6,9

Matig

9 reviews over Aparthotel La Route in het Nederlands

jenny, 9-4-2007

kamers waren goed en schoon,maar gehorig,eten vooral voor kinderen is erg tegen gevallen,nagerecht staat heel de dag op het buffet jam met vliegen ect,is heel smerig,klein zwembad ,slechte animatie,weinig voor kids,onder de 10,winkels zyn ver weg,de laatste dag hadden wy al uitgecheckt,mochten we gelyk ook geen drinken meer terwyl we de hele dag betaalt hadden,van een ander stel uit nederland was het KLUISJE leeggestolen, werd weinig of niet gereageerd,mensen helemaal in paniek mocht geen politie bykomen?.korte samenvatting,ga er niet heen,betaal iets meer en je hebt een leuke vakantie.
Gereisd anders in april 2007

EenI, 27-6-2006

Het was heel erg stil toen wij er waren. nog geen 10 kamers bezet. daardoor was er ook geen animatie en was het ook minder gezellig. over het algemeen was het personeel goed, alleen eentje was verschrikkelijk. heel dom en gaf een slechte service. het eten was erg goed voor een 3sterren accommodatie.

jammer dat het zo rustig was, want de kamer was prima en schoon en het eten was ook goed

Gereisd anders in juni 2006

esmee, 10-6-2006

op het eerste gezicht prachtig maar de herrie bij het zwembad ben je gauw zat.

Ook savond s slechte annimatie veel turkse muziek , eten niet goed maar na de prijs die je betaald okee . en HEEL erg GLAD bij het zwembad en last van de oren door het zwembad. Maar de dokter zit in een kamertje bij het zwembad al op je te wachten dat scheelt je hoeft niet ver te zoeken want die loopt lekker binnen bij dit conplex.

Een gewaarschuwt mens het voor twee.

Gereisd anders in juni 2006

connie, 16-10-2005

26.09.2005 zijn in club la rout in kusadasi geweest.het complex op zich niks mis mee het zijn mooie grote kamers en ook wel schoon.elke dag schone handdoeken,(maar dat was niet bij iedereen zo)het drinken was regelmatig op wat bij all incl niet moet kunnen.het eten was niet echt slecht maar wel beperkte keuze en de toetjes waren zeker niet lekker !!!!! maar met 3 *** mag je niet te veel verwachten zeggen ze.de muziek was erg hard bij het zwembad ,en dat vond niet iedereen prettig,maar ja...dat kon het animatie team niet begrijpen ja ja er was een animatie team geloof ik maar dat hield alleen zichzelf bezig...o nee toch niet wij hebben 1 TURKSE AVOND gehad!!!!in acht dagen tijd,daar moeten ze toch nog steeds moe van zijn denk je niet.het animatie team was ronduit slecht!!!!!!

maar met heel veel gezellige mensen hebben we toch een leuke vakantie gehad in CLUB LA ROUTE in kusadasi.

Gereisd anders in oktober 2005

Theo, 4-10-2005

Zijn ook net terug. Het hotel zelf is inderdaad wel o.k. ziet er netjes uit en de kamers mooi groot. Het eten moet je niet te veel van voorstellen maar kan er mee door voor de prijs die wij hebben betaald. De muziek was wel erg hard overdag bij het zwembad en het animatieteam echt knudde.Verder was het drinken vaak op wat volgens mij bij all incl. niet zo hoort. Ze waren erg stipt wat betreft tijden waarop je wat kunt drinken(echt tot op de seconde). Voor het hotel en de ligging zou ik zeggen ja maar als je er het volle pond voor moet betalen zou ik niet weer hier naartoe gaan. Als het goed is is dit volgend jaar een 4 sterren hotel geworden. Dan zal het er wel beter zijn. Hou er ekening mee dat als je laat vertrekt je 25 euro bij moet betalen als je de kamer wilt aanhouden(dit alleen ter info).
Gereisd anders in oktober 2005

canim, 30-9-2005

Wij zijn net terug van een weekje (La Route) Kusasun, voor het geld wat wij betaald hadden was het erg goed en mochten wij niet klagen. Het eten was een beetje eentonig maar goed te eten, entertainment was er niet echt maar je zit in het naseizoen en in een 3* mag je ook niet echt veel entertainment verwachten. De kamers waren heel erg ruim, iedere dag schone handoeken en er werd goed gepoetst. Het complex zag er echt leuk uit alles was goed schoon en verzorgd, met de dolmus of taxi was je zo in het centrum. Wij hebben echt genoten van onze vakantie. In het hotel waren veel mensen die ook erg weinig betaald hadden en alleen maar konden klagen over het eten, entertainment enz die zou ik adviseren om 5* te pakken. Als je tevreden bent met eenvoudig maar goed verzorgd dan is Kusasun zeker een aanrader.

linda, 26-9-2005

ANIMATIE? hebben ze daar nooit van gehoord, er was helemaal niks te doen, overdag en 's avonds dezelfde muziek (7 dagen lang) en bij het zwembad stond deze vrij hard, gladde tegels, personeel niet echt vriendelijk, uitzonderingen daar, veel trappen, eten was weinig varierend en het drinken was regelmatig op, de kamers waren wel goed, niks op aan te merken, aanbevolen is de dolmus vanwege de hoge ligging

mevr. J. v. Rozendaal, 20-9-2005

Het (apart)hotel is sober. Eten is matig, weinig smaak en variatie. Het personeel is uitermate vriendelijk en de kamers worden erg goed schoon gehouden. Omdat het hotel hoog ligt is het niet te doen om na een dagje strand of stad terug te lopen.

Dhr. J.I.Y. van der Tweel, 7-9-2005

Eten varierend ze bakken alles in olijfolie. M.a.w. hou rekening met je darmen als je dat niet echt gewend bent en bouw dat langzaam op. Kamer worden elke dag goed schoongehouden en kreeg ook elke dag schone handoeken. Nadeel wat wij vonden is dat bij het zwembad de entertaimentgroep muziek wel vrij hard was. Met regelmaat gevraagd dit zachter te zetten, maar kennlijk hebben ze daar korte termijn geheugen. Vandaar dat wij op een gegeven moment maar overdag ons rust ergens anders zochte.
Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel La Route in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel La Route zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel La Route scoort een 6.89 uit 10 op basis van 9 reviews.