8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Kustur Club Holiday Village***** bij :

1006 reviews over Hotel Kustur Club Holiday Village in het Nederlands

3 sterren hotel

Chris, 8-8-2017

Klopt echt niets van 5 sterren. Sommige delen zijn wel mooi, zoals het uitzicht bij het restaurant en de tuinen rondom de huisjes.

Maar veel zaken zijn slecht geregeld. Hygiene van de zwembaden is matig. Standaard kamer ('Superior room' noemen ze het) is matig, badkamer zeer klein en onhygienisch. Bedden zijn slecht.

4 dagen ziek geweest van het eten. Je moet direct gaan eten als het restaurant open gaat, anders krijg je restanten en dat is niet altijd even vers dus. Variatie van het eten is redelijk. Ga je op tijd, is het te doen. Wel zeer druk.

Cocktails zijn walgelijk, blijft een poeder smaak in je mond over.

Strand valt tegen, veel afval achtergelaten door de Turken.

95% van de gasten is Turks. Als je je hier niet aan stoort, heb je geen probleem.

Gereisd met partner in augustus 2017

Wij komen zeker nog eens terug!

Mirjam, 31-7-2017

Hotel Kustur Club Holiday Village is een echte aanrader!

Wij hebben hier twee weken gezeten en vol op genoten met onze kids van 2 en 5 jaar.

Het park is netjes verzorgd en ruim opgezet.

Voor de kinderen twee leuke speeltuinen, een mini-club waar een groot deel van de dag allemaal leuke dingen te doen zijn.

Een leuk glijbanenbad met voor jong en oud leuke glijbanen.

Als je wat meer van rust houdt kun je naar de 'silent-pool' waar geen muziek gedraaid wordt.

Hou je van animatie dan zit je bij het hoofdzwembad goed.

De hele dag door kun je eten halen en de buffet bij het ontbijt, de lunch en het avondeten zijn gevarieerd en erg lekker.

Ik las hieronder de tip om op het park bij juwelier Nora langs te gaan. Zo'n lieve vrouw en inderdaad niet duur. Wij hebben hier beide een mooi horloge gekocht.

Wij hebben geen gebruik gemaakt van het a la carte restaurant, maar hier kun je als gast voor €5,00 pp eten.

Met de taxi ben je binnen 10 minuten in het gezellige centrum, waar de mensen ook nog steeds zo aardig voor je zijn.

Laat de negatieve berichten uit de media je er niet van weerhouden om naar dit heerlijke vakantieland en vakantieoord te gaan.

Wij komen er in ieder geval zeker nog eens terug.

Gereisd familie in juli 2017

Fantastische vakantie

Brouwers, 29-7-2017

Ik ga nooit twee keer naar hetzelfde hotel, maar naar dit hotel zou ik zo weer teruggaan.

Eten was goed, mooi zwembad en binnen 15 minuten in Kusadasi.

Alleen het strand vond ik tegenvallen, maar ladiesbeach is goed bereikbaar met de dolmus.

Zeker een aanrader, hotel met een aangename sfeer.

Gereisd met partner in september 2015

Teleurstellend!

Petra, 11-7-2017

vr mij was dit maar 3* waard.Zeer vuil bestek,enz soms met afwaswater nog in.Het is mn 3de X in Turkije.zwembad is 1vd weinige dingen die ik pos.vond.Het pers was nietvriendelijk,ze liepen dr diktegenhunzin rond en je kreeg amper n goeiedag.Buffet savonds was vrgr gesloten dan vermeld en wnr j wat langr bleef zittn haalden ze alles weg.alacarte resto was betalend mr wat we daar kregen was de rotste kers op de taart.Glazen waar nog lipstick aanhing vd vorige drinker,vis op j bord waarvan de schubben verbrand waren en de vis helemaal droog smaakte.J had nog nt gdn of ze stonden daar al met dessert en haalde je bord van voor j neus weg.Bestek moest j houden doorheen de gangen.

Versfruitsap smorgens was betalend,anders was ht aangelengde siroop in versch smaken.Er was een fotograaf aan5€/foto.we vonden het fijn ons te laten fotograferen in de tuin&strand.wnr hij klaar was had hij n "schappelijke" prijs van 400€(84 fotos of cd-rom&album)dat vonden we nat.te veel waarna hij lastig werd.

Gereisd familie in juli 2017

Super service

B. Spaargaren, 18-6-2017

Club Kuster is een heel gezellig resort waar niets ontbreekt !

