 5 heeft tijd van haar leven gehad.

Top hammam niet te duur. Echt veel variatie van t eten en alleen koud als egoïstisch gasten de bakken open laten.

Mensen super vriendelijk.

Heb je een probleem wordt dit zo opgelost. Klein beetje gebruik geduld moet je hebben waneer iemand niet goed Engels spreekt..

Al 3x geweest. Helaas dit jaar niet. Hopelijk volgend jaar weer

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Wederom geweldig voor de derde keer

Huib Cornelissen, 28-10-2016

Ik vond alles goed, zowel de superaardige mensen, eten was voor ons wederom perfect, komen inmiddels al 3 jaar en de boeking voor volgend jaar staat alweer in de optie.

Maar je moet wel open staan voor de mensen, dan staan ze ook open voor jou.

Restaurant aan het strand verdiend ook wederom een pluim.

SUPER ,GEWELDIG,TOP TOP TOP

de 8 voor het zwembad is, omdat voor ons het water te koud is (ivm spieraandoening)

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Labranda Ephesus Princess bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Labranda Ephesus Princess in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Labranda Ephesus Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Labranda Ephesus Princess scoort een 7.88 uit 10 op basis van 691 reviews.