Eten goed en een super service! Personeel heel aardig. Animatie team goed. De winkeltjes erbij de mensen erg aardig . De juwelier Nora heeft verstand van zake en is absoluut niet duur !

Aankomst receptie goed was 3 jaar geleden wel anders. Ze hebben inzake service zeer goede zaken gedaan in positieve zin . Kom zeker nog eens terug !

Gereisd familie in juni 2017

Super vakantie gehad. Alles was er top !

Libbrecht Carine, 14-6-2017

Aangenaam verblijf en voor elk wat wils. Privéstrand, heel mooi en ruim zwembad alsook glijbanen en voor wie het rustig wil is er in de uitgestrekte tuin en ook silent pool. Lekker eten en heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Geen trappen en liften maar individuele bungalows gelegen in een oase van rust De eekhoortjes brengen je "s morgens een bezoek op het terras. Het domein is heel uitgestrekt waardoor je ook een lange wandeling kan maken door de tuinen. Kortom een paradijs !!!!
Gereisd met vrienden in mei 2017

Heerlijk park, mooie bungalows, fijne mensen

Marian en Coen, 28-5-2017

Het is gewoon heerlijk in dit park, mooie tuinen, groot zwembad en een kleine silent pool voor kinderen o.a. apart. Naast Kustur winkelcentrumpje, Kusadasi met Dolmus (busje) te bereiken. Als verblijf een bungalow huren, er zijn ook appartementen.ETen is geweldig...personeel is heel lief...juwelier met haar man geweldig. ER is een fitnessruimte, hammam (een aanrader..met massage kom je er als herboren uit).

Kortom gewoon heen gaan. Er is niets aan de hand, gewoon genieten hier.

Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijk dicht bij het strand en vlakbij Kusadasi

Jannie, 25-5-2017

Familie resort met goed eten van alles wat en veel Turks eten. Goed zwembad. Nadeel voor mensen die slecht ter been zijn is dat sommige kamers heuveltje op liggen.
Gereisd met partner in mei 2015

Mooie resort, zeker voor herhaling vatbaar!

Ann Fillieux, 15-1-2017

Het is een mooie uitgestrekte resort, waar u volop kan genieten van de netheid van het park en van de eekhoorntjes niet te vergeten! Het was voor ons de eerste keer en gaan er zeker nog terug. Het animatieteam is top, vooral overdag was er volop ambiance en deed het team echt hun best zodat iedereen het er naar zijn zin had. Mijn dochter van 15 jaar heeft veel nieuwe vrienden gemaakt, dit mede door het enthousiaste animatieteam. 's Avonds veel de animatie tegen, dit kan veel beter. De kamers waren netjes, maar daarmee is alles gezegd. Wij hadden wel een promokamer, was klein en hadden last van mieren, de bungalows zouden ietsje ruimer zijn. Het eten was lekker, voor elk wat wils, de mensen van de bediening sloven zich echt uit voor iedere toerist op de wenken te bedienen, het personeel is heel gedreven. Wij hebben het er echt naar onze zin gehad en gaan er zeker terug, vooral de rust in de uitgestrekte resort is een grote troef. Zeker niet twijfelen om te boeken! Doen!
Gereisd familie in augustus 2016

Geweldige vakantie

fam Wouter Van Iperen, 30-9-2016

Opnieuw (4e keer) een heerlijke vakantie gehad in Kustur Club! We hebben van begin tot het eind genoten. Ondanks dat het erg stil wees deed het personeel hun uiterste best om ons een fijn verblijf te bezorgen, ondanks dat het voor hun geen makkelijk seizoen is geweest. Het animatieteam Ewa, Erhan, Claudio, Musty, Deniz en Natalie maakten er toch weer een feestje van! Ook de barmensen ( Gwenneth en Bulent) en alle medewerkers van het restaurant, Roja van housekeeping, Achmet van de handdoekenservice, Ercan van de fotos, IRa Hammam en iedereen die elke dag zijn of haar werk met zoveel

liefde deed, maar waarvan wij de naam niet weten, dank dank dank! Lieve Bahar en de receptiemedewerkers bedankt voor het altijd klaar staan, het organiseren van het speciale diner, thank you so much!

Gereisd familie in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kustur Club Holiday Village in Kusadasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kustur Club Holiday Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kustur Club Holiday Village scoort een 8.3 uit 10 op basis van 1115 reviews